2. Hotelbeoordelingen Kroatië

#1 van de 565 vakantiewoningen in Opatija

Gebaseerd op 14 beoordelingen over dit appartement

• Beoordeeld op: 11 augustus 2023

Koelkast was vrij klein.

Modern appartement met zicht op zwembad, zee en mooie ruime tuin. Versnaperingen aan het zwembad. Zeer vriendelijke gastvrouw.

• Beoordeeld op: 24 juli 2023

Super leuk verblijf
    • Appartement met 1 Slaapkamer met Terras en Uitzicht op Zee

De eigenares Meri wachtte ons op. Ze voorziet in het appartement heel veel voor elke gast (tandpasta, tandenborstels, fruitsap, koekjes, ...).Bovenop het uitgebreide aanbod van de uitrusting van het appartement. Er is een buitenkeuken aan het zwembad met een gevulde frigo en een gas bbq. Iedere dag wordt dit aangevuld met koekjes/chips. Meri komt regelmatig vragen of alles in orde is of brengt een schaal watermeloen aan het zwembad. Bij vertrek kregen we een kersenlikeur en lavendelzakjes, die ze zelf maakt. Top verblijf!

• Beoordeeld op: 25 juni 2023

Overtrof onze verwachtingengen
    • Appartement met 1 Slaapkamer met Terras en Uitzicht op Zee

Alles is hier fantastisch.

We hebben geboekt naar aanleiding van de goede reviews. Het appartement en de gastvrouw Meri hebben onze hoge verwachtingen zeer overtroffen. Alles is hier fantastisch en we hebben genoten. Een pareltje!

• Beoordeeld op: 24 juni 2023

heerlijke plek en veel gastvrijheid
    • Appartement met 1 Slaapkamer en Balkon met Uitzicht op Zee

kinderen sliepen in de woonkamer op een slaapbank.

Hele lieve attente gastvrouw. Mooie, ruime en schone appartementen met top uitzicht (deels op zee), met een erg mooie tuin met zwembad en buitenkeuken.

• Beoordeeld op: 13 september 2022

Geweldig
    • Superior Appartement met 1 Slaapkamer, een Terras en Uitzicht op Zee

Durf het bijna niet te zeggen maar lopend naar Opatija is een hele tour.

Deze locatie heeft echt alles wat je van een accommodatie verwacht. We werden zeer vriendelijk ontvangen door de gastvrouw Meri. Ze liet ons alles zien en wat zag het er erg mooi uit en zeer hygiënisch. Echt alles is aanwezig. Van handdoeken tot zeep. In de koelkast alvast koud water en een sapje. De handdoeken die je gebruikt worden iedere dag voor je gewassen als je dat wilt. Meri kwam ons zelfs 2x verwennen met een schaal vol lekkernijen ( kaas en worst en meer) toe we terug kwamen. Er is een geweldig zwembad en daar staan een keuken die je geheel kunt gebruiken., Zelfs wijn en water en limonade staan voor je klaar en lekkernijen, Een mooie BBQ staat ook tot je beschikking. Deze lokatie overtreft echt je verwachtingen

• Beoordeeld op: 23 juli 2022

Prachtig en super schoon appartement
    • Superior Appartement met 1 Slaapkamer, een Terras en Uitzicht op Zee

Super schoon en net appartement! Echt een aanrader voor iedereen. Heel hygiënisch en aan alles is er gedacht. Er zijn zelfs twee wc's in het appartement. Je mag zelfs gebruik maken van de BBQ bij het zwembad en de eigenaren waren heel erg vriendelijk en gastvrij. De kinderen hebben genoten van het zwembad.

• Beoordeeld op: 4 juli 2022

top verblijf
    • Superior Appartement met 1 Slaapkamer, een Terras en Uitzicht op Zee

mooi appartement, prachtige tuin met zwembad en super gastvrouw Meri!

• Beoordeeld op: 3 september 2021

Excellente

De muggen

Zeer welkom, alleraardigste gastvrouw, prachtige locatie top service en van alles voorzien 👍🏻👍🏻👍🏻

• Beoordeeld op: 6 oktober 2021

• Appartement met 1 Slaapkamer en Balkon met Uitzicht op Zee

Je moet van te voren boodschappen doen. Lopend is dat een hele tocht. Eerst heel veel trappen af en met de boodschappen alle trappen weer op.

Het was helemaal fantastisch. Zeer groot en compleet appartement. Heerlijk balkon met prachtig uitzicht. Handig dat je ook je daar ook schaduw kan creëren met de parasol. Buitenkeuken voor gemeenschappelijk gebruik en een lekker zwembad.

• Beoordeeld op: 23 september 2021

Super verblijf met de meest attente gastvrouw
    • Appartement met 1 Slaapkamer met Terras en Uitzicht op Zee

We hadden een fantastisch verblijf bij Meri en haar familie. Prachtig appartement met alle benodigdheden die je nodig zou kunnen hebben (en meer). Prachtige tuin, supermooi zwembad met een leuke bar waar je steeds gebruik van kon maken (wijnen, schnaps, bier, koffie, thee, vers fruit uit de tuin, ijs, ...). Ook de locatie is perfect om Istrië (Volosko, Rovinj, Krk, Opatjia, Pula, Cres,... ) en een deel van Slovenië ( postojna caves, predjama castle,... ) te bezoeken. Wat het het verblijf fantastisch maakt, is de lieve en zeer attente gastvrouw Meri. Haar gastvrijheid is ongelofelijk. Meri voorzag ons van alles wat we maar konden dromen : tips over de omgeving, lokale specialiteiten, drankjes,... . Het verblijf heeft alles wat je nodig hebt en meer. Kortom : ben je in Istrië en wil je genieten van een mooi verblijf en een fantastische gastvrijheid? Dat is dit verblijf 'the place to be'. Bedankt Meri en zoals afgesproken misschien tot binnen 5 jaar met de kinderen!! Groetjes Paulien & Maxim

• Beoordeeld op: 19 september 2021

• Appartement met 1 Slaapkamer met Terras en Uitzicht op Zee

De ruimte, het balkon met uitzicht op zee, het zwembad met de buitenkeuken waar je gratis koffie, thee of een drankje kon nemen en een geweldige gastvrouw die ons ook nog van allerlei extraatjes voorzag.

• Beoordeeld op: 24 augustus 2023

• Beoordeeld op: 19 september 2022