3. Hotelbeoordelingen: Peloponnesus

Beoordelingen over Archontiko Chioti 4 sterren

Leonidio, Leonidio, 22300, Griekenland

#1 van de 95 hotels in Leonidio

• Beoordeeld op: 7 juli 2023

Leuk verblijf in een rustige omgeving.

Niets, alles was prima.

Vriendelijke verwelkoming en prima ontbijt. Zwembad is niet erg groot maar wel aangenaam. Restaurantjes in de buurt en aan zee.

• Beoordeeld op: 30 juni 2023

Geweldig
    • Superior Driepersoonskamer

Geweldige accommodatie waren hier voor de tweede keer en de derde keer gaat ook gebeuren. Alles klopt.

• Beoordeeld op: 25 mei 2023

• Superior Tweepersoonskamer

Sfeervol hotel, prachtig gerestaureerd, vriendelijke medewerkers en heerlijk ontbijt. Kortom top!

• Beoordeeld op: 14 mei 2023

• Tweepersoonskamer - Zolder

niet van toepassing.

Met heel veel zorg ingericht hotel en tuin, zeer vriendelijk personeel en een fantastisch verzorgd ontbijt!

• Beoordeeld op: 26 september 2022

super,ik heb echt genoten.
    • Standaard Driepersoonskamer in Souterrain

Het enige wat mij tegen viel was de lange afstanden tussen de plaatsen en de dunne bevolking. Grote bergritten dus.

Mooi kleinschalig complex. Totaal gerestaureerd. mooi klein zwembad. Goed ontbijt. Gelegen in een prachtig toeristisch plaatsje. Veel mensen kwamen voor 1 nachtje maar meer nachten zou ik zeker aanraden.

• Beoordeeld op: 11 september 2022

Oase van rust en uitermate goedkoop voor wat je krijgt.

Niet van toepassing.

De ontvangst ging super. Het personeel wachtte ons netjes op. De rust in de kamer en de vormgeving ervan was mooi en het zwembad was heerlijk! Ook het ontbijt, zoals ze zelf al aangaven, was goed voor elkaar.

• Beoordeeld op: 9 september 2022

• Superior Tweepersoonskamer

Alles is perfect. De locatie, de kamers, het ontbijt in de tuin, ieder detail klopt. Super vriendelijk personeel en heel schoon. Echte aanrader!!!

• Beoordeeld op: 25 juli 2022

Alles klopte aan deze plek, een echte aanrader!
    • Familiesuite - Split-level

Alles klopt in deze accommodatie.. de locatie, de vriendelijke ontvangst, de prachtige kamer, het bubbelbad, het verse ontbijt met iedere dag iets nieuws, de kaarsen die iedere avond worden aangestoken in de tuin.

• Beoordeeld op: 7 juli 2022

Een zalig verblijf met heel vriendelijk personeel.
    • Superior Familiekamer

Ooit moet je vertrekken 😭

Dit hotel is 1 woord: PRACHTIG. Ik kwam hier binnen met mijn gezin. Onze kamers werden getoond en we waren al meteen overweldigd. Het plafond was zo mooi, van steen. De bedden lagen goed. En de badkamer is heel mooi. Er werd ons al meteen een welkomstdrankje aangeboden. We wandelden uit onze kamer en wat lag er recht voor ons? HET ZWEMBAD!! We lagen te genieten in het zwembad. Je kon een heel mooie, rode, rots zien. Precies verplaats van de Grand Canyon. Na enkele uurtjes trokken we op uitstap in het dorp. Van het hotel kregen we zelfs een lijst met restaurantjes. Daar kozen we het beste uit. Bij onze terugkomst doken we meteen in het zachte bed. Ik kon wel uren liggen staren naar het plafond. Die ochtend stonden we gereed voor het ontbijt. De sfeer was zeer rustig. En toen we ons ontbijt gingen halen bleef ik maar staren naar mijn veel te lekkere eten. Na een overheerlijke ontbijt vertrokken we met tegenzin weg voor een doenbaar prijsje.

• Beoordeeld op: 23 juni 2022

• Standaard Suite

Comfort en zwembad.

• Beoordeeld op: 13 juni 2022

super voor een paar dagen
    • Tweepersoonskamer - Zolder

Een kamer op de bovenste verdieping betekent ook een lage badkamer. Lange mensen (185 en op) gaan hun hoofd stoten. Ook dat heeft weer zijn charme ;-)

Leuk kleinschalig hotel midden in het dorp. Heel leuk voor een paar dagen. Lekker ontbijt met veel keuze. Hotel heeft zelfs een lift! Best handig met het oog op het sjouwen met koffers. Heerlijk zwembad en super aardig personeel.

• Beoordeeld op: 29 mei 2022

Prachtige plek met heerlijk ontbijt
    • Standaard Tweepersoonskamer

Ik vond de kamer erg donker maar dat is persoonlijk.

Eigenlijk alles, de locatie, de sfeer, de aankleding, fijne bedden, heerlijk uitgebreid ontbijt! Echt een prachtige plek om tot rust te komen met personeel wat je in de watten legt. Heerlijk zwembad, veel schaduw. Overal tafeltjes en zitjes, 's avonds branden er allemaal waxinelichtjes. Dorpje Leonidio heeft veel leuke terrasjes.

• Beoordeeld op: 12 april 2022

prachtog verblijf met oog voor details, verzorgd en romantisch
    • Superior Tweepersoonskamer

sfeer en gezelligheid, netheid en personeel dat heel vriendelijk was, ons heel veel goede en bruikbare tips gaf.

• Beoordeeld op: 23 februari 2022

Kattengeur op de buitenstoel

Mooi lokatie midden in het dorp en superontbijt met een vriendelijke gastvrouw

Verbleven in februari 2022

• Beoordeeld op: 8 september 2021

Zalig hotel!
    • Superior Tweepersoonskamer

Het ontbijt was heerlijk en heel uitgebreid. Vers gebakken broodjes, cakes, hartige broodjes!! De bedden waren onwijs comfortabel en de locatie was uitstekend!! De douche was lekker warm en heel krachtig. Kortom, een aanrader!!!

• Beoordeeld op: 2 september 2021

Douze points!
    • Standaard Tweepersoonskamer

Niets viel echt tegen. In het plaatsje Leonidio is op zich niet zo veel te beleven, maar er zijn veel aangename stranden in de buurt. 2 tot 3 nachten kun je er prima doorbrengen. Voor wandelaars schijnt het een mooi gebied te zijn, maar wij kwamen voor de ontspanning en dat is gelukt.

Het Hotel is echt geweldig. Prachtig boutique hotel met zwembad en super mooi ingerichte hotelkamers. Het personeel is geweldig. Zo aardig en attent. De prijs-kwaliteitverhouding is super. Als ik een 12 kon geven had ik dat gedaan.

• Beoordeeld op: 21 augustus 2021

• Standaard Driepersoonskamer in Souterrain

Mooi gebouw. Gastvrij en lief personeel. Gezellige tuin om in te ontbijten. Zwembad ideaal voor kind. Vers en afwisselend ontbijt. Kamers schoon, mooi ingericht en fijne airco. Geen last van buiten geluiden of bovenburen, dus echt geluiddicht wat zorgde voor uitstekende nachtrust. Tweepersoonsbed had 1 matras, dus geen 'gat' in het midden.

• Beoordeeld op: 14 augustus 2021

Romantisch,idylisch,perfect boutiquehotel!
    • Standaard Tweepersoonskamer

Letterlijk NIETS….of als ik heel kritisch mag zijn, het water in de minibar was tegen betaling….iets wat op alle andere plaatsen in de Peloponesos gratis was….misschien een klein minpuntje voor deze accomodatie 😊….doch dit verandert voor mij niets aan het feit dat het TOP hotel is.

Prachtig gerenoveerd idylisch familiedomein met heel veel charme en smaak. De receptioniste onthaalde ons met heel veel liefde en charme alsof het haar eigen hotel was. Verrukkelijk en heel lekker ontbijt met tal van lokale specialiteiten. Covid maatregelen worden heel correct opgevolgd. Hotel ligt pal in het centrum van Leonidio naast tal van restaurants en bars. S avonds wordt het hotel heel romantisch door honderden theelichtjes die iedere hoek van het hotel verlichten. Staat in mijn top 10 van de meest idylische hotels die ik reeds wereldwijd bezocht. Een Echte Aanrader. Prijs kwaliteit TOP!!!!!!! Personeel is perfect en heel gastvrij, net zoals alle grieken overladen ze je met tips en verwennen ze je alsof je hun familie bent.

• Beoordeeld op: 26 juli 2021

Uitstekende keuze voor een verblijf in Leonidio.
    • Standaard Tweepersoonskamer

Niks. Het is een prima hotel.

De kamers zijn schoon en sfeervol. De bedden zijn uitstekend, evenals de douche. Het ontbijt is prima. Er is volop keuze en de producten zijn vers. De locatie ligt midden in Leonidio, maar het is toch erg rustig.

• Beoordeeld op: 18 juli 2021

• Standaard Driepersoonskamer in Souterrain

De gastvrijheid, schitterend ontbijt, prachtig gebouw met verzorgd zwembad, s’avonds mooie sfeervolle verlichting op terras, heel nette kamers

• Beoordeeld op: 10 juli 2021

Helaas, niets.

De omgeving, fiets verhuur, tavernes...

• Beoordeeld op: 1 juni 2023

Mooie accommodatie
    • Standaard Suite

Mooie accommodatie

• Beoordeeld op: 30 september 2021

Romantische plek van hoge kwaliteit.
    • Standaard Tweepersoonskamer

Kamer is gezellig en volledig maar wat aan de kleine kant, maar was ook de goedkoopste..

Romantisch hotel, kleinschalig, zeer vriendelijk personeel, gastvrij, zeer schoon en een fantastisch ontbijt.

• Beoordeeld op: 17 november 2023