3. Hotelbeoordelingen: Macedonië

Gebaseerd op 9 beoordelingen over dit appartement

• Beoordeeld op: 22 oktober 2023

5 sterren bungalow
    • Deluxe Bungalow met Gedeeltelijk Uitzicht op Zee - Shellfish

In de omgeving is niet zoveel te doen.

Keurige bungalow, netjes ingericht. Leuk terras met uitzicht op het zwembad. Privé strand was super. Veel comfort en service was top.

• Beoordeeld op: 21 september 2023

Super verblijf!
    • Deluxe Bungalow met Uitzicht op Zee - Helios

Zeer goed onderhouden, mooie tuin. Bungalow wordt om de dag gepoetst en handdoeken en lakens verschoond!! Eigen prive zand strand is ook super!!. Zeer aardige leiding en medewerkers!!

• Beoordeeld op: 28 oktober 2022

• Deluxe Bungalow met Gedeeltelijk Uitzicht op Zee - Dolphin

Weinig te doen in de directe omgeving

De ligging en rust

• Beoordeeld op: 3 mei 2022

Adembenemend en veel mooier dan de foto's kunnen laten zien.
    • Deluxe Bungalow met Uitzicht op Zee - Olive Tree

Onze unit heeft een slaapkamer met 1x tweepersoonsbed en een woonkamer met slaapbank. Wij waren met 4 personen; dus als ouders op de slaapbank geslapen. Vrouw sliep heerlijk. Ik vond de bank een beetje te hard voor de schouder, als zij-slaper. (Ik zal George hierover bellen wanneer we terugkomen)

- Fenomenaal uitzicht vanuit de tuin op de klif, op de baai aan de overkant met de stad Thessaloniki; zowel overdag als in de avond. Dezelfde uitzicht ook vanuit het eigen terras als je de units aan de zee-zijde huurt. - Rustige locatie, maar toch dichtbij ten opzichte van luchthaven, stadscentrum Thessaloniki en omliggende dorpscentra met heerlijke restaurants aan/op het strand. Estate ligt aan het eind van een pad, waar alleen bestemmingsverkeer is. Uitgang van pad op de weg is veel overzichtelijker dan andere paden in dezelfde buurt. - Privé-strand met parasollen en nette ligstoelen, waar alleen gasten van Angelbay praktische toegang op hebben. Een surfplankje van Angelbay, als SUP heeft onze kinderen erg blij gemaakt! Zo konden wij toch verder het diepe water op (ondanks het koude water in april). - Vriendelijk, zeer behulpzaam en meedenkend personeel en ook de eigenaar George die heel pro-actief meedenkt en echt helpt. - Heerlijk zwembad met nette ligstoelen en tafeltjes, waar je lekker tot rust kan komen met een boekje en drankje. - Erg goed onderhouden estate met prachtige tuin en carport met klimop, waar je echt welkom voelt als je arriveert. Met verse kruiden als munt, tijm, rozemarijn voor je eigen gebruik. - Ruime accomodatie met alles wat je nodig hebt om te koken, als klein gezin. - Sanitair is basic, maar heel goed onderhouden en wordt om de 2 dagen schoongemaakt, of op verzoek. Badkamermeubel met voldoende plek om al je spullen neer te zetten. - Keuken is ruimvoldoende voor simpele maaltijden, met een oven die heerlijkt alles bakt. Beter dan onze eigen oven! Ook koelkast met klein vriesvak aanwezig. - Zeer vriendelijke beveiligers (honden) :) Als bonus hebben we live, een geslaagde aanzoek meegemaakt in de tuin, aan de klif, achter ons terras. (Hint: hele estate is wat mij betreft ook een prachtig accomodatie en decor voor een klein bruiloft) EIGENLIJK ALLES was van uitstekend tot zeer goed.

• Beoordeeld op: 5 mei 2023

• Beoordeeld op: 28 oktober 2022