3. Hotelbeoordelingen: Cycladen

Beoordelingen over Hotel Palatia 1 sterren

Agios Georgios beach, Naxos Chora, 84300, Griekenland

#24 van de 68 hotels in Naxos Chora

• Beoordeeld op: 8 oktober 2022

Goeie locatie en service!
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht op Zee

- Douche is krap. - Balkondeuren en kamerdeuren maken veel lawaai. - Iets meer opbergruimte voor kleding ed. zou prettig zijn.

+ Locatie! Rustige omgeving. Paar stappen van het strand verwijderd. Er bevinden zich alleen enkele restaurantjes tussen het hotel en het strand. Loopafstand (5min) van de levendige haven en het stadje. Taxi naar luchthaven 10min. + Personeel: vriendelijk, sociaal en servicegericht. + Ontbijtservice: met aandacht bereid en wordt op het balkon geserveerd op jouw gekozen tijdstip. Goede prijskwaliteit in vergelijking tot café ontbijtjes. + Schone kamers: iedere dag schone lakens en handdoeken. + Zeer goede prijs-kwaliteit verhouding! + Zouden hier zeker weer verblijven!

• Beoordeeld op: 27 september 2021

Heerlijk verblijf vlakbij het strand
    • Deluxe Suite

Fijne mooie, moderne kamer

• Beoordeeld op: 3 september 2022

• Tweepersoonskamer met Balkon

Het ontbijt is 10 euro per persoon per dag, wat voor ons wel aan de hoge kant was gezien je daarvoor ook buiten de deur kunt ontbijten en dan meer keuze hebt. Echter is het vers bereid en kun je je voorkeuren doorgeven (brood, eieren naar keuze, fruit en yoghurt, koffie of thee).

Het hotel is gelegen op een rustige locatie, vlakbij het strand van Agios Georgios en op loopafstand van het oude centrum. Onze kamer was simpel maar had een fijn balkon. Het personeel was erg vriendelijk en behulpzaam en kon ons veel vertellen over vervoer op het eiland, waar te eten en wat er te doen is.