3. Hotelbeoordelingen: Macedonië

Metamorfosi, Metamorfosi, 63028, Griekenland

#42 van de 63 hotels in Metamorfosi

5,1

• Beoordeeld op: 10 augustus 2022

• Appartement (4 Volwassenen + 1 Kind)

De bedden waren niet comfortabel en het eten viel tegen

Het personeel en de locatie

• Beoordeeld op: 11 augustus 2021

• Appartement (3 Volwassenen + 2 Kinderen)

Eerste keer kan ik zeggen dat ik teleurgesteld ben van een vakantie in Griekenland. We hebben een kleine familie kamer gekrijgen, terwijl ik heb iets anders geboekt. We rijzen met 3 kinderen van 18, 13 en 7 en de woonkamer was echt klein. Toen ik de vraag heb gesteld aan de receptie, krijg ik te horen dat probleem bij booking zelf was en niet bij de accomodatie. Er is geen enkele privecy op het terras van de kamers, klein hekje tussen en iedereen ziet de ganse rij. Het strand was ook niet zo fijn. Tot 10u kan je geen normale koffie krijgen. Enkel bij het ontbijt, maar als roker en koffie liefhebber kon ik die niet mee nemen buiten de restaurant, en de bar was pas op 10u open. Misschien een waterkoker in de kamer zal niet slecht zijn. In de buurt was niks dichtbij ook waar je koffie kon nemen. Er is niet veel te doen, dichtste dorp was zo'n 25 min. stappen en daar ook niet veel te doen. Ik had geen gevoel dat ik in Griekenland was.

Hotel van zich is niet slecht. Wel wat geamortiseerd. Eten was goed, drank kon beter. Personeel in het algemeen heel vriendelijk. (Misschien zal een fooienpot aan de bar niet slecht zijn?)Eten was naar mate variabel, maar niet echt smakkelijk ( ieder zijn smaak natuurlijk, maar ik vergelijk met andere bezochte plaatsen in Griekenland). Naar mijn mening is dat een goede plek voor mensen met (veel) klein kinderen, die rust en stilte willen. Als je ammusement zoekt is dat niet de place to be.

• Beoordeeld op: 26 augustus 2022

• Appartement (4 Volwassenen + 1 Kind)