3. Hotelbeoordelingen: Cycladen

Beoordelingen over Narkissos Hotel

Kamari, Kamari, 84700, Griekenland

#145 van de 195 hotels in Kamari

• Beoordeeld op: 1 juli 2022

Goed verblijf voor wie reist met een beperkt budged of voor een korte tijd
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

de geluidsisolatie van de kamers

De behulpzaamheid van de uitbater en het personeel

• Beoordeeld op: 30 juni 2022

redelijk hotel
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

kleine kamer,goed voor een persoon. Douche klein. Zeer gehorig.

dicht bij strand en supermarkt . Goede keuken. Eigenaar komt wat nukkig over maar is behulpzaam.

• Beoordeeld op: 8 juni 2022

Mooi verblijf met vriendelijke mensen!

Wel iets gehorig!

Personeel.. Oleg, Alexandra & Natalia, staan altijd voor je klaar...zo behulpzaam! Dank voor alles! Ontbijt was goed! Top locatie! Strand, boulevard, kleine supermarkt, restaurants, pool bar, winkels, auto verhuur, bushalte, allemaal op loopafstand!

• Beoordeeld op: 11 september 2021

Medewerkster heeft totaal geen interesse in gasten. Hierdoor raad ik dit hotel af!
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De eigenaar Oleg is vriendelijk op een geforceerde manier. Hij lijkt een soort robot die praat op de manier zoals hij is geprogrammeerd, dus zonder enig sociaal gevoel. De vrouwelijke medewerkster van het restaurant was onbeschoft en had helemaal geen zin om te werken. Ze leek alleen maar aanwezig te zijn omdat dat haar werk was. 's Avonds om 22.00u wilde ik dineren. De eigenaar Oleg kwam me vriendelijk de menukaart geven maar ik moest even de deur openhouden voor mijn dochter. Daarna kwam de vrouwelijke medewerker die me zei dat me tijdens het inchecken duidelijk was verteld er na 22.00u niet meer gegeten kon worden, maar dat ze voor mij dan maar een uitzondering moest maken. Nergens staat echter dat het restaurant om 22.00u dichtgaat. Dit is me ook nooit verteld. Waarom zou de eigenaar Oleg me de menukaart komen brengen als het restaurant dicht is? Een dag later kwam ik om 21.30u eten en weer kwam deze medewerkster duidelijk met tegenzin de menukaart brengen. In Kamari waren alle restaurants 's avonds vol met gasten, behalve het restaurant van Narkissos. Dit was elke avond helemaal leeg. Hier was geen muziek, geen gezellige verlichting en totaal geen sfeer. De medewerkster zat elke avond duidelijk vol tegenzin in het restaurant te wachten totdat dit dicht ging. Ik heb er tweemaal gegeten met mijn dochter. Beide maaltijden waren bereid door de eigenaar Oleg die een heerlijke pizza en pasta serveerde. Oleg was dan ook vriendelijk maar emotieloos. De vrouw zou echter duidelijk het liefst ander werk zoeken. De voorlaatste nacht moest ik naar het ziekenhuis wegens voedselvergiftiging in een restaurant op het eiland met de vulkaan. Zowel Oleg als de vrouw toonden totaal geen interesse in mijn gezondheid. Bij het uitchecken 's morgens om 5.30u kreeg ik 's avonds alleen maar te horen waar ik de kamersleutel 's morgens moest neerleggen. Er was geen enkel bedankje voor mijn overnachting van vier dagen. Het ontbijt is laat om 8.30.

Ontbijt was van voldoende kwaliteit. De koffie was vers gezet. Een heerlijk vers gezet kopje koffie 's morgens smaakt natuurlijk fantastisch.

• Beoordeeld op: 23 juni 2022

• Beoordeeld op: 17 mei 2024