3. Hotelbeoordelingen: Macedonië

Chanioti, Hanioti, 63085, Griekenland

#15 van de 120 hotels in Hanioti

6,6

• Beoordeeld op: 2 oktober 2023

Fijne locatie met vriendelijke eigenaren
    • Comfort room - Ground floor

De directe opgeving van Ampelia, eronheen dus, is niet heel mooi. Maar als je verder loopt ben je binnen 10 minuten in het dorpje.

Mooie locatie. Fijn zwembad met bar/restaurantje ernaast dat gehele dag en avond open was. Ontbijt heerlijk en aan het zwembad. Eigenaren waren heel vriendelijk en behulpzaam.

• Beoordeeld op: 17 augustus 2023

Superlocatie met superhost
    • Comfort room - Ground floor

Eigenlijk niets, als ik dan toch iets moet zeggen dan hadden we misschien iets meer "gewone" gebakken eieren willen hebben bij het ontbijt. Regelmatig zat er feta in en dat vonden wij niet zo lekker

Superlocatie, hele leuke lieve eigenaren. Rustige omgeving en heel netjes en schoon allemaal. Goede ruimte in de studio's, goede douche en een hele lekkere patio bij de kamer met schaduw vanaf de middag

• Beoordeeld op: 12 juli 2023

Perfect

Alles top

• Beoordeeld op: 13 juni 2022

Een prachtige oase van rust.
    • Comfort room - Ground floor

Af en toe de dreigende straathonden 's avonds laat.

Locatie, het zwembad, hygiëne, omgeving uiterst vriendelijke eigenaren en de rust.

• Beoordeeld op: 11 september 2021

geweldig genoten
    • Superior Tweepersoonskamer

vriendelijk en behulpzaam personeel, mooie ruime kamers, zeer schoon goed ontbijt ondanks dat het weer wat minder was hebben we ons prima vermaakt!

• Beoordeeld op: 17 juli 2021

Was heerlijk ren voor herhaling vatbaar
    • Comfort Room - 2nd Floor with Panoramic View

Weet niet

De lokatie was perfect omdat het rustig lag en toch maar 10minuten lopen van reuring en 15 min van prachtig wit zandstrand (white beach)

• Beoordeeld op: 9 augustus 2023

Prima voor een klein weekje
    • Superior Tweepersoonskamer

Wij vonden het te ver lopen naar het strand in de hitte, dus wij gingen alleen in de avond eten daar. Je moet een drukke en gevaarlijke straat over. Je kunt ook een fiets, scooter of auto huren, dit hebben wij niet gedaan. De douche duurt erg lang om warm te worden, dus heb ik bijna alle dagen koud gedoucht. Mijn man en zoon daarentegen hadden na mijn douche wel een warme douche. Appartement heeft wat onderhoudt nodig. Ook wat schoonmaak wat niet op ooghoogte is (spinnenwebben). Airco werkt niet naar behoren. Wat je vaak ziet in het buitenland is dat de energie niet werkt al de sleutel er niet in zit. Op zich geen probleem, maar de airco koelde de kamer niet genoeg als de sleutel er wel in zat, waardoor de nachten erg warm waren. Airco werkt niet naar behoren. WiFi, maar ook 4G/5/G super slecht. Tip: kussens op het terras (net als bij de bar), zodat je ook met z’n drieën buiten kan zitten.

Het zwembad en de bar. Eten en drinken bij de bar is schappelijk geprijsd, ook gewoon lekker. Wij hebben salades, wraps, sandwiches en hamburgers gegeten bij de bar, was gewoon goed. Wij waren vijf nachtjes en dan is het prima vertoeven aan het zwembad. Hostess zijn aardig en behulpzaam. Toen zij door hadden dat onze koelkast kapot was, werd er gelijk een nieuwe koelkast geïnstalleerd. (Bijna) elke dag wordt je kamer rechtgetrokken. Schone handdoeken, bedden recht, prullenbakken geleegd en dweil door de kamer.

• Beoordeeld op: 25 augustus 2022

• Two-Bedroom Apartment - 2nd Floor with Panoramic View