3. Hotelbeoordelingen: Ionische eilanden

Beoordelingen over Porto Galini Seaside Resort & Spa 5 sterren

Main Street, Nikiana, 31100, Griekenland

#1 van de 13 hotels in Nikiana

• Beoordeeld op: 10 juni 2024

Heerlijke plek om een paar dagen te vertoeven.
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Tuin

Prijzen aan zwembad waren erg hoog naar onze mening.

Mooie ruime accommodatie, ca 10min van het stadje gelegen. Zwembadden erg fijn en de prive strand was ook perfect. Ontbijt was uitstekend heel veel keuze.

Verbleven in juni 2024

• Beoordeeld op: 13 oktober 2023

Wat een prachtige locatie!

Niets!

De foto's laten het al zien...Prachtig plekje! Kamer met ruim balkon en uitzicht op zee. Goed uitgebreid ontbijt en ruim privéstrand met watersportfaciliteiten. We waren laat in het seizoen en maakten geen gebruik van de restaurants op het complex. Nydri ligt op vier km en daar zijn veel bars, restaurants en shops. Heel leuk plaatsje! Porto Galini verdient de vijf sterren!

• Beoordeeld op: 26 september 2023

• Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Uitzicht op Zee

Wat helaas niet vermeld staat bij booking is dat het hotel heel veel trappen heeft, alle faciliteiten zoals restaurant, zwembad etc vinden beneden plaats zodat je iedere dag heel veel trappen moet lopen. Ben je slecht ter been moet je hier niet naar toe.

Mooi hotel met zeer vriendelijk personeel Ook heel schoon hotel. Heerlijk zwembad en tevens aan het strand

• Beoordeeld op: 7 augustus 2023

Heerlijk ontspannen
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Uitzicht op Zee

Mooie locatie. Zeer vriendelijk personeel. Service with a smile.

• Beoordeeld op: 30 juli 2023

Prachtig resort met zeer vriendelijk personeel

Alles, was gewoon top.

• Beoordeeld op: 23 mei 2023

Boven verwachting: Geweldige service en een prachtig uitzicht!
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Uitzicht op Zee

Het privé strand is mooi, maar echt een kiezelstrand (waar je in wegzakt) Beide zwembaden zijn onverwarmd

We waren de eerste gasten van het seizoen (6 mei) en werden echt fantastisch gastvrij ontvangen. Samen met onze koffers werden we met een karretje naar onze kamer gebracht en we hoefden zelf niks te tillen. Al het personeel is oprecht geïnteresseerd, altijd enorm vriendelijk en behulpzaam. We hadden een kamer met 'zijkant zeezicht' geboekt, maar kregen frontaal zeezicht. In 1 woord: prachtig. We hadden zelf alleen ontbijt erbij geboekt omdat we lokaal uiteten wilde gaan. Het ontbijt was elke dag enorm uitgebreid en vers (veel vers fruit, sinaasappelsap wat voor je neus geperst werd, vers brood, omelet-chef, enz.). Wanneer je buiten de deur wilt eten moet je wel even wat research doen om de goede plekjes te vinden. Maar het nabijgelegen havenplaatsje Nidri kent enorm veel leuke terrasjes, voor als je even iets minder culinair wilt tafelen. Omgeving: Wanneer je echt verschillende activiteiten tijdens je vakantie wilt doen, zou ik niet meteen voor dit eiland kiezen. Maar je hoeft zeker niet stil te zitten. Met de auto rijd je overal binnen 10-30 min heen en kom je de prachtigste stranden en baaien tegen. Weer: Van 6 t/m 15 mei varieerde het enorm. 21C en bewolkt/regen tot 26C zon. Aanraders: - Tennisbaan bij het hotel (prachtig tussen de bergen en met zicht op zee). Gratis te gebruiken met rackets e.d. - Italiaans restaurant bij het hotel. Heerlijk gegeten en super aardig personeel - Yoga vanuit de yogahut met uitzicht over zee. Matje hoef je niet zelf mee te nemen - Huur wel een auto, want er is niet echt iets op loopafstand. Bij de autoverhuurbedrijven op de airport kan je gewoon een auto huren wanneer je nog geen jaar je rijbewijs hebt. Wat in NL anders aangegeven staat. Scooter rijden is redelijk gevaarlijk - Huur een boot vanuit Nidri en vaar zelf langs alle eilandjes (houd wel je google maps bij de hand) - Bezoek Kathisma Beach en Agios Nikitas - Nidri Watervallen (wel op een rustig moment) - Restaurant Taverna Pavlos - Strandtent Maraboo

• Beoordeeld op: 11 september 2022

Heerlijk ontspannen op dit resort!
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Tuin

Tijdens je verblijf wil je eigenlijk niet meer weg bij het resort. Het privéstrand is erg mooi. Je kan zelfs kosteloos gebruik maken van kano’s en supboarden. Het Italiaanse hotel bij het resort is erg goed evenals het ontbijt. We hebben ook gebruik gemaakt van een Spadag speciaal voor koppels. dit is zeker aan te raden. Het personeel was erg vriendelijk!

• Beoordeeld op: 2 augustus 2022

top 5 sterren resort
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Tuin

kinderen mochten helaas niet in het zwembad springen, laat staan duiken. kamers wat klein, maar ach verder uitstekend.

alles top geregeld. resort is 5 sterren absoluut waard. vergelijkbaar met Hillside Beach in Fetiye.

• Beoordeeld op: 14 juli 2022

Fantastisch hotel, ideale plek en heerlijk uitgebreid ontbijt
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Tuin

Check out time was erg vroeg en kon ook niet verlengd worden.

Ontbijt was geweldig en de locatie ook. Strandje met alles erop en eraan. Erg mooi aangelegd resort.

• Beoordeeld op: 2 oktober 2021

Luxe prachtige locatie aan privestrand
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Uitzicht op Zee

Prachtige locatie, prive strand , heerlijk eten en erg vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 30 september 2021

Luxe, schoonheid en comfort op hoog niveau aan de oevers van de Ionische Zee.
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Tuin

Porto Gallini is schitterend gelegen aan de oostkant van Lefkas, direct aan zee en biedt veel luxe en comfort tesamen met de bekende hartelijkheid en gastvrijheid van de Grieken.

• Beoordeeld op: 7 september 2021

• Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Uitzicht op Zee

Het was er rustig, het strand was fijn, de kamers waren groot, de service en het eten waren goed, er waren genoeg zwembaden en je kon er kanoen en suppen.

• Beoordeeld op: 3 september 2021

Ligging en accommodatie. Geweldig

• Beoordeeld op: 10 augustus 2021

Heerlijk hotel!
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Tuin

Mooie accomodatie en heel vriendelijk personeel (van receptie. Restaurants en strand). Schoon comfortabel, heerlijk eten bij beide restaurants en ook bij de beach bar.

• Beoordeeld op: 16 juli 2021

Fantastisch hotel met prachtige kamers!

Niets!

Het hotel was tijdens ons verblijf volgeboekt maar dat is niet te merken. Volop plek rond zwembad en op strand. Zeer voorkomend personeel voor wie niets teveel is. Special word of thanks for Chrysa and her staff! Every day she took excellent care of my husband who has an gluten allergy. Always smiling and always a warm welcome! Breakfast choices plenty! The guests were provided with disposable gloves during breakfast because of Covid.Beautiful rooms with a lovely view. We already miss our morning coffee and our pre-dinner drink on rhe balcony! We will be back!

• Beoordeeld op: 6 juli 2021

Resort gelegen op een prachtige locatie en met vriendelijk personeel.
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Tuin

Eigenlijk viel er niks tegen. Een aantal faciliteiten waren niet toegankelijk vanwege covid maatregelen, maar daar kan het hotel niks aan doen.

Erg goed hotel resort op een ideale plek gelegen. Prachtig uitzicht met mooie zwembaden en prive strand met watersport activiteiten. Het personeel doet er alles aan om je een geweldige tijd te bezorgen.

• Beoordeeld op: 29 juni 2021

• Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Uitzicht op Zee

Super locatie aan het strand met een prachtig uitzicht. Zeer vriendelijk personeel.

Verbleven in juni 2021

• Beoordeeld op: 2 juni 2024

Tegenvallend
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Tuin

Onze hotelkamer had 3 verdiepingen die maar heel smal en klein waren. Daarom zijn wij maar 1 nacht gebleven. Wij vonden deze locatie niet het geld waard. Het bed was echt geen 5 sterren waardig. Ook keken we uit met onze kamer boven het dak van het restaurant.

Het ontbijt was goed. Gym was redelijk uitgebreid met verouderde apparatuur. Personeel redelijk aardig. Mooi uitzicht

• Beoordeeld op: 17 augustus 2023

Had er meer van verwacht
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Uitzicht op de Tuin

Niet alle personeel was even vriendelijk helaas. Kreeg niet de kamer die ik had geboekt. Kleinste kamer in een slechte locatie (uitzicht blinde muur)Schoonmaak vergat onze kamer zelfs schoon te maken. Douchen is onhandig met laag scherm en plek van de douchekop. Geen begrip vanuit de front desk personeel. Grieks restaurant helaas niet s avonds geopend. Italiaans restaurant prima maar heel prijzig. Ontbijt buffet is goed maar ik moest voor mijn cappuccino €5,50 extra betalen en dat bij een kamerprijs van maar dan €300 per nacht! En heel veel traptreden naar restaurants en zwembad.

Het strand en ontbijt

• Beoordeeld op: 2 augustus 2022

Prima maar voor ons niet voor herhaling vatbaar
    • Superior Suite met Uitzicht op Zee

Ongezellig en erg basic voor 5 sterren hotel - met name de restaurants en bij het zwembad. Ook moest je je handdoeken van het zwembad hergebruiken en je kreeg er 1 per persoon. Ligbesjes waren oncomfortabel en erg veel beton. Met een paar kaarsjes in de avond zou het er al veel beter uitzien. Plastic meubilair, tl verlichting en veel beton. Het is jammer want heel veel klopt wel in dit hotel. Het contrast is steeds erg groot.

Locatie en het eten (heel lekker). AANRADER; Boottrip met Niko!!!

• Beoordeeld op: 6 augustus 2023

Heerlijk!
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Uitzicht op Zee

Niets negatiefs, maar wel belangrijk. Van de receptie naar het ontbijt 131 traptreden… belangrijk dus om te weten als je niet goed ter been bent. Er rijden op verzoek golfkarretjes of je naar boven dan wel beneden te brengen!

Bijzonder gastvrij, vriendelijk personeel. Hoewel het hotel volgeboekt was oogde het overal rustig. Zeer prettig. Heel belangrijk, niemand reserveerde bedjes aan het zwembad of strand!

• Beoordeeld op: 15 mei 2024

• Beoordeeld op: 17 september 2023