4. Beoordelingen vakantiewoningen Samos

7,2

7,4

• Beoordeeld op: 17 juni 2024

• Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De entree was rommelig en onverzorgd, niet echt een vakantieaccomodatie, maar voor een enkele nacht prima. De foto's kwamen niet geheel overeen met de werkelijkheid.

Hotel was voor ons perfect gelegen bij het busstation, we waren op doorreis. Kamer was niet groot, maar wel goed. Prima badkamer.

Verbleven in juni 2024

• Beoordeeld op: 23 mei 2023

Matig

Piepklein balkonnetje en geen waterkoker en koffie en thee faciliteiten. €49.50 was echt teveel.

De koffers konden daar blijven staan.

• Beoordeeld op: 23 oktober 2023

Acceptabel voor hoognodig & zeer kortstondig verblijf, gezien prijsvergelijking in Vathi.
    • Eenpersoonskamer

Ik trof het als 1 van de goedkoopste hotels. Ben bekend in Vathy en kom er jaarlijks om dezelfde nacht nog met de boot door te reizen naar mijn gewenste eiland. Het betrof dus een aantal uren rusten. Ik weet dat in deze omgeving en met deze prijs per nacht geen al te hoge eisen gesteld mogen/ kunnen worden. Dat heb ik dan ook niet gedaan, toch was het een tegenvallend geheel. Van kamer tot douche en gehorigheid (maar dat is wel bekend). De informatie en indrukken van de website voldoen niet aan de werkelijkheid (maar ook dat is wel bekend :-) )

De gastheer was vriendelijk en behulpzaam. Hij bood direct aan om, tegen een financiele vergoeding, mijn chauffeur te zijn naar de haven van vertrek die nacht. Hij heeft mij keurig op de hoogte gehouden via de WhatsApp. Dit alles verliep prettig en goed!

• Beoordeeld op: 1 september 2023

Vertrouwen!
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Dat het binnen hier en daar iets rommelig leek, maar daar zal vast een reden voor geweest zijn. De kamer was subliem netjes!

Hoe er gereageerd werd op ons verzoek met wel heel late check-in, omdat we met de boot binnenkwamen van Piraeus. Zo fijn en zo een vertrouwen, zo een warm gevoel met hun reactie. Fijne kamer.

• Beoordeeld op: 23 juni 2022