3. Hotelbeoordelingen: Thracië

Beoordelingen over 916 Mountain Resort

Periochi Panagia Kalamou, Xánthi, 67100, Griekenland

#5 van de 79 hotels in Xánthi

• Beoordeeld op: 21 oktober 2023

Romantische plek in de bergen van Xanthi
    • Vakantiehuis

De locatie kan tegenvallen, vooral als het regent, omdat het laatste stukje van de weg onverhard en bergopwaarts is. Pas op dat het vooral in het donker moeilijk kan zijn. Een goede auto is dus belangrijk. Ook zijn de stad en alle gemakken ervan niet een-twee-drie te bereiken. Als tip voor mensen die niet tegen rook kunnen: de open haard is letterlijk open en de rook ervan komt voor een deel in de kamer.

De host Spiros is geweldig. Je wordt netjes verwelkomd en met alles goed geholpen. Hij staat 24 uur voor je klaar. De locatie is perfect voor degenen die rust en natuur zoeken. Het is een afgelegen plek aan de rand van de bergen van Xanthi, net een paar kilometer buiten de stad met mooi uitzicht en veel groen. Het complex ziet er vrij nieuw uit en is goed bijgehouden. Het bungalowhuisje dat wij hadden was van alle luxe voorzien inclusief een ligbad en een open haard. De keuken, alle gemakken en de hygiene daarvan vonden wij tiptop in orde. Vooral de bedden vonden wij kwalitatief. En niet te vergeten: perfect ontbijtmandje met bescheiden keuze maar wel huisgemaakte producten. Jammer genoeg hebben we de vos niet kunnen ontmoeten.

• Beoordeeld op: 12 oktober 2023

• Vakantiehuis