2. Hotelbeoordelingen Verenigd Koninkrijk

5,1

5,8

• Beoordeeld op: 30 oktober 2021

1,0
    Ronduit verschrikkelijk.. Schaamteloos! Beyond horrendous.. Absolute disgrace!
    • Superior Kamer

Uit nood moesten wij voor 1 nacht een hotel boeken in Leicester. Wetende dat je duurder uit kan komen maar deze experience voelde echt zo onprettig. Wij boeken een superior room voor omgerekend 144 euro. Al na het boeken voelde het niet oke. Op de vraag of wij iets eerder ons bagage kunnen neerzetten werd geantwoord : Sorry but due to covid we have no areas to store luggage. (Voor zo'n groot hotel?!) Ook moesten wij een half uur voor aankomst de hotel bellen om ons aan te melden. Het was laat, super moe en met vlotte babbel bij aankomst, nergens naar toe kunnend namen we de kamer maar zo als het was. De kamer was zo vies en oud. Overal lag stof, er zaten vlekken op de boxspring, het tapijt en in de gordijnen. Vochtplekken en schimmel op het plafond en muren. Een laag stof op de lampenkappen en ook ontbraken de lampenkappen naast het bed. Het bed veerde op als de ander draaide. Koplampen van auto's schenen in de kamer. De volgende morgen probeerden wij de manager te spreken maar die was er niet. De man achter de counter zei dat er nooit geklaagd is over de kamer. Hij was van de housekeeping... Ik hoop hiermee op een vriendelijke manier hun ogen te open en als ze enigszins respect hebben voor mij als gast, wil ik mijn geld terug gestort zien op mijn rekening. Alvast hartelijk dank daarvoor!