3. Hotelbeoordelingen: Lasithi

Elounda, Elounda, 70014, Griekenland

#41 van de 122 hotels in Elounda

6,5

• Beoordeeld op: 3 november 2023

Proper, vriendelijk personeel en goede locatie.
    • Appartement met Uitzicht op Zee

Spijtig dat het aan een vrij drukke weg ligt met redelijk wat nachtlawaai. Op te lossen met oordopjes. De WiFi is onstabiel. Opgelost met mobiele data.

Voortreffelijke locatie : aan het strand, dicht bij gezellig centrum met haven en restaurants, goede uitvalsbasis voor bezoek aan de bezienswaardigheden in de omgeving (Agios Nicolaos, Spinalonga, Kritsa, Lasithi, ...). Aangename tuin met zwembad en bar. Goed en ruim ontbijt (6 €).

• Beoordeeld op: 7 augustus 2023

Eenvoudige accommodatie met mooi zwembad op leuke plek direct aan het strand
    • Appartement met Uitzicht op Zee (4 Volwassenen)

De verlichting werkt niet overal even goed. De keuken is erg eenvoudig en bestaat uit 2 pits kookplaat waarvan er 1 niet werkte.

De locatie van de accommodatie is erg mooi. Ligt direct aan het strand met uitzicht op enkele fraaie eilanden. De meeste kamers hebben een mooi uitzicht op zee Je wandelt zo het dorp Elounda in met een aantal leuke winkels en restaurants. Het hotel heeft een mooi zwembad in een leuke tuin en bar bij het zwembad. Hier kun je ook ontbijten. De kamers zijn eenvoudig, maar voorzien van alle benodigdheden als airco Prijs kwaliteit is in orde

• Beoordeeld op: 27 juli 2023

Fijne plaats om te verblijven.
    • Standaard Studio

Ons terras was veel te klein. Wij drinken graag nog iets op terras maar daar was ons terras te klein voor. Nochtans hadden alle andere kamers wel een groter terras.

De bar aan het zwembad. Vriendelijke bediening en lekker eten. Het personeel was professioneel bezig. Ook wat hygiëne betreft was alles in orde.

• Beoordeeld op: 27 september 2022

Aan te bevelen!
    • Standaard Studio

Voor één van ons viel het tegen dat er geen lift was voor de bagage.

Zeer rustige locatie in een mooi stadje met tuin en zwembad en hartelijk onthaal.

• Beoordeeld op: 12 juli 2022

Fantastisch complex in centrum van Elounda direct aan zee met een top sea view!!
    • Appartement met Uitzicht op Zee (4 Volwassenen)

Niets!

Fantastische verblijf in een zeer schone appartment in het centrum van Elounda direct aan zee. Op loopafstand herrlijk gezwommen in de zand strand. We hadden een 1slaapkamer appartment met volop view aan de baai van Elounda. Schitterend. De hele complex is zeer schoon en onze appartemenr werd dagelijks schoongemaakt. Zwembad is groot en zeer gezellig met een all day bar. Het is een klein schalig familis hotel met zeer aardig em behulpzaam personeel. Prijs kwaliteit verhouding is uitstekend. We komen zeker terug! Iedere ochtend genoten van de wandeling langs de kust naar Plaka met uitzicht over Spinalonga, zo prachtig!

• Beoordeeld op: 5 oktober 2023

• Standaard Studio

Niet de gereserveerde studio: uitzicht op zwembad en tuin geboekt. Niet gekregen. Alternatief toegewezen gekregen met zeezicht, maar aan zeer drukke verkeersweg.

zwembad uitzicht

• Beoordeeld op: 9 augustus 2023