3. Hotelbeoordelingen: Attica

10 Iras Street, Athene, 11743, Griekenland

#319 van de 460 hotels in Athene

• Beoordeeld op: 24 april 2024

• Superior Tweepersoonskamer met Balkon

1ste nacht konden we niet slapen omdat er een elektriciteitskast enorm geluid maakte. Dit is direct opgelost door ons een andere kamer te geven. En de volgende dag hebben we een upgrade gekregen qua kamer en konden we heerlijk slapen

Personeel en locatie

• Beoordeeld op: 1 april 2024

• Comfort Kamer

Tegenvaller was de straat...het is heel smal en het werd ook nog gerestaureerd; veel grint nog her en der. De staat liep niet plat of egaal. Dus het lopen omhoog kon soms spannend zijn. Let dus op de juiste schoenen.

Ontbijt is prima; deels ook Grieks eten met borek (bladerdeeg gevuld met spinazie en/of kaas) en lekkernijen. Er zat ook vers fruit en verse jus. Voor degenen die brood eten en of yoghurts gebruiken, zit er natuurlijk ook bij. Fijne ervan bij het eten met uitzicht op een deel van Athene en vooral de Acropolis voor je neus. Extra bonuspunten!

• Beoordeeld op: 8 december 2023

Hotel Acropolis
    • Superior Tweepersoonskamer met Balkon

Een klein bed met klein slaapkamer.

Het ontbijt op de roof met zicht op Acropolis.

• Beoordeeld op: 14 juli 2023

zeer goede prijs kwaliteit verhouding. ik kreeg een fikse promo korting op het volle tarief, en dus een uitstekende prij
    • Comfort Kamer

geen bar, spartaanse badkamer (wel kraaknet, maar klein)

ligging vlakbij akropolis, alles correct maar niet veel meer dan dat, alles werkt, alles is proper, mensen zijn vriendelijk, bed is zeer goed, airco werkt (ook bij buitentemperaturen van +40)

• Beoordeeld op: 10 mei 2023

• Comfort Kamer

Kleinere kamer, van een roofbar/ ontbijt op dak werd niet gesproken.

Rustige locatie, vriendelijke mensen, goed ontbijt

• Beoordeeld op: 22 april 2023

Goede locatie in een rustige omgeving
    • Comfort Kamer

De badkamer was klein vooral de douchecabine, waarin je niet eens kan bukken om je voeten te wassen. Schimmel langs de randen van de douchecabine. De kamer was gehorig je kon de tv van iemand die in een andere kamer zat horen.

De ligging van het hotel is goed, Akropolis is op een loopafstand. Een uitgebreide ontbijtbuffet. Rustige omgeving in een klein steegje waar geen verkeer langs rijd

• Beoordeeld op: 5 januari 2023

2 dagen Athene
    • Superior Tweepersoonskamer met Balkon

Kleine kamer ondanks dat we een superieur room hadden geboekt. Ontbijt en koffie lauw tot koud. Douche was defect. Badkamer erg klein. Kamer erg gedateerd. Veel beschadigd aan het interieur van het hotel. Parkeren is een ramp.

Vriendelijk personeel, dichtbij de bezienswaardigheden van Athene. Goede bedden.

• Beoordeeld op: 30 augustus 2022

zie boven
    • Superior Tweepersoonskamer met Balkon

rooftop bar gesloten jammer , heel want heel mooi zicht op de Acropolis

locatie en vriendelijke mensen, goed ontbij.

• Beoordeeld op: 29 mei 2022

• Comfort Kamer

Wat er beter kan is het volgende: - ontbijt is matig (warme gerechten en koffie zijn handwarm) - de kamers hebben geen "niet storen" faciliteit. Vraag dus even bij de receptie wanneer je de kamer niet elke dag schoongemaakt wil hebben. - douche is matig.

De bedden zijn goed en de service en behulpzaamheid van het personeel is zeer goed. Daarnaast is de ligging van het hotel goed. Je steekt twee (drukke) straten over en je staat in het centrum. Alhoewel eea beter kan zou ik het toch aanbevelen.

• Beoordeeld op: 19 september 2021

• Comfort Kamer

Jammer dat het dakterras, met prachtig uitzicht op de Acropolis gesloten was, hoewel we er wel plaats hebben genomen.

Uitstekende locatie op loopafstand van zowel metro als de Acropolis, het Kallimarmaro en het EMST.

• Beoordeeld op: 8 december 2023

Was gelukkig kort verblijf 2 nachten, gaan niet terug
    • Superior Tweepersoonskamer met Balkon

Badkamer en lawaai en ontbijt

Het uitzicht op de ACROPOLIS

• Beoordeeld op: 18 oktober 2021

Tegenvaller.
    • Comfort Kamer

Matig ontbijt, tapijt op de trap was op plaatsen los wat gevaarlijk was. Wij boekten dit hotel omdat zowel op hun website als op booking.com geadverteerd wordt met een ontbijt en bar op het dakterras met zicht op de Acropolis. Wegens Corona was dit gesloten, echter is de Corona pandemie al meer dan 1,5 bezig, dus dit hadden ze moeten vermelden op de website. Als wij dit geweten hadden, dan hadden wij dit hotel niet geboekt, zeker niet voor deze prijs.

Vriendelijk personeel, goede locatie, comfortabele kamer/bed, schoon.

• Beoordeeld op: 14 augustus 2021

2,0
    Erg slecht
    • Superior Tweepersoonskamer met Balkon

Acropolis Hotel. Kamer geboekt met terras en zicht op de Acropolis, zoals de foto liet zien. Het ruime terras was er. Maar geen zicht op de Acropolis, als je op terras langs de buren keek zag je wel een klein stukje van het monument. De kamer was erg klein en pover. Nergens ruimte om je koffer op te leggen. De safe werkte niet en de airco blies warme lucht hoewel hij op 22° stond. Buiten 45° en in de kamer 28°/31°. Klam en niet om in te slapen. We wilde daar vertrekken. Het hotel bood een andere kamer aan, nu 3 x zo groot met 2 airco's die perfect werkte. Maar één bonkte op de muur naast bed. Uit moeten zetten om te slapen. Grote mooie wit-marmeren badkamer. Maar wat ontbrekende zaken. Geen haakjes om je kleren om te hangen. Geen rekjes voor handdoeken, dus alles noodgedwongen op de grond. Overduidelijk dat hier amateuristische doe-t-zelfers aan het werk zijn geweest. Geen rek/plaats om je koffer op te leggen, dus in/uitpakken ook vanaf de grond. Bijzonder slecht "ontbijtbuffet".!! Personeel was vriendelijk maar een volgende keer boeken we ergens anders.

• Beoordeeld op: 22 oktober 2022

• Beoordeeld op: 12 september 2022