2. Hotellrecensioner GRE

• Recenserades: 24 juni 2023

7,0
    Helt okej hotell
    • Dubbelrum/Tvåbäddsrum Superior

Dåliga sängar som var väldigt hårda att sova på. Frukosten hade ingen variation alls. Samma frukost varje dag. Dåliga badrum, trångt och ofräscht.

Utsikten och poolen!

Bodde här juni 2023

• Recenserades: 17 juli 2022

7,0
    Lugn och trevlig vistelse på ett hotell med potential att bli ännu bättre
    • Dubbelrum/Tvåbäddsrum Deluxe med havsutsikt

Att hotellet inte serverade lunch utan att vi var tvungna att beställa från en restaurang i Zakynthos town som tog 1,5 h på sig att leverera. Frukosten skulle kunna förbättras. Det märktes att personalen var väldigt trötta och de jobbade hela dagarna vilket gjorde att de flesta var på dåligt humör. Sängarna var väldigt hårda.

Utsikten, poolen, Stavros kostnadsfria hotelltaxi till Tsivili beach och till Zakynthos stad och hotellets läge. Personalen var måna om att hjälpa till. Städningen var också bra. Bra AC.

Bodde här juli 2022

• Recenserades: 30 augusti 2023

3,0
    Fin utsikt och najs pool. Personalen så kosntig hahaha. Frukosten och middag äcklig så kör inte på det!

Maten, rummet, personalen

Utsikten

Bodde här augusti 2023

• Recenserades: 2 augusti 2023

1,0
    Undvik huvudvärk och välj något annat.
    • Reser med vänner
    • Dubbelrum/Tvåbäddsrum Superior

Vart ska man börja? Värsta upplevelsen någonsin. Hemskt! Det började med att vi fick två rum. Ena med utsikt mot havet och andra rummet mot berget som hotellet kallar det. Det var verkligen inget berg. Allt man såg från rummet var en parkering. Rummet med "berg utsikten" luktade avlopp. Det gick inte att vara i rummet så mycket det luktade. Personalen bad oss att flytta till ett annat rum som hade havsutsikt tills dom skulle åtgärda problemet med andra rummet (4 dagar) Vi fick efter 4 dagar återgå till första rummet. Vi upptäcker direkt att rummet har samma problem. Doften i rummet är obeskrivlig. Jag pratar med personalen (Maria) och hon säger att dom inte kan hjälpa oss för hotellet är överbokat. MEEN betalar vi extra så kan dom ordna ett annat rum. Vi märkte direkt att detta hotell pratar bara om pengar och bryr sig inte om kunderna vistelse. Efter tjafs och vi valde att kontakta booking så lovade hotellet att dom skulle åtgärda problemet inom två timmar. Vi klagade även på sängen som kändes som en sten. Vi klagade även på smutsiga handdukar som luktar klor. Efter 6 timmar kom vi tillbaka till hotellet och problemet med lukten på rummet var inte åtgärdat. George som jobbade under kvällen var uppe på rummet, av den starka doften så började han själv hosta. Tyst och lugn utan att prata med oss gick han tillbaka till receptionen. Han pratade inte med oss och vi stod där som frågatecken. Han väljer då att gå ut och ta ett cigg med två tjejer och vi med våra badshorts står där som frågetecken. Vi blev väldigt upprörda och väljer att kontakta Booking igen. Vi förklarar vår situation, kundtjänst från booking säger att dom tyvärr inte kan hjälpa oss och att vi ska vända oss till hotellet. Kundtjänsten från booking väljer att lägga på och påstår att vi är otrevliga när vi gång på gång försöker förklara att vi är på en parkeringsplats! Utan att kunna gå in till våra rum pga doften.

Utsikten från hotellet. Inget annat

Bodde här juli 2023

• Recenserades: 12 juli 2023

6,0
    Otrolig utsikt men dålig mat...
    • Dubbelrum/Tvåbäddsrum Superior

Middagen och frukosten var ingen höjdare. Ganska tråkiga rätter på buffén och inte många vegetariska alternativ. Dusch-munstycket till duschen var även nästan helt igenkloggat av kalk vilket gjorde att vattnet sprutade överallt utom på kroppen. Ett duschdraperi eller en glasvägg vid badkaret hade även varit ett bra inslag för att inte blöta ned hela badrummet när man duschar. Poolen hade även korta öppettider vilket vi tyckte var synd... Hade gärna tagit ett kvällsdopp.

Lite långt från staden så det tar ett tag om man ska gå dit. Men väl där kan man nog inte få en bättre utsikt på hela Zakynthos! Mycket fin vy som bara blev bättre när man låg i infinity-poolen, som även den och området runt omkring var mycket fräscht och fint! Hotellet ordnade även gratis skjuts till staden och någon strand ett antal gånger under dagen, vilket var en mycket trevlig överraskning! Vi fick även reda på att om man bokat med booking fick man även gratis skjuts till flygplatsen när man skulle lämna! Detta var väldigt bra och uppskattat.

Bodde här juli 2023

• Recenserades: 11 augusti 2021

4,0
    Otillfredsställande
    • Grupp

Saknade själ

Torr mat och inget utbud av frukter

Bodde här augusti 2021

• Recenserades: 9 september 2023

8,0
    Resan var som helt utmärkt

Samma frukost varje dag

Utsikten och personal

Bodde här september 2023

• Recenserades: 19 juli 2022

Mycket bra
    • Soloresenär
    • Vistelsen var 1 natt

Denna gäst har inte lämnat några kommentarer.

Bodde här juli 2022

• Recenserades: 26 september 2023

5,0
    Acceptabelt
    • Par
    • Svit med panoramautsikt över havet och egen pool

Denna gäst har inte lämnat några kommentarer.

Bodde här september 2023