4. Hotelbeoordelingen Marathokampos

#35 van de 47 hotels in Marathokampos

Gebaseerd op 13 beoordelingen over dit appartement

• Beoordeeld op: 13 juli 2023

Eigenlijk niks

Locatie goed, appartement goed, ontbijt goed

• Beoordeeld op: 5 juli 2023

Oase van schoonheid en rust, vlakbij centrum en strand.
    • Appartement met 1 Slaapkamer (3 Volwassenen)

Een broodmes zou welkom zijn.

Het is erg mooi en rustig..Een prachtige tuin en ruim zwembad. Zowel het verblijf, de tuin als het zwembad wordt dagelijks onderhouden. Vlakbij strand, restaurantjes, bakker, supermarkt. De eigenaars en de poetsvrouw zijn erg aardig. Je kan steeds bij hen terecht.

• Beoordeeld op: 6 oktober 2022

Verborgen parel in mooie en rustige omgeving
    • Appartement met 1 Slaapkamer (2 Volwassenen)

De laatste nacht dat wij er waren was er zoveel wind dat we vrijwel geen oog dichtgedaan hebben (oa omdat er steeds takken van een boom tegen ons appartement kwamen). Het zou dus goed zijn deze boom (te laten) snoeien maar als er minder wind is geeft dit geen problemen.

Wat een verborgen parel is dit.. ons appartement (want slaapkamer afsluitbaar wat prettig was) was gezellig ingericht (oa met leuke foto’s van het eiland) Het complex ligt een paar minuten lopen van het strand maar daardoor wel heerlijk rustig en met een mooi uitzicht op de bergen en groen. Ook kun je vanaf de balkons van de hoger gelegen appartementen de zee zien. Graziano was erg vriendelijk (Carla ook via de mail maar wij hebben haar niet ontmoet omdat zij net in het buitenland verbleef) en gaf ons goede tips over de omgeving en wat te doen (we mochten zelfs een boek met wandelroutes van hem lenen) Wij waren er een kleine week en hebben genoten van de rust (als enige gasten), het heerlijke ontbijt (met zelfgemaakte jam etc) en als bonus 7 schattige kittens die ons veel gezelligheid brachten en opvrolijkten met hun capriolen (als het weer wat minder was). Het appartement is gunstig gelegen nabij mooie stranden en leuke uitstapjes per auto (zo hebben wij de Potami watervallen bezocht en de prachtige wandelroute van Potami beach naar Megalomane Seitani gelopen). Er wordt twee keer in de week schoongemaakt (inclusief schone handdoeken) en alle basisbenodigdheden zijn aanwezig. Ook is het zwembad is groot en diep genoeg om (korte) baantjes te trekken en af te koelen op een warme dag.

• Beoordeeld op: 24 september 2022

Zeer goede accomodatie met prima ligging
    • Appartement met 1 Slaapkamer (3 Volwassenen)

Perfecte locatie als je van stilte en rust houdt. Op loopafstand (500m) van het strand en de winkels zoals de supermarkt en de bakker. Kamers zijn voor Griekse begrippen prima met meer dan genoeg (keuken) spullen aanwezig. Bedden zijn heerlijk. Balkon met uitzicht op de Kerkis berg en in de verte uitzicht op zee. Gastheer en gastvrouw heel vriendelijk en behulpzaam.

• Beoordeeld op: 2 september 2022

Fijne plek, prachtig zwembad
    • Appartement met 1 Slaapkamer (4 Volwassenen)

beetje oude inrichting

prachtige tuin en zwembad. knus appartement. echt grieks ingericht.

• Beoordeeld op: 5 september 2021

• Appartement met 1 Slaapkamer (2 Volwassenen)

Een kleine oase. Heerlijk rustig. Het ontbijt is heerlijk met allerlei homemade marmelades en lekker Italiaanse koffie. Dus veel waar voor je geld. Wij gaan vast een keertje terug.

• Beoordeeld op: 24 september 2023

Als het lukt gaan we er volgend jaar zeker weer heen!
    • Appartement met 1 Slaapkamer (2 Volwassenen)

Het waaide in de dagen dat wij er waren nogal hard (wat overigens normaal is voor de tijd van het jaar) en deze wind was soms nogal aanwezig. Maar dat had verder niets met de locatie ons verblijf in Meltemia Studio's te maken. Het was best warm in de dagen dat wij er waren dus de wind was best welkom.

Het was een heerlijk rustige plek en toch dicht bij het strand en alle restaurantjes en winkeltjes. Het zwembad was fijn, een heerlijk balkon, alles was heel schoon en dat in een mooie omgeving. Griekse sfeer, mooie planten om het complex. Alles voor een ontspannen vakantie!

• Beoordeeld op: 17 september 2023

Voldoende
    • Appartement met 1 Slaapkamer (2 Volwassenen)

De wifi is niet voldoende in de studio. Houd rekening met overlast door alle ruziënde Italianen die er rondlopen. Sowieso lijkt dit een plek die vooral gericht is op Italianen, want zij leken vriendelijker behandeld te worden dan wij. Bij ons bleek de airconditioning niet inbegrepen te zitten in de prijs, terwijl dit op booking niet stond. Dit kostte nog 7 euro per dag extra, waarvoor de eigenaresse ons ook nog extra dagen probeerde te laten betalen. Klantvriendelijk is laag. Kortom: een plek met voor- en nadelen, maar heb vooral geen hoge verwachtingen van de faciliteiten en de service.

Meltemia is een prima keuze als budget een belangrijke overweging is. De studio is huiselijk en heeft voldoende spullen om te koken. De ruimte rondom het zwembad is krap, maar het zwembad is wel fijn.

• Beoordeeld op: 16 september 2023

Een heerlijke locatie om tot rust te komen, hele lieve en behulpzame Hosts, een klein paradijsje!
    • Appartement met 1 Slaapkamer (2 Volwassenen)

De sfeer van de locatie, echt grieks, de serene rust en het heerlijke zwembad

• Beoordeeld op: 9 augustus 2023

• Appartement met 1 Slaapkamer (2 Volwassenen)

Mooi ruim appartement met een aparte slaapkamer en een fijn zwembad. De inrichting is typisch grieks en superschoon. Ontbijt wordt goed verzorgd. Het ligt op een paar minuten lopen van het strand en de restaurants. Wij hebben er heerlijke dagen gehad!

• Beoordeeld op: 11 september 2022

Jammer
    • Appartement met 1 Slaapkamer (2 Volwassenen)

Eigenaren vonden wij niet erg vriendelijk. Carla deed redelijk haar best, haar man zei het liefst niet eens gedag. Wij hebben erg te doen met de zwerfdieren op het eiland en geven ze waar we kunnen dan ook graag wat te eten, water en een hoop liefde. Dit werd door de eigenaar niet gewaardeerd. Buiten bij onze voordeur hadden we wat kattenbrokjes en water neergezet. Hij heeft dit, zonder wat tegen ons te zeggen, weggegooid. Daarna hebben we opnieuw wat brokjes neergelegd. Katjes kregen niet eens de kans om het op te eten. Eigenaar had het alweer weggegooid.. Ik hoop dat de katten en kittens het redden.. Ontbijt vonden wij persoonlijk tegenvallen. Misschien dat Italianen dit wel erg lekker vinden. Zit veel gedroogd fruit bij, waar wij persoonlijk niet van houden. Qua beleg krijg je alleen zoetigheden, geen kaas of vleeswaren. Dit zijn wij vanuit Nederland niet gewend. De yoghurt was wel lekker. Doordat wij ons niet echt welkom voelden hier, zullen wij hier niet meer terugkomen. Jammer, want de locatie en het appartement was erg fijn. Mocht er een andere eigenaar in komen, zullen wij het zeker nog eens proberen! :)

Mooi zwembad. Appartement was in nette staat. Ruim appartement.

• Beoordeeld op: 13 augustus 2023