3. Hotelbeoordelingen: Chania

Beoordelingen over Okeanis II 2 sterren

Agioi Apostoloi, Kato Daratso, 73100, Griekenland

#90 van de 129 hotels in Kato Daratso

• Beoordeeld op: 1 juni 2023

Fijn verblijf gehad, goede locatie, aardige mensen van het hotel
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op het Zwembad

Wij zaten in Okeanis II kamer 9, dat was boven. Grote kamer, alleen de douche zelf was klein, geen douchegordijn of iets dergelijks. WC en de vloer werd helemaal nat als je ging douchen. Ontbijt was van half 9 tot half 11. Wij waren er meestal rond half 10/kwart voor 10 en dan was er al best wel veel dingen op. Voor mijn gevoel werd er niet genoeg aangevuld. Je moest er echt om vragen dan. Vind ik bezwaarlijk.

Okeanis II heeft een fijne ligging, dichtbij verschillende stranden, een paar minuten lopen. Veel supermarktjes en veel gelegenheden om te eten. Bushaltes om naar Chania te gaan ook dichtbij. Okeanis II hoort bij Okeanis Golden Resort, gebouw staat ernaast. Je kunt dus ook gebruik maken van de faciliteiten daar, erg fijn, was alleen een poortje uit en in lopen. Okeanis II heeft een kleine prive zwembad, was fijn en Golden Resort heeft een groot zwembad waar je gebruik van kunt maken.