3. Beoordelingen vakantiewoningen: Dodekanesos
  4. Beoordelingen vakantiewoningen Archangelos
Griekenland Archangelos Geverifieerde vakantiewoningbeoordelingen door echte gasten

• Kima Stegna sea view Beoordelingsscore: 9,8

“Alleen al de gastvrijheid en hartelijkheid van Maria zijn een 10 waard! Er stond van alles voor ons klaar; een flesje wijn, een pak sap, toastjes, botertjes, jam, honing, thee, sinaasappels, dolce gusto cupjes. Ik vergeet vast nog wat. Het appartement is verzorgd en superschoon. Er is uitstekende airco in alle ruimtes. Het bed is ook fijn. Stegna beach heeft een prachtige ligging aan een gezellig strand. Er zijn leuke restaurantjes en barretjes. De sfeer is relaxt. Wij raden dit appartement van harte aan!”

• Kozas Superior Apartments Beoordelingsscore: 9,4

“Geweldige locatie, pal aan het strand. De eigenaren zijn heel aardig. Elke dag schoonmaak behalve zondag. Zelfs de vuile vaat werd dan gedaan.”

• Villa Limnioni Beoordelingsscore: 9,7

“Heerlijk genoten van het uitzicht op de zee en de rust. Het huis bevindt zich aan het einde van een doodlopende weg dus heerlijk rustig. Eigenaars wonen boven en zijn super vriendelijk. Ik heb zo genoten om ‘s ochtends wakker te worden van het geluid van de golven. We hadden ook privé ligstoelen op het strand met parasol en tevens prachtig tafel onder boom. Huis heeft wasmachine, vaatwasser en oven.”

• Villa Selene Beoordelingsscore: 9,3

“Prachtige villa, handig gelegen tussen Rhodos stad en Lindos in, en vlakbij mooi zandstrand. Her is een groot zwembad dat erbij hoort met een terras met fantastisch uitzicht. Alles privé en ongestoord. De villa is volledig uitgerust, dit is een topplek.”

• Nostalgia Apartment Beoordelingsscore: 9,9

“Alles aanwezig, heerlijk ruim. Vriendelijke eigenaar, behulpzaam en attent. Mooi dakterras. Prima restaurantjes op loopafstand.”

• Stegna Paradise View Beoordelingsscore: 8,8

“Rustig gelegen, groot terras, geen inkijk, goede bedden, heerlijk snorkelen, fijne uitvalsbasis om Rhodos te verkennen”

• Villa Nefeli Rhodes Beoordelingsscore: 9,9

“Wat een fantastisch en heel smaakvol ingericht huis! De eigenaars waren supervriendelijk. Ze stonden altijd klaar om te helpen en waren heel attent. Ik zou dit huisje iedereen aanraden. Het is ideaal gelegen, heel rustig en maar een paar minuten stappen van het strand. Er is een supermarkt dichtbij. Een echt droomhuis en droomvakantie! Hier kom je echt tot rust! Wij komen zeker terug!”

• Golden sunrise stegna Beoordelingsscore: 9,8

“Het uitzicht / netheid / details”

• Pontoria Stegna Studios Beoordelingsscore: 9,7

“Geweldige locatie, 3 minuten lopen van het strand, wel omhoog, maar het is een kort stukje.”