3. Hotelbeoordelingen: Rethymno

• Beoordeeld op: 21 oktober 2023

Eten

Eten was ondermaats voor 5 sterren Restaurant was niet proper

• Beoordeeld op: 27 juli 2023

Prijs/kwaliteit Ok; geen topper maar goed; mooie ligging in leuke baai (Bali); wel aangeraden om over een wagen te b
    • Suite met 1 Slaapkamer

Gezinskamer behoorlijk basic (mag gemoderniseerd worden) All inclusieve kan ook beter (geen pannenkoeken of toastjes gezien, enkel wat fruit en cake, frappe niet inbegrepen….) Hotelmanagement moet wat meer oog hebben voor service (vb. Oude versleten handdoeken voor aan het zwembad; zwembaden worden niet zo goed onderhouden - vetboord en troebel water; …)

Lekker eten, mooie ligging

• Beoordeeld op: 14 juli 2023

• Villa met 2 Slaapkamers - Privézwembad en Keuken

Super huisje met een fijn zwembad op een fijne locatie. Vriendelijk personeel en lekker eten!

• Beoordeeld op: 1 juni 2023

genoten met ons gezin
    • Villa met 4 Slaapkamers - Privézwembad en Keuken

het huisje fabuleus was lek als er boven gedoucht werd kwam het water uit het plafond.

het personeel vooral bij het inchecken een warm welkom

• Beoordeeld op: 4 mei 2023

Fantastisch en voor herhaling vatbaar.
    • Villa met 4 Slaapkamers - Privézwembad en Keuken

Badkamers 1e etage niet geschikt voor volwassenen ivm de geringe hoogte.

De villa was heel mooi en goed ingericht met 4 slaapkamers en 4 badkamers. Fijne tuin en en goed zwembad. De ligging was mooi op de berg met een prachtig uitzicht.

• Beoordeeld op: 4 juni 2022

Uitstekende prijs kwaliteit verhouding in, misschien krijg je wel meer kwaliteit als dat je betaald.

veel trappen

De rust en de vriendelijkheid van het personeel. We hadden een mankement met ons bed, en dat werd opgelost door een suite te geven, maar wij vinden dat woord ‘suite’ voor de kamer te veel.

• Beoordeeld op: 29 mei 2022

Genoten van het verblijf. Volgend jaar weer!
    • Angel Premium Villa met 4 Slaapkamers

Er was iets misgegaan met onze reservering, waardoor we de eerste nacht in andere kamers moesten slapen. Dat was erg jammer, maar ze hebben het uiteindelijk goed opgelost.

De accommodatie was perfect. We hadden een villa met eigen zwembad met 4 slaapkamers. Heerlijk!

• Beoordeeld op: 25 mei 2022

rust
    • Angel Premium Villa met 4 Slaapkamers

Prijs & kwaliteit perfect in balans.

• Beoordeeld op: 9 mei 2022

Wij hebben genoten, een echt vakantiegevoel
    • Suite met 1 Slaapkamer

Uitgebreid buffet, soms wat afgekoeld, maar er is een magnetron eventueel. Personeel is zeer behulpzaam, de kamer erg schoon, goede bedden. Niet al te massaal. Wij hadden een suite; afgeschermd deel voor onze zoon, ideaal! strandje bij Minos beach, leuk om heen te wandelen (1/2 uurtje) en terug met de shuttlebus. Ligging in de heuvels is fijn en rustig.

• Beoordeeld op: 8 oktober 2021

Prijs/kwaliteit absoluut een aanrader !
    • Villa met 4 Slaapkamers - Privézwembad en Keuken

Privé zwembad was niet verward, te koud om in te zwemmen ondanks de aangename buitentemperaturen (gem. 25°C) Door de ligging van de bergen, weinig zon in de tuin van de villa. Ook niet een eventueel winterzwembad. De dranken van de all-in waren van mindere kwaliteit. Wij kochten s'avonds onze wijn in het restaurant, de wijn van de tap was niet lekker, rode wijn is ook van de tap dus koud, wat echt niet lekker is voor rode wijn. We kwamen vaak tourbussen tegen als we van het hotel kwamen, we huurden zelf een 9zitter, elke keer we een bus tegenkwamen mochten we helemaal achteruit rijden door de te smalle wegen die niet voorzien zijn op tourbussen.

Locatie was TOP. Vriendelijk personeel. Comfortabele Villa. Lekker eten met genoeg variatie.

• Beoordeeld op: 19 augustus 2021

Top hotel
    • Suite met 1 Slaapkamer

Entertainment in de avond kan beter.

Goed hotel zeker in prijs/kwaliteit. Meestal wel plek bij het zwembad. Niet te massaal hotel. Vriendelijk en behulpzaam personeel.

• Beoordeeld op: 16 juli 2021

• Angel Premium Villa met 4 Slaapkamers

Het enige wat ons tegen viel, was het feit dat de villa redelijk ver van het Filion resort af ligt. Op de pagina wordt aangegeven dat dit 500 meter is. Dit is echter niet zo. Wij liepen zo’n 15-20 minuten vanaf ons huis om gebruik te maken van het buffet.

Wij verbleven met een groep van 8 in de Premium Angel Villa. De villa was prachtig, met een heerlijk zwembad. Wij betaalden incl. vliegtickets en transfer zo’n €700 per persoon met all-inclusive. De prijs was dan ook top!

• Beoordeeld op: 3 juni 2024

Top

Fijne ruime kamer. Veel keuze bij het buffet. Vriendelijk personeel

Verbleven in juni 2024

• Beoordeeld op: 1 juni 2024

Geweldig!
    • Superior Tweepersoonskamer

Het is wat afgelegen. Er gaat wel regelmatig een busje. Wij hadden een huur auto.

Zeer fijne ruime kamer. Kamer was schoon en een super uitzicht over het resort. Schone zwembaden. Lekker eten met veel keuze. Al het personeel is super vriendelijk! Onze dochter van 15 maanden kon veilig op het balkon spelen.

• Beoordeeld op: 6 augustus 2023

Zwembad en zon was leuk, het hotel zelf niet zo
    • Angel Premium Villa met 4 Slaapkamers

Heel verouderd, eten/drank niet zo goed, geen 5 sterren waard.

Villa met zwembad was leuk, we hebben ons geamuseerd.

• Beoordeeld op: 2 juni 2023

Mega mooi hotel met service en verzorging voor de gast op nummer 1 echt top hotel echte aanrader!!!
    • Superior Tweepersoonskamer

Super lief personeel , prachtig uitzicht . Echt ultiem vakantie gevoel! Het personeel verzorgd je echt zo goed . Heerlijk eten en wat ik dus nog nooit hebt gehad verse jus de Orange bij het ontbijt ❤❤❤ kamers top . Super schoon ! echt wij komen hier zeker terug !

• Beoordeeld op: 3 oktober 2022

eigenlijk niks

Personeel, Zwembad, Ontbijt

• Beoordeeld op: 6 september 2022

Slecht
    • Superior Tweepersoonskamer

Dit is geen vijf sterren resort... hoe ze aan vijf sterren zijn gekomen weet ik niet maar het zouden er twee moeten zijn! In het bijzonder het eten was erg slecht

Aardig personeel

• Beoordeeld op: 12 augustus 2021

Geen 5* maar een 3* foto’s zijn misleidend!
    • Superior Tweepersoonskamer

Kamers wat verouderd, onderdelen toe aan renovatie of vervanging. De handdoeken en badjassen zaten letterlijk gaten in. De ligging, je hebt een auto nodig anders zit je letterlijk tussen de bergen in. All Inclusive formule valt vies tegen. Het eten is zwaar onder niveau(doperwten/linzen/bonen) zelfs bij een 3*in Spanje heb je meer keuze. De foto’s zijn misleidend!! Als je geen vleeseter bent, heb je al bijna geen keuze. Restanten vh eten werden verwerkt door de salades. deegwarenhapjes vd dag ervoor gemixt met verse. Fruitcoctail was gewoon zuur. Dagelijks Droog koud brood, frisdrank is niet te drinken mierenzoet. Slechte koffie! Geen notenmix of verschillende yoghurt/kwark in de ochtend. Geen uitgebreide keus. Koffie/theekopjes waren er bijna niet. Je zag sommige mensen lopen met koffie in een yoghurtkom. Personeel in het restaurant supervriendelijk en hartelijk met name ”Edison” Geen activiteiten voor de kids, geen badwacht eigen risico! Geen handoekenservice aan het zwembad/strand. Handdoek voor het zwemmen krijg je tegen een borg van €5 per stuk! Aan het privé strand geen eens water gratis, alles is exclusief op de ligstoelen en parasol na. Als de bar sluit om 23.00 en je vraagt 5min later om een beker water, dan krijg je een boze reactie van dat een fles water maar €1,50 kost. Snap ik wel, maar waarom niet dagelijks een fles water in je minibar? Kort samengevat, voldoet absoluut niet aan de foto’s en aan de tekst waarin staat wat je aangeboden word..maar je betaald er wel voor! Je word zwaar misleid!

De uitzicht, ruime slaapkamers (superior double room) met fijne bedden. Vriendelijk personeel, de rust

• Beoordeeld op: 20 juli 2021

Het Eten was top De kamer ruim Hotel super

• Beoordeeld op: 13 juli 2021

Nooit verbleven
    • Suite met 2 Slaapkamers en Keuken

We zijn alleen bij de receptie van dit hotel geweest. We kregen een kamer in een ander hotel. Namelijk T-hotel. Deze kamer was €23,70 goedkoper. Hierover 2x contact gehad met receptie. Eerste keer moest er eerst met manager overlegt worden. Niets meer van gehoord. Tweede keer telefonisch contact. Ze zouden ons terug bellen. Is nooit gebeurd

Dat T-hotel, een fijn kleinschalig hotel is met vriendelijk personeel. De appartementen zijn ruim en mooi. En het eten en drinken was goed. Het enige vreemde was dat freddo espresso niet in het all-inn pakket zit €2 en warme espresso wel. We hebben genoten van ons verblijf.

Verbleven in juni 2021

• Beoordeeld op: 28 april 2023

unforgatebel
    • Villa met 2 Slaapkamers - Privézwembad en Keuken

niets!

Deze mensen van filion hebben echt in de gaten hoe ze je vakantie onvergetelijk moeten maken,personeel die altijd voor je klaar staat,elke dag schone villa /kamer opgemaakte bedden,onverwachte verassingen die dit verblijf echt bijzonder maakten,ze zijn goed in “creating memoires”!

• Beoordeeld op: 21 september 2023

• Beoordeeld op: 5 augustus 2021