2. Hotelbeoordelingen Kroatië

16 Skradinska ulica, 22000 Šibenik, Kroatië

#3 van de 650 vakantiewoningen in Šibenik

Gebaseerd op 30 beoordelingen over dit appartement

• Beoordeeld op: 16 mei 2024

Heerlijk verblijf en hele goede tips van Antonio gekregen.
    • Appartement met 1 Slaapkamer

Als ik dan toch een minpuntje mag noemen dan is het dat de kamers wel wat gehorig zijn.

Super gastheer, goede locatie en mooie kamer.

• Beoordeeld op: 27 juli 2023

Zeker boeken!
    • Appartement met 1 Slaapkamer

We werden opgewacht door Antonio, een uitstekende gastheer! Hij geeft veel tips wat zeker interessant is! Je kan in de buurt parkeren (city parking) voor €3 per dag en je verblijft in het oud centrum. De kamer was prima, zalige airco en de minibar was gevuld met lekkers. Zeker een aanrader als je komt naar Sibenik!

• Beoordeeld op: 20 augustus 2022

Amazing! Ruim, schoon, Antonio erg vriendelijk!!

Niks!

Ruime kamer, schoon & perfecte locatie

• Beoordeeld op: 12 augustus 2022

fantastisch

niets

Amoretta rooms ligt pal in het centrum van het prachtige Sibenik. Mario is een geweldige gastheer met perfecte tips als het om restaurants of dagtripjes gaat!

• Beoordeeld op: 29 juli 2022

Super!!!!
    • Appartement met 1 Slaapkamer

- Twee losse dekens dat was iets minder.

Echt Super, de gast heer wachtte ons op bij de accomodatie om alles uit te leggen en ons de sleutel te geven. Echt super vriendelijk. Mini koelkast gevuld met eten en drinken wat in de prijs zat echt heel leuk. Kamers zijn GLOED NIEUW!!!! Echt prachtig heerlijk geslapen.

• Beoordeeld op: 4 juli 2022

Awesome!

Niks op aan te merken!

Fantastisch verblijf gehad! - Heerlijke bedden, ook fijn voor lange mensen (1.93) - Goede regendouche - Door de luiken voor het raam ook goed donker te maken, en ook was het rustig in de zijstraat! - Hele aardige host, gaf goede tips qua eten en parkeren in de buurt. Maar zorgde ook dat je je welkom voelde om de stad dmv een gevulde mini bar en een presentje En dit alles in de oude binnenstad!

• Beoordeeld op: 17 juni 2022

Erg goed!
    • Appartement met 1 Slaapkamer

De locatie was erg goed, midden in het oude centrum. De kamer was erg schoon en netjes! De host was ook ontzettend aardig en behulpzaam!

• Beoordeeld op: 26 september 2021

Vakantie
    • Appartement met 1 Slaapkamer

Fantastische locatie, Sibenik is een heel erg gezellige stad! Amoretta rooms is perfect gelegen, te midden in het centrum. Voor onze aankomst verliep de communicatie heel erg goed met de eigenaars. Bij aankomst werden we heel erg vriendelijk onthaald en werden we zelf geholpen voor een goede en goedkope parkeerplaats. We ontvingen ook leuke adresjes waar we konden eten. Alles was voorhanden. PERFECT verblijft! Dankjewel Antonia en Antonio.

• Beoordeeld op: 26 september 2021

Heerlijk verblijf in Sibenik
    • Appartement met 1 Slaapkamer

De ligging van Amoretta rooms is perfect met alles op loopafstand. Alles was hartstikke schoon en de kamer rook heel lekker. Antonia hielp ons met het vinden van een goedkope parkeerplaats.

• Beoordeeld op: 25 september 2021

• Appartement met 1 Slaapkamer

Ontzettend mooie kamer, tot in detail verzorgd. Erg goed bed en lekkere douche. Iedere dag schone handdoeken, vers water en chocolade. Een erg warm welkom door de eigenaresse. Genoeg tips voor Sibenik en omstreken. We komen zeker terug!

• Beoordeeld op: 21 september 2021

Geweldig verblijf in een stijlvolle accommodatie
    • Appartement met 1 Slaapkamer

Prachtig nieuw verblijf in het centrum van Sibenik. Stijlvol ingerichte kamer, van alle gemakken voorzien en een zeer gastvrije en behulpzame host.

• Beoordeeld op: 19 september 2021

Een spiksplinternieuwe nieuw appartement in de oude stad met een super bediening door de hostess.
    • Appartement met 1 Slaapkamer

De parkeergelegenheden voor je auto. Weliswaar is er op 5 minuten loopafstand een goede overdekte parkeergarage, maar die is niet goedkoop, ca. € 1,40 / uur en de teller loopt door. Een alternatief is is een Zona 1 plaats op 3 minuten loopafstand, maar de beschikbaarheid daarvan is minimaal tot geen. Het derde alternatief is een dagkaart op een parkeerplaats aan de haven: € 9,50/dag & 12 minuten lopen. De hostess brengt je indien gewenst met plezier naar deze plaatsen.

De service van de hostess Antonia Petkovic; zij mailde of belde iedere dag of ze nog iets voor ons kon betekenen. Van de met fruit, drinkwater, chocolade, bonbonnetjes etc. gevulde koelkast kon naar believen worden gebruik gemaakt (kosteloos!); De hostess belde zelfs na 2 dagen of e.e.a. niet aangevuld hoefde te worden (wederom kosteloos). Ook de aanwezigheid van utility-benodigdheden werd in ruime mate in voorzien.

• Beoordeeld op: 17 september 2021

• Appartement met 1 Slaapkamer

Er was geen lift en je hoorde de mensen boven je vrij goed

Alles zag er netjes en schoon uit.

• Beoordeeld op: 8 september 2021

• Appartement met 1 Slaapkamer

De accommodatie is centraal gelegen in het oude centrum van Sibenik. De kamers en badkamers zijn zeer smaakvol ingericht, hebben een moderne en luxe uitstraling en hoog afwerkingsniveau en zijn zeer schoon. De bedden zijn erg comfortabel. De hosts zijn heel vriendelijk en doen hun uiterste best je verblijf tot een succes te maken. Wij bevelen deze accommodatie van harte aan.

• Beoordeeld op: 3 september 2021

• Appartement met 1 Slaapkamer

Er viel eigenlijk niks tegen. Goed om te weten is dat je niet in de buurt kan parkeren, dus je krijgt advies om een stukje verderop te parkeren voor 4 euro per dag. (dit is wel 18 minuten lopen van het appartement) prima te doen, maar met koffers iets minder praktisch dus deze eerst even afzetten bij het appartement.

Onwijs aardige en behulpzame hosts in dit appartement. Wij zijn erg goed geholpen bij aankomst en hebben meerdere tips gekregen van de host tijdens ons verblijf voornamelijk voor restaurants, parkeren en voorzieningen. De kamer ziet er netjes, schoon en verzorgd uit en je krijgt ook nog lekkere vijgen uit eigen tuin!

• Beoordeeld op: 28 augustus 2021

Super host en mooie accommodatie!
    • Appartement met 1 Slaapkamer

De host was fantastisch. We kwamen laat toe op een regenachtige avond, maar ze heeft ons uitstekend geholpen om een parkeerplaats dichtbij te reserveren door haar eigen plek af te staan. Ze deden er alles aan om ons verblijf zeer aangenaam te laten verlopen. De faciliteiten zijn uitstekend, goed bed en heel mooie badkamer, gecombineerd met een uitstekende ligging. Een aanrader voor wie Sibenik wil verkennen.

• Beoordeeld op: 20 augustus 2021

Lieve hostess en mooiste kamer in Sibenik
    • Appartement met 1 Slaapkamer

De mooiste kamer die we tot nu toe hebben gehad tijdens onze reis door Kroatië. Het bed ligt enorm comfortabel en de douche is geweldig. Een goed ontbijt bij inbegrepen. Verder zijn beide host’s enorm betrokken en zullen ze je alles uitleggen over de kamer en de stad. Wij waren er maar voor 1 nacht, maar we hadden er graag nog langer gebleven!

• Beoordeeld op: 16 augustus 2021

Top verblijf in supermooie stad!

Alles was top!

De vriendelijkheid van gastheer en gastvrouw Antonio en Antonia, wat een topmensen, alleen al voor hen zou je naar Sibenik komen! Supermooie kamer met alle faciliteiten! En Sibenik is een topstad, supergezellig en romantisch, niet twijfelen dus!

• Beoordeeld op: 15 augustus 2021

Echte aanrader!!
    • Appartement met 1 Slaapkamer

Super vriendelijke gastheer. Prachtige kamers op ideale locatie om de stad te bezoeken. Gastheer/vrouw bieden alle service en gaven goede suggesties om te gaan eten. Kamers tot in detail perfect ingericht.

• Beoordeeld op: 11 augustus 2021

Voelt als een exclusief 5 sterren hotel middenin Sibenik!
    • Appartement met 1 Slaapkamer

Antonio en Antonia hebben ervoor gezorgd dat ons verblijf perfect was. Buiten dat het een fijne en mooi ingerichte kamer is met alle faciliteiten, hebben we veel tips gekregen en konden we gemakkelijk contact opnemen met vragen of aanbevelingen. De plek is perfect om de stad te verkennen, alles is op loopafstand. We komen heel graag weer terug!

• Beoordeeld op: 1 augustus 2021

Super!
    • Appartement met 1 Slaapkamer

Een super mooie kamer. Ziet er precies uit zoals op de foto’s. Het appartement heeft een goeie ligging in de stad, je kunt alle kanten op. Het personeel is heel aardig en je merkt dat ze je willen helpen.

• Beoordeeld op: 4 juli 2021

Super
    • Appartement met 1 Slaapkamer

Ideaal gelegen en zeer vriendelijk gastheer en gastdame

• Beoordeeld op: 4 september 2023

• Beoordeeld op: 16 juli 2023