2. Hotellrecensioner CRO
Kroatien Varaždin Verifierade hotellrecensioner från riktiga gäster

• Luxury apartment Anabella Gästbetyg: 9,8

”Position”

• Quiet corner Gästbetyg: 9,5

”Fantastiskt värdpar. Kylen var välfylld, stort tack. Bra läge med parkeringsplats. Rent och fräscht.”

• Apartman Gaudeamus Gästbetyg: 9,7

”Storleken på lägenheten var bra, köket var slitet och litet, men fungerade. Mysigt och historiskt fint läge där man är i gamla stan på 5 min.”

• B&B Garestin Gästbetyg: 8,1

”Helt ok rum .Allt fanns man behövde minibar va ett plus. Riktigt trevlig personal och god frukost..”

• B&B Garestin Gästbetyg: 8,1

”Väldigt centralt, bra fri parkering med gott om plats. Bra varierande frukost.”

• Arbia Dorka Heritage Palace Gästbetyg: 8,9

”Mysig reception i ett café med en trevlig flicka som talade jättebra engelska. Väldigt centralt. Fint badrum.”

• Park Boutique Hotel Gästbetyg: 9

”Top lägge, parkering utanför, underbar restaurang med utsikten över en vacker park. Andra gången att jag besöker hotellet och kommer igen säkert.”

• Arbia Dorka Heritage Palace Gästbetyg: 8,9

”Fantastiskt läge intill parken med nära till allt, hotellets parkering är skyddad och bra. Rummet är rymligt och lika vackert som övriga hotellet och dess fina arkitektur med känsla för detaljer.”

• Apartman Stefany Gästbetyg: 9,8

”Nyrenoverad och välstädad lägenhet. allt som man kunde tänkas behöva fanns. Fräscht. Värdinnan var vänlig och tillmötesgående mycket prisvärt”

• Apartman Nataly Gästbetyg: 9,4

”Utmärkt område, lugnt och tyst. Vackra omgivningar. Balkongen med utsikt mot en mycket välskött trädgård. Stor, modern lägenhet med tre separata sovrum. All utrustning vi behövde och lite till. Stort varuhus, Kaufland, inom bekvämt gångavstånd.”