2. anmeldelser av hoteller i Storbritannia

6,0

• WiFi (gratis)

5,1

100 % verifiserte omtaler

Ekte gjester. Ekte opphold. Ekte meninger.

Les mer- åpner en dialogboks
Skriv en omtale

Viser 1 – 5

• Vurdert: 18. september 2023

7,0
    «Greit hotel, rolig og sentral beliggenhet.»
    • Par
    • Tomannsrom
    • Bodde 1 natt

Syntes nok prisen var litt stiv i forhold til kvaliteten.

God og variert frokost.

Gjennomførte opphold i september 2023

• Vurdert: 21. juli 2023

4,0
    «Grei overnatting -spis middag et annet sted»
    • Vennegjeng
    • Dobbeltrom
    • Innsendt fra mobil

Bildene som ligger på booking.com gjenspeiler ikke opplevelsen vår. Slitent preg på rommet/bad og spesielt i restauranten. Blant annet løs list ved vinduet i resturanten. Ødelagt dusjhode. Kunne sikkert ha fått byttet, men siden vi bare skulle være der en natt så gadd vi ikke. Men ga beskjed før vi dro, og damen i resepsjonen beklaget veldig. Tviler ikke på at det vil være i orden ved en senere anledning :) Men var middagen/opplevelsen i resturanten som trakk ned opplevelsen veldig. Anbefaler andre å spise middag et annet sted, og kun ta overnatting og frokost her da sengene var gode og frokosten prima. Vi hadde nok hatt et helt annet inntrykk om vi hadde gjort det. Hyggelig søt serviør men virket ut som servitøren ikke forstod godt engelsk. Vanskelig å kommunisere med. Hentet den ene tomme tallerknen før begge var ferdig med å spise. Og senere tok hun nesten med seg den siste talerkenen før jeg var helt ferdig. Det var en eldre mann som ordnet med betalingen. Hyggelig men rotete. Vi fikk først oppgitt feil matregning. Påpekte det, og da fant han frem riktig. Men på kvitteringen var det kun skrevet hva slags middag vi hadde spist, ikke hva vi hadde drukket og spist til dessert. Blanke felt foran prisen. Overpriset middag delux både i forhold til kvalitet på maten, men òg at vi måtte betale 6 £ for kranvann.

Veldig trivellig dame i resepsjonen. Utrolig god frokost. Gode senger.

Gjennomførte opphold i juli 2023

• Vurdert: 13. juli 2023

2,0
    «Vi var skuffet og anbefaler ikke stedet.»
    • Småbarnsfamilie
    • Tomannsrom
    • Innsendt fra mobil

Sterk lukt på rommet. (Skyldes ikke dårlig renhold- men mugg At vi bestilte og trodde vi kom til et sjarmerende historisk bygning, men fikk rom i den «nye» delen. De små Shampoflaskene på rommet var påtatte og halvfulle. Bedre da å ha dispenser Lukten på rommet ble så overveldende at en tilslutt la seg ut i bilen.

Historisk bygning. (Den gamle delen) Hyggelig serveringspersonell God frokost (oppskåret frukt)

Gjennomførte opphold i juli 2023

• Vurdert: 27. august 2023

3,0
    Dårlig
    • Småbarnsfamilie
    • Dobbeltrom
    • Innsendt fra mobil

Denne anmeldelsen inneholder ingen kommentarer.

Gjennomførte opphold i august 2023

Viser 1 – 5