2. Hotelbeoordelingen Verenigd Koninkrijk

6,9

7,2

7,1

• Beoordeeld op: 28 april 2024

Prima hotel op een geweldige locatie.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Interieur van de kamer is oud en aan vervanging toe, maar de kamer was schoon en de douche goed. Matrassen hadden wat beter gemogen, maar we hebben prima geslapen.

Locatie was fantastisch; paar minuten lopen vanaf Paddington station en Lancaster gate. Veilige buurt. Heel vriendelijk personeel. Kamer was minder klein dan verwacht.

• Beoordeeld op: 10 januari 2024

Fijn hotel, schoon en ideaal gelegen!
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ik ben niet groot, maar het toilet was wat aan de kleine kant. Ik kom er niet lekker zitten.

Ideale ligging en fijne kamer.

• Beoordeeld op: 21 december 2023

Geen ontbijtmogelijkheid

De ligging van het hotel

• Beoordeeld op: 26 oktober 2023

Prima voor kort verblijf

Hele kleine badkamer bij 1 van de kamers. Kon niet comfortabel op de wc zitten. Geen werkende wifi, personeel gaf uitleg bij inchecken.

Locatie perfect, bed sliep prima en aardig personeel.

• Beoordeeld op: 14 augustus 2023

Prima hotel op een mooie locatie

Net hotel in het centrum met mooie schone kamers. Jammer dat er in het hotel geen bar was zodat je na een dag nog even kon zitten en wat te drinken. We moesten buiten het hotel gaan ontbijten want deze mogelijkheid hebben ze niet. In de straat bij het hotel zijn hier zat tentjes waar je prima kan ontbijten. Je zit vlakbij de metro en dat is top.

• Beoordeeld op: 31 juli 2023

prima hotel in een leuke wijk
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

kamer was klein (weinig kastruimte) en badkamer ook klein

locatie was prima, leuke wijk

• Beoordeeld op: 3 mei 2023

perfecte ligging, daar betaal je voor.

bedden

ligging

• Beoordeeld op: 19 februari 2023

Goed genoeg om te overnachten en op te frissen
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De kamers zijn redelijk klein. Badkamers zijn eveneens gemaakt om te douchen en tw vertrekken. Verder zouden ze wat wat meer aandacht kunnen besteden aan vervangen van o.a. hun tapijt en gordijn. De kamer is behoorlijk schemerig kwa verlichting en interieur is outdated. Een kleine renivatie van de kamers zou meer gasten aantrekken.

Het was een perfecte ligging in de hart van Paddington. Een ideale hotel om te slapen en erop uit te trekken.

• Beoordeeld op: 3 februari 2023

Prima locatie, vriendelijk personeel, maar verouderde kleine kamer

het bed was zeer klein (een twijfelaar) voor 2 personen. De matras was zeer zacht en je voelde de veren erdoor komen. Ook viel je naar het midden van de matras omdat deze doorzakte. Geen extra kussens of dekens op de kamer. De wc handdouche stond zo dicht tegen de wc aan dat je moest opletten dat je je er niet aan verwondde met je billen. De binnenzijde van de kleerkast was erg stoffig. De kamer zelf is ook erg klein (maar op zich stoorde mij dat niet echt, uiteindelijk kom ik er enkel om te slapen) De gasten van de kamers er naast waren zeer luidruchtig. Daardoor merkte je ook dat de kamers slecht geïsoleerd zijn. Over het algemeen ook wel een zeer verouderde indruk. Ik betaalde een zeer schappelijke prijs omdat ik enkele kortingen had verkregen op dat moment (actie van het hotel zelf, acties van booking.com, ...) Maar moest ik de volle pot betaald hebben, dan had ik het zeker teveel gevonden voor hetgeen ik dan gekregen had.

Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam en staat 24/7 voor u klaar. De locatie is top! Onze kamer was reeds eerder klaar waardoor we ook al eerder mochten inchecken. De kamer was goed verwarmd bij aankomst, en ook goed warm te houden door de verwarming.

• Beoordeeld op: 9 januari 2023

• Vierpersoonskamer

Voor ons persoonlijk waren de bedden te zacht.

Personeel vriendelijk en erg behulpzaam. De familiekamer met een tweepersoonsbed en twee eenpersoons bedden was klein maar netjes. De badkamer is modern ingericht met een goede douche. Wij hadden een stille kamer met amper geluid vanuit de straat. Paddington station (trein en metro) ligt op loopafstand (minder dan 5 minuutjes).

• Beoordeeld op: 9 december 2022

Lift was uitgevallen, wij zaten met onze groep op de 3e en 4e etage. Werd niet opgelost. Ramen slecht te openen, enkel glas Meubilair zwaar beschadigd. Van onze groep was er 1 met een 1persoonskamer, was nog net geen kast. Douchen ging bijna niet.

Centraal vlak bij Paddington. Goede bedden Schoon Vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 29 november 2022

tegenvallende accomodatie

de kamer stonk ondanks dat het er flink tochtte de wifi viel regelmatig uit

de locatie

• Beoordeeld op: 26 november 2022

centraal en goed gelegen! veel gezien van Londen
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

minder dan je van de bookingsite zou verwachten.

lokatie

• Beoordeeld op: 14 november 2022

Londen is een fijne stad om te bezoeken waardoor de minpunten achteraf toch meevallen.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Er was geen restaurant in het hotel dus ook geen ontbijt voor de prijs die je betaalt. De kamer was klein en wat verouderd. We hadden een kamer die uitkeek op een drukke straat, gevolg veel herrie van het verkeer.

De locatie was perfect voor mij. Op loopafstand van de Kensington Gardens en Hyde park;twee mooie parken (en paleizen) voor wie van lopen/wandelen houdt. De trein/metro station Paddington was ook op loopafstand. Het hotel personeel was vriendelijk.

• Beoordeeld op: 29 augustus 2022

• Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Bedden wat doorgezakt, weinig haakjes om kleding op te hangen. Wel schoon maar materiaal niet op orde.

Locatie was super, dicht bij de ondergrondse en veel eet tentjes in de buurt.

• Beoordeeld op: 22 augustus 2022

• Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Prima hotel, maar niet meer dan dat. Een hoop geld, maar je zit dan wel in Londen. Prima bereikbaar per trein en metro. Ontbijt is niet mogelijk en kun je om de hoek doen in diverse tentjes.

• Beoordeeld op: 25 juli 2022

Goed gelegen hotel, lage kwaliteit, vrij duur
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Enorme kleine kamer, wifi onstabiel en de kamers zijn echt achteruit gegaan. Ben veel vaker in dit hotel geweest maar de laatste keer was 4 jaar geleden en sinds dat moment is er volgens mij niks meer gedaan aan onderhoud. Dit was de laatste keer dit hotel. Ook maar 1 handdoek per persoon vind ik erg weinig.

Goed gelegen tussen metrostation Lancaster Gate en Paddington Station, restaurantjes/winkeltje in de omgeving. Personeel is vriendelijk/behulpzaam. Gratis koffer opslag

• Beoordeeld op: 16 mei 2022

perfecte plek
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

goede locatie. rustig en vlak bij openbaar vervoer

• Beoordeeld op: 29 april 2022

De ruimte in de badkamer. Lange mensen kunnen niet goed zitten op het toilet. Kamer echt Engels: vloerbedekking versleten, verf afgebladderd ed.

De locatie was mooi. Vlakbij Hyde park, stations, restaurants en winkels. Vriendelijke dame bij receptie. Kamer was schoon met een prima bed. Douche heerlijk met regendouche. Elke dag schone handdoeken, kopjes voor koffie en thee.

• Beoordeeld op: 6 maart 2022

6,7
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Te zachte bedden, gehorig en beroerde wifi

Schone badkamer, locatie

• Beoordeeld op: 6 maart 2022

Erg kleine kamer en douche

Heerlijk bed

• Beoordeeld op: 5 maart 2022

- toilet douche was stuk. - hele kleine raam die open kan - hele oude meubels en gordijnen - heel gehorig, je hoort veel geluiden uit andere kamers. en ik had geboekt voor een tweepersoonskamer met tweepersoonsbed maar kreeg een kamer met 1 tweepersoonsbed en 1 eenpersoonsbed met het zelfde m2 meter. waardoor de ruimte heel krab was en nauwelijks kon lopen.

hotel is dichtbij aan de paddington station. personeel aan de balie was vriendelijk

• Beoordeeld op: 18 oktober 2023

Zeker niet aan te raden
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Badkamer/douche onverantwoord klein, onfrisse geur in kamer, raamwerk vuil en versleten, geen beloofde wifi (zogezegd buiten dienst), heel slechte isolatie, leeslampje defect

• Beoordeeld op: 16 oktober 2023

Voldoende
    • Driepersoonskamer

De kamer was te klein voor drie bedden, erg warm ondanks airco. Airco kon je niet kouder zetten, bleef op 19 gr. Veel te grote kledingkast die je eigenlijk niet gebruikt. Donkere kamer, komt niet fris over. Smalle badkamer, geen ruimte bij de wasbak om fatsoenlijk je tandenborstel neer te zetten. Matrassen waren net aan. Prullenbak in badkamer was heel roestig, alsjeblieft zeg. Zet even een nieuwe neer. Gordijnen waren aan de bovenkant gescheurd, geen gezicht.

Douche was fijn.