2. Hotelanmeldelser for Grækenland

7,8

5,4

• Anmeldt: 9. august 2021

6,0
    "Smukt og rent, men meget mangelfuldt."
    • Familieværelse

Morgenmaden var en joke. Utrænet personale som ikke fyldte de tomme fade op. De løb tør for mad mere end én gang, og en dag tog jeg dem i at fylde vandbeholderen, med det købte vand, op i vandhanen. Undlad at tilbyde morgenmad, hvis niveauet er SÅ lavt. Området ved poolen var som en spøgelsesby, kva poolbaren var lukket ned = ingen mulighed for at købe selv den mest simple frokost (fx toast, panini osv). Det var en daglig irritation for poolbrugerne, at måtte ned i byen hver dag til frokost for at købe mad, og mange gæster forsvandt fra hotellet efter morgenmaden, af samme grund. Personalet var utrænet hele vejen rundt. De gav modsatrettede beskeder til os, fx om brugen af mundbind, og ingen vidste tilsyneladende, hvor de kunne finde basale ting som vand til vandbeholderen og toiletpapir, som vi løb tør for. Hotellet har et kæmpe potentiale, men er faldet voldsomt i kvalitet efter det har skiftet ejer. Er klar over at Corona spiller ind, men der er åbenlyse mangler, og i mine øjne fejlbeslutninger. Booking.com's angivelser af værelsesstørrelser er IKKE korrekte. De er halv størrelse af jeres angivelser. Hotellet har de rette størrelser angivet på deres hjemmeside, så det bør Booking.com få styr på.

Poolen var stor og skøn - omend lidt i forfald. Fantastisk udsigt over havet og bjergene fra poolen, og dejlig beliggenhed ift Almyrida by. Fin terrasse og rene værelser. Et plus med køleskab på værelset, men de bør nok opdateres.

Overnattede: august 2021

• Anmeldt: 28. juli 2021

1,0
    "AC der ikke virker og håbløse forsøg fra personalet."
    • Familieværelse med havudsigt

Vi startede med at få det familieværelse vi havde bestilt. Airconditionen (AC) virkede desværre ikke, da jeg henvendte mig i receptionen forsøgte de at lave den og sagde at vi blot skulle vente lidt, så ville den virke. Det var efterhånden sen aften og det resultarede i en nat hvor vi alle forsøgte at sove dels i 35 graders varme i værelset og dels på balkonen sammen med en hel masse myg. Næste morgen ønskede vi at tjekke ud og finde et andet hotel. Personalet tilbød os i stedet to dobbeltværelser, for at undgå for meget besvær vaglte vi at blive og splittede familien op på to værelser. Der gik dog kun en enkelt nat før AC på det ene værelse begyndte at lække vand ind på værelset. Da der er glatte fliser på gulvet var det ikke kun generende men direkte farligt og en af vores børn nåede da også at falde i vandpytten. Dette medførte en del debat frem og tilbage med hotellets personale, som efter to dage fik en tekniker ud og fik lavet AC. Udover AC var der en hel del andre ting der ikke fungerede på Almyrida Bay Hotel: - Poolen var ikke ren, siderne i poolen var let fedtede og der lå en del blade i poolen. - WiFi som skulle være med inkl. i prisen var først ikke tilgængeligt, da vi fik adgang var det så langsom at det var bedre at bruge telefonen. - Der var hele tiden kun helvt fyldt op på morgenmadsbuffeten og her taler vi ikke om halvtomme fade, men om at der f.eks. var ost men intet brød eller yougurt men ingen skåle at tage yougurten i osv. - Poolbaren var aldrig åben. - Restauranten var ikke åben i dagens løb ikke engang til køb af drikkevarer, da vi spurgte hvornår restauranten åbnede kunne vi ikke få oplyst et præcist tidspunkt, men det ville nok være omkring 18:30 - 19-tiden. - Der var ingen badehåndklæder på værelserne, vi bedte om håndlæder og de lovede i flere omgange at komme med dem, men det skete bare ikke. Vi vil på det kraftigste advare andre om at booke dette hotel. Billederne må være en del år gamle og giver indtryk af et helt andet hotel.

Personalet gjorde deres bedste for at rette op på en rigtig dårlig situation

Overnattede: juli 2021

• Anmeldt: 15. oktober 2021