3. Hotelbeoordelingen: Rethymno

#2 van de 6 hotels in Petres

• Beoordeeld op: 22 mei 2024

Prachtig strand
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Uitzicht op Zee

Bedden erg hard. Tweepersoonskamer met twee losse bedden waardoor deze continue uit elkaar schoven. Kamer aan de wegkant waardoor balkon niet prettig is om te gebruiken ivm de geluidsoverlast. Echter zeker te overwegen om ontbijt dan mee te nemen naar het strand en het daar te nuttigen of voor kamer aan de zwembadkant te kiezen.

Bijzondere plek omdat het een heerlijk privé strand heeft waar wij heerlijke een boekje hebben gelezen op de strandbedden onder een parasol en de kinderen heerlijk zandkastelen hebben gebouwd en met het water hebben gespeeld. Zwembad ook keurig met lekkere ligbedjes en een klein kinderbadje. Buitendouche aanwezig om af te spoelen na het strand. Zoals eerder gemeld, eigen strandhanddoeken nodig. Vriendelijk personeel. Toen wij binnenkwamen hebben ze ons een andere kamer gegeven die meer ruimte zou hebben met twee kinderen (helaas echter aan de wegkant met lawaai van de weg). Klein keukentje; prima op te koken.

• Beoordeeld op: 18 oktober 2023

fantastische plek voor een relaxe vakantie met vele lekkere restaurants in de buurt
    • Familie-appartement met Uitzicht op de Bergen

de locatie. hotel staat aan het strand. Daarnaast zeer vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 19 augustus 2023

Fantastische medewerkers die het naar je zin maken op een fantastische plek.
    • Studio met Uitzicht op de Bergen

Accommodatie uitstekend: mooie plek, prachtig zwembad en overal leuke zitjes om te genieten van de zon en zee (uitzicht) Jammer dat handdoeken worden neergelegd en bijbehorende personen een hele dag niet te zien zijn. Er zijn voldoende zonnebedden…

De behulpzame en attente familie / werknemers Kanakis!