2. Hotellrecensioner GRE
Grekland Marathokampos Verifierade hotellrecensioner från riktiga gäster

• Kastro Villas Gästbetyg: 8,5

”Utsikten poolen”

• Sunflowers Apartments Gästbetyg: 9,2

”Läget är i utkanten av byn och tyst och lugnt. Lägenheterna ligger så placerade att man kan känna sig privat på balkongen. Värdarna är omtänksamma och trevliga. AC fungerade fantastiskt, dock placerad i allrummet varför sovrummet ff var väl varmt. Jag sov i den tredje bädden i allrummet och då sov jag gott. Enkelt men genuint grekiskt!”

• Pavlis Studios Gästbetyg: 8,8

”Allt var perfekt. Rymligt, rent och skön säng! Utsikten och nära till allt.”

• Elli Studios & Apartments Gästbetyg: 9,8

”Bra läge. Mycket trevlig värdinna. Städning varje dag. Ligger bredvid ett mycket trevligt bageri/café.”

• Albatross Gästbetyg: 9

”Marathokampos är ett jättebra område och Albatross, även om boende inte är det modernaste, motsvarade våra förväntningar fullständigt. Skönt med pool på området (även om den långa stranden var nära) och ägaren George var superhjälpsam. Det var också trevligt att många av de andra gästerna vi stötte på var återkommande gäster till Albatross.”

• White Rock Apartments Gästbetyg: 9

”Väldigt mysigt och lugnt boende med härlig trädgård ,svalkande pool och bergen i bakgrunden. Ca 5 min. promenad ner till huvudgatan med restauranger och stränder. Och ca 3 min promenad till härliga och lugna Mokambo-beach. Skulle definitivt rekommendera detta boende för familjer/par.”

• Limnionas Bay Village Hotel Gästbetyg: 7,9

”Frukosten levde ej upp till våra förväntningar. Hade önskat mera frukt och juicer.”

• Hotel Mary Gästbetyg: 9,3

”Traditionellt litet lägenhetshotell. Väligt fint och väl underhållet i traditionell grekisk stil och inredning, inte sönderstylat i trist generisk modern stil. Rent och snyggt. Litet kök/pentry med den utrustning man behöver. Effektiv air conditioning. Fint badrum med bra tryck i både kall- och varmvatten. Trevligt läge nära till stranden men ändå avskilt. Fin lugn pool med möjlighet till både sol och skugga. Väldigt trevlig, hjälpsam personal. Bästa och renaste rummet jag någonsin bott på i Grekland (av ca 15 olika hotell genom åren).”

• Panorama Apartments Gästbetyg: 9,2

”Otrolig utsikt”