2. Hotellrecensioner GRE

8,9

• Recenserades: 5 maj 2024

Äldre delen rekommenderas
    • Dubbelrum Superior

Hotellrummets elektricitet irriterade oss mycket. Det verkade inte riktigt finnas någon logik bakom lampknapparna. Lamporna kunde slå på och av som de ville - också på natten. Vi meddelade receptionisten så förhoppningsvis är det något som åtgärdas inom kort. Vi bodde i den nya delen av hotellet. Rummet var trångt och toalett och dusch fanns i två separata glasboxar precis intill sängen, vilket gjorde att man saknade avskildhet. Handfatet fanns mellan glasboxarna precis intill sängen. Det fanns ingen bänk eller några stolar att ställa resväskor på, och inte heller någon stol vid avlastningsbordet/sminkbordet. Våra vänner bodde i den äldre delen av hotellet. Jag kan verkligen rekommendera den äldre delen. Där var rummen stora och charmiga, med ett kök, stort kylskåp och avskilt badrum. Det fanns också matbord, soffa, sminkbord, garderob och en bänk för resväskor. Rummen i den äldre delen hade mer karaktär och var billigare. Man fick inte riktigt valuta för pengarna i rummet där vi bodde. Det var ett rum som försökte vara lyxigt men som inte lyckades.

Läget var trevligt, precis bredvid havet och väldigt nära till en supermarket och trevliga restauranger. Hotellet hade en hög standard. Rummet var modernt men litet. Duschen var bra och det fanns gott om varmvatten. Från balkongen kunde man skymta havet. Hotellets poolområde var litet men mysigt, med bar och restaurang intill. Frukostbuffén bjöd inte på något extra, men rätterna man kunde beställa utöver buffén var goda och man blev absolut mätt. Det fanns alltid lediga solbäddar vid hotellets strand.

Bodde här maj 2024

• Recenserades: 8 augusti 2021

Enastående
    • Familj med yngre barn
    • Lägenhet med utsikt över trädgården

Inget. Allt är kanon!

Allt. Perfekt läge vid havet, med pool, bar/restaurang, fin lägenhet, och kanon personal!

Bodde här augusti 2021

• Recenserades: 24 april 2024