3. Hotelbeoordelingen: Ionische eilanden

Gebaseerd op 5 beoordelingen over dit appartement

• Beoordeeld op: 25 mei 2024

Fijn verwarmd zwembad
    • Meltemi Appartement met 1 Slaapkamer - Eerste Verdieping

Veel katten. In de keuken zaten mieren Koelkast was niet fris, er lagen nog kruimels van waarschijnlijk parmezaanse kaas in. Rest van de schoonmaak was oké, maar niet super schoon. Er staat geen bordje aan de doorgaande weg naar de villa’s waardoor je wel echt je Google maps nodig hebt om exacte locatie te vinden.

Fijn verwarmd zwembad in 1e week mei. Ruim balkon met uitzicht op de zee verderop. Rustige locatie. Er was voor 2 personen handdoeken neergelegd terwijl we met 3 waren. Dit werd supersnel opgelost.

• Beoordeeld op: 15 mei 2024

• Zefyros Maisonnette/Duplex met 3 Slaapkamers

Het was lawaaiig: toevallig was er veel wind maar de houten luiken klapperden hard, ook was verkeer vanaf de weg goed te horen. Vaak blaffende honden. Sfeer was bij ons niet zo fijn. Voorbalkon alleen maar katten wegjagen. Er waren veel Griekse mensen op moment dat wij er waren (familie van de eigenaar?). Ze waren best aanwezig op complex (hele dag bij buitenkeuken, bij hun huisje met veel mensen). In mei was alles in omgeving dicht, dus ook de restaurants op loopafstand.

Het was een fijn, ruim appartement. Keuken met verl servies, grote koelkast, oven. Er was geen koffiezetapparaat maar na een appje aan eigenaar stond er meteen een nieuwe op ons balkon. Prachtig uitzicht. Het verwarmde zwembad was heerlijk (klein voor volwassenen maar perfect voor kinderen). Kleinschalig complex.

• Beoordeeld op: 30 juni 2023

1,0
    Overboekt en uur vantevoren pas geïnformeerd.
    • Villa Levante

Zie bovenstaand

Deze slechte review gaat niet over de accommodatie want daar zijn we nooit geweest maar over het feit dat we een uur voor aankomst ( s' avonds om 21.00 ) een appje kregen van de eigenaar dat we overboekt waren , hij was vergeten eerder te appen. Het 1ste alternatief was echt vreselijk en het 2e hebben we maar geaccepteerd omdat het ondertussen 22.00 uur was. Volgende dag zelf wat gezocht want hij deed totaal verder geen moeite meer en bij het naastgelegen super leuke en gastvrije Valentino appartementen en villa's terecht gekomen, want de 2e accomodatie die hij aanbood had geen zwembad wat wij wel heel belangrijk vonden. We zijn wezen kijken bij " ons huisje " type Levante en hier zaten in onze plaats een gezin uit Bulgarije in. Verbleven waarschijnlijk langer dan onze 5 dagen ....dat was ook zijn opmerking, joh jullie blijven maar 5 dagen doe niet zo moeilijk .

• Beoordeeld op: 23 augustus 2022

Schoon en kleinschalig appartement met prachtig balkon, nabij mooie stranden
    • Meltemi Appartement met 2 Slaapkamers - Begane Grond

geluisdsoverlast zo nu en dan van buren keukengerei was niet helemaal compleet

zeer nette en royaal appartement. groot balkon, met een mooi uitzicht op zee goede locatie nabij mooie stranden iedere dag werd er schoongemaakt 5 minuten rijden naar banana beach en Gerakas