2. Hotelbeoordelingen Kroatië

#21 van de 649 vakantiewoningen in Šibenik

Gebaseerd op 6 beoordelingen over dit appartement

• Beoordeeld op: 6 mei 2024

• Maisonnette/Duplex Appartement

Superleuk ingericht appartement, heel schoon en van alle gemakken voorzien. In de omgeving genoeg te beleven voor leuke dagtochten. Maar ook een dagje "thuis" is heerlijk. Mooie terrassen. Maar vooral: wat een aardige, gastvrije eigenaren. Duki en Ivo zijn schatten en doen alles om het je naar de zin te maken. En elke dag iets lekkers uit de keuken van Duki. Zij is werkelijk een topkok. Je kunt er ook ontbijt en diner bestellen, een absolute aanrader! Kortom, we hebben genoten!

• Beoordeeld op: 20 september 2023

Werkelijk prachtig

🤔

Zeer warm welkom, met veel gevoel voor detail ingericht, heerlijk overdekt eigen terras, overladen met lekkernijen, prima uitvalsbasis voor zowel de oude stad als Krka NP

• Beoordeeld op: 25 april 2023

Uitstekend!!
    • Appartement met Terras

Niets, behalve het beddengoed..dat was ongemakkelijk op te maken

De hartelijke ontvangst Mooi balkon met uitzicht op Sibenik Ruim appartement Verwend met lekkere hapjes en een likeurtje Keuken was goed geoutilleerd

• Beoordeeld op: 6 mei 2022

Gastvrije, nette accommodatie op super locatie
    • Appartement met Terras

Eigenlijk niets! We hebben het er erg naar ons zin gehad. We zijn alleen te kort geweest, 4 nachten. Er is er zoveel te zien, dat had langer gemoeten

De ontvangst en hartelijkheid van de eigenaren was heel prettig. We hebben gebruik gemaakt van de mogelijkheid om een diner te nuttigen op je eigen terras. Er was heerlijk verse vis voor ons gemaakt. Het appartement is ruim en netjes. We vonden het gezellig ingericht. Het is er rustig. De locatie is goed! Dichtbij de ingangen van het National Park Krka, wat ongelooflijk mooi is. Bezoek niet alleen de watervallen, maak er ook schitterende wandelingen. Sibenik is een gezellige stad met een mooi oud stadcentrum. Ook daar ben je zo.

• Beoordeeld op: 1 mei 2022

Smaakvol
    • Appartement met Terras

Warme welkom door de gastheer met een heerlijke zelfgemaakte likeur. Het ligt op een steenworp afstand van Sibenik, met de auto 10 minuten. Gastvrouw Duka is ongelooflijk. Ze maakte ongevraagd allerlei lekkernijen voor ons.