2. Hotelbeoordelingen Guatemala

#10 van de 16 hotels in Lanquín

Gebaseerd op 42 beoordelingen over dit hostel

5,9

• Beoordeeld op: 6 januari 2024

Goed verblijf op een mooie locatie!

De kamer rook een beetje muf en het is jammer dat ze geen ligbedden hebben bij het zwembad.

Het personeel was heel vriendelijk en het eten is erg goed! Ook Brian de barman was heel aardig, hij verteld graag over de cocktails!

• Beoordeeld op: 19 december 2023

Fijn hotel met behulpzaam personeel en lekker zwembad
    • Economy Tweepersoonskamer

De badkamer die aan de kamer vastzit, heeft geen plafond en is dus verbonden met de kamer. Niet ideaal. Verder misten we wat haakjes om kleding op te hangen.

Behulpzaam en vriendelijk personeel. We werden goed geholpen. Fijn zwembad en goede atmosfeer.

• Beoordeeld op: 8 augustus 2023

Prima verblijf voor een nacht op goede locatie
    • Familiekamer met Eigen Badkamer

Receptie is vrij sober en doet een beetje armoedig aan. De badkamer kan een update gebruiken net als de tegeltjes rondom het zwembad.

Nadat we met de nachtbus van Atitlan naar Lanquin zijn gereisd bij aankomst op het busstation meteen een pickup/taxi geregeld naar de accommodatie. Slechts 5 minuten rijden. We konden meteen al inchecken om 7u 's ochtends dus dat was heel fijn. Vriendelijke medewerkers hoewel de een wat vriendelijker dan de ander. Receptionist vertelde direct over de mogelijkheden naar Semuc Champey al dan niet met een tour (je kunt prima zelf gaan). Heel eerlijk ook om te vertellen dat het flink geregend had en dat het water op sommige plekken dus bruin was. Pick ups stoppen voor de deur om mee naar Semuc te gaan. Op loopafstand van het dorpje Lanquin waar je kunt pinnen, wat boodschappen kunt doen en kunt eten. Evt tuktuk naar iets verder gelegen restaurantjes zoals Zen Bistro. Ontbijt a la cart tegen betaling. Ruime keuze van pancakes tot avocado met ei of lokaal gerecht. Lunch was ook prima. Bar bij het zwembad voor biertje, cocktail of cola. Zwembad echt heerlijk en precies zoals op de foto's. Schoon ook. Wij hadden een heel ruime kamer voor 6 personen met onder andere 2 stapelbedden. Deed een beetje hostelachtig aan. Met een paar minuten ben je ook weer met een taxi bij het busstation om de reis voort te zetten en dat maakte het voor ons een goede keuze tov de hotels rondom Semuc zelf.

• Beoordeeld op: 7 augustus 2023

Noets

Heerlijk zwembad en kamers met airco.

• Beoordeeld op: 17 mei 2023

Alles viel goed mee behalve de kuisvrouw. Heeft nooit ons kamer gekuist in 5 dagen, slechte attitude, constant in ons kamer kijken als ze voorbij kwam. Het voelde niet goed.

Heel vriendelijk personeel, Leuk zwembad. Ruimte… Mooi gelegen tussen het groen.

• Beoordeeld op: 22 maart 2023

Veel herrie.

Het persoonlijk kontakt met de kok. De receptioniste/ manager is erg professiomeel.

• Beoordeeld op: 1 maart 2023

• Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Kamer was vrij hoog op de helling gebouwd.

Leuk hotel met zwembad op loopafstand van Lanquin in een prachtige natuurrijke omgeving. Vriendelijk personeel en prima ontbijt en diner voor een redelijke prijs.

• Beoordeeld op: 3 december 2022

Prima verblijf voor bezoek Semuc Champey
    • Basic Driepersoonskamer met Gedeelde Badkamer

Zwembad was vies. Geen idee wat er allemaal in dreef 😅 Erg jammer met die hitte. Ook hadden ze een hele bladzijde met vegetarisch eten op de menukaart staan, waar ik onwijs blij mee was, totdat ik wilde bestellen en er telkens alleen maar nachos verkrijgbaar waren... Het is op loopafstand van het centrum, maar daar valt ook niks te beleven, dus je bent wel aangewezen op het hotel.

Hotel doet gezellig aan als je richting het restaurant en zwembad loopt. Kamers zijn netjes voor de prijs die je betaald. In het restaurant kun je prima eten voor een redelijke prijs. Tours kun je makkelijk via het hotel boeken. Personeel is vriendelijk.

• Beoordeeld op: 26 november 2022

leuk hotel, basic maar schoon en netjes, met zwembad!
    • Basic Driepersoonskamer met Gedeelde Badkamer

Het hotel heeft geen keuken, je dient altijd bij het restaurant te eten.

bedden lagen lekker, er werd vaak schoongemaakt en de restaurant staff was heek vriendelijk. ook redelijke prijzen in het restaurant. Het zwembad was fijn en het was er heel rustig ondanks dat we begrepen dat ze helemaal vol zaten. ze regelen ook tours naar Semuc Champey, maar wij zijn op eigen gelegenheid gegaan, vanaf het hotel is het 5 min lopen naar de markt in het dorpje.

• Beoordeeld op: 7 oktober 2022

• Economy Tweepersoonskamer

Momenteel laatste stukje weg/oprit tot aan hotel ivm wegwerkzaamheden zeer moeilijk te bereiken met onze zwaardere motoren

Gezellig complex met alle zitjes en het restaurant wat hele dag open is

• Beoordeeld op: 6 augustus 2022

• Kamer met Queensize Bed

prachtig gelegen hotel met prima faciliteiten en lekker zwembad. prachtig in de bergen en loopafstand naar lanquin

• Beoordeeld op: 1 augustus 2022

• Deluxe Tweepersoonskamer

Behulpzaam personeel en zwembad

• Beoordeeld op: 3 juni 2022

• Deze driepersoonskamer heeft een gedeelde badkamer.

Een wannabe dj die in zijn eentje loeihard tot laat gedateerde muziek draait terwijl er geen hond zat.

Mooie ligging en relaxt zwembad. Vriendelijk personeel en goede, leuke tour hier te boeken naar Semuc.

• Beoordeeld op: 20 maart 2022

• Economy Tweepersoonskamer

de deur van de badkamer kon niet dicht

prijs-kwaliteit ok. nette kamer. comfortabel bed.

Verbleven in maart 2022

• Beoordeeld op: 5 februari 2022

• Kamer met Queensize Bed

De inrichting van de grootste kamer

De bar en restaurant

Verbleven in februari 2022

• Beoordeeld op: 3 januari 2022

gastvrij en lokaal
    • Deze driepersoonskamer heeft een gedeelde badkamer.

dat er continue harde muziek aan stond. maar dat is persoonlijk. de keuken had niet heel veel gezonde keuzes.

de ligging was mooi, tussen de bergen. Het voelde wat plattelanderig aan, met kraaiende hanen. op loopafstand van het dorpje. het uitzicht vanaf onze kamer was prachtig! het zwembad was ook fijn. wat ik leuk vond was dat er allemaal locals uit Lanquin gebruik maakten van het zwembad en restaurant. het was leuk om tussen de locals te zitten.

Verbleven in januari 2022

• Beoordeeld op: 21 december 2023

Voldoende
    • Deluxe Tweepersoonskamer

Kamer + badkamer (zwaar verouderd en oogde niet erg schoon)

Vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 21 december 2023

Aardige mensen, verblijf in de regen wat minder
    • Kleine Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Bedden waren hard, geen warm water, rare geur in de kamer. Aangezien er vrij weinig te doen is in het dorpje ben je grotendeels aangewezen op het restaurant in het hotel. Opzich prima restaurant alleen duurde het ontzettend lang (terwijl we soms een van de enige gasten waren). Hou hier dus rekening mee als je met een tour/bus mee gaat.

Bij ons regende het, maar als het mooi weer is denk ik dat het zwembad ideaal is in die prachtige omgeving! Ook airco zou dan van pas zijn gekomen. Aardige mensen!

• Beoordeeld op: 16 september 2023

Hotel met potentieel op fijne locatie
    • Basic Driepersoonskamer met Gedeelde Badkamer

Onze tweede avond is er een ruzie ontstaan bij het dronken koppel in de kamer naast ons. We voelden ons absoluut niet veilig en hebben tot tweemaal toe de receptie op de hoogte moeten brengen. Ze hebben geprobeerd het koppel te bedaren maar dat is niet gelukt en dat heeft geresulteerd in een volledig slapeloze nacht. Niemand heeft zich de volgende ochtend geëxcuseerd of iets ter compensatie aangeboden en dat terwijl er in het hotel duidelijk een reglement omhoog hangt dat je uit het hotel wordt gezet als je buiten je grenzen gaat...

Kamer is erg eenvoudig, badkamer is niet op de kamer, de kamer heeft gewoon een bed en een klein lockerkastje; er is bv. geen nachttafeltje of er zijn geen kapstokken. Alles was wel proper en op orde. De locatie is prachtig en perfect om Semuc Champey te bezoeken. Het personeel, zowel aan de receptie, in de bar als in het restaurant is erg vriendelijk!

• Beoordeeld op: 20 februari 2023

Mooie locatie maar weinig comfortabele kamers
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

In onze kamer was de airco stuk en veroorzaakte wateroverlast. Daarnaast was de elektrische installatie slecht, de stroom viel soms uit en soms waren er stroomstoten waardoor mijn transformerstekker kapot ging. In de badkamer hadden we op een bepaald moment geen water en de lavabo die los stond was niet aangesloten aan de riolering waardoor het water een plas vormde op de vloer. Het ontbijt is lekker, het avondeten beperkt. De bediening niet echt vriendelijk…

De locatie in het regenwoud is fantastisch, het hotel heeft op dat vlak veel potentie. De kamertjes bevinden zich in het regenwoud rondom een restaurant en zwembad.

• Beoordeeld op: 16 februari 2023

Teleurstellend
    • Kleine Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

We konden niet zwemmen toen wij er waren want er was een evenement. We konden vijf minuten niet zwemmen zeiden ze, maar dit bleek de hele dag. We hebben ook geen wifi gehad in onze kamer. En het personeel stond al rond 6 uur keihard te werken met veel geluid waardoor wij niet meer konden slapen.

• Beoordeeld op: 6 oktober 2022

• Basic Driepersoonskamer met Gedeelde Badkamer

Zeer vriendelijk personeel. Gratis drankje bij aankomst. goede prijs/kwaliteit

• Beoordeeld op: 30 augustus 2022

Wel prima, maar niet geweldig
    • Kamer met Queensize Bed

De kamers zijn verouderd. Het zwembad was niet schoon.

Heg personeel is heel vriendelijk

• Beoordeeld op: 21 augustus 2022

Teleurstellend.
    • Kleine Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De kamer was verschrikkelijk, klein, erg verouderd en een badkamer plafond vol met schimmel. Er is niet 1x schoongemaakt in ons verb lijf (dus ook het prullenbakje bij het toilet in 4 dagen niet verschoond). De locatie is niet top, het is niet in het centrum en ook niet dicht bij het park. De tour die ze aanbieden is matig: de gids loopt bijvoorbeeld niet mee naar het uitzichtpunt, zegt tijdens het zwemmen op je spullen te letten maar gaat liggen slapen, hij vertelt ook nauwelijks info. Toen we een shuttle wilden boeken was de service bij de receptie teleurstellend.

Het fijne zwembad, de aanwezigheid van het restaurant. Het personeel in het restaurant was erg vriendelijk en de prijs van het eten was goed.