3. Hotelbeoordelingen: Ionische eilanden

Beoordelingen over Petros Studios

Agias Efpraksias 4, Poros, 28086, Griekenland

#16 van de 56 hotels in Poros

• Beoordeeld op: 6 augustus 2023

Heerlijk! Aanrader, zeker als je ook een beetje van rust houdt. Thk you again Mami for the wonderful stay! ❤️
    • Studio (2 Volwassenen)

Eigenlijk niet noemenswaardig, want was top. Ook gezegd, koop ff een lekker koekenpannetje. We snappen dat mensen ongetwijfeld dingen mee nemen treurig genoeg… maar lekker in een geschikte pan eitjes kunnen bakken is prettig. En airco soms hoofdpijn van, maar ja… je wilt echt niet zonder airco in die hitte! Wat water, eten, en weg hoofdpijn. Lekker bed, beetje een trampoline, maar prima.

Het is officieel niet bij strand, nee. Maar wauw, we zaten Max 50 meter lopen bij de Ionische zee vandaan. Echt top!!! Niemand die het door heeft, maar zeker voor deze prijs DE aanrader om vakantie te vieren. Nog niet zo schreeuwend toeristisch, maat wel alle faciliteiten. Schoon , super hygiënisch, strand zo dichtbij. Via Mami (spreek uit Memi) kun je van alles regelen; auto huren, boot tripjes, taxi naar het vliegveld. Want nee, er is geen Openbaar vervoer op dit eiland. Daarom; een dag of 3 een autootje huren (via locals uit het dorp regelen ze de dingen met elkaar) is zo aan te raden. In een week hebben we zoveel mooie plekken, haventjes, natuur, stranden gezien! Heerlijk!! Myrthos beach was zo indrukwekkend. Ibiza gevoel ❤️. Mensen zijn heel vriendelijk, zachtaardig, rijden niet als gekken.. Dankbaar dat je hun eiland bezoekt. Als je blij bent en investeert in hun eiland, maakt ze dat super trots. Aanrader, alle eettentjes, maar met name at Steki’s. Hardwerkende bescheiden mensen, die ook weten wat klantvriendelijkheid is. En zooo lief en gastvrij. Maar veel mensen daar! Dionysos, to Korali, heerlijk. Als je hongerig bent, bestel je snel te veel… maar je kan het gewoon take Seat mee krijgen. En dat was zo goed en onderscheidend aan Steki, zij zullen wel zeggen dat het een beetje veel is als je besteld. Of beter, als het meer dan genoeg is. Wat je dan aan doet is jouw keuze natuurlijk. Maar bij Steki de enige die dateerden, en dt vonden wij heel netjes. Het hele dorpje kun je langs de promenade lopen, je eet langs de Ionische zee. Overal! Echt te gek. Sommige mensen willen misschien direct uitzicht op de Zee? Succes met betalen, hier zaten we dichterbij voor een prachtige prijs. Rustig, netjes en schoon Appartment. Om de dag schone lakens, wordt Appartment schoongemaakt, echt top. Al met al, ga naar dit eiland; nog wat rustiger, bij de zee, prachtig blauw, gastvrij , vriendelijk, rustige plaats met wel genoeg toeristische voorzieningen.

• Beoordeeld op: 7 juli 2023

Super appartement in het prachtige Poros!

Helemaal niets

De service, vriendelijkheid en ligging van de studio. Ook het zwembad was heerlijk en super schoon.

• Beoordeeld op: 18 september 2022

Een fijn onderkomen aan de rand van het dorpje en de Middellandse Zee.
    • Studio (2 Volwassenen)

minimaal ingericht om te verblijven wat betreft keuken faciliteiten.

prachtig, alleen het uitzicht was niet frontaal maar onderbroken.

• Beoordeeld op: 27 mei 2022

Basis
    • Studio (2 Volwassenen)

Appartement was in een woonunit en geen vakantiecomplex. Lag in een afgelegen gedeelte waar niets te beleven vjel. Poros zelf was zeker geen bruisende plaats.

De vriendelijkheid van de host.

• Beoordeeld op: 7 augustus 2023