2. Hotelbeoordelingen Kroatië

19 Stara cesta, 22000 Šibenik, Kroatië

#3 van de 649 vakantiewoningen in Šibenik

Gebaseerd op 12 beoordelingen over dit appartement

• Beoordeeld op: 25 april 2024

Fantastisch uitzicht en groot, comfortabel appartement
    • Appartement

Wat een mooi uitzicht vanaf het balkon! En wat een ruim (ruimer dan op de foto's te zien is) en comfortabel appartement! We werden heel vriendelijk ontvangen en er stonden allerlei lekkere dingen klaar, wijn, sap, fruit, koekjes. Mooie nieuwe keuken en badkamer! Fijn dat er zaken zoals suiker, zout, peper, afwasmiddel, tabs voor de wasmachine enz waren. Parkeren was goed te doen. Gereserveerde plek aan de straat en de garage was ook prima. Je rijdt makkelijk naar beneden en parkeert voor 0,66 per uur in de parkeergarage in het centrum. Ontzettend attent dat onze dochter een leuk cadeautje kreeg van de eigenaar omdat ze jarig was. We hebben enorm genoten in dit mooie appartement. Is het beschikbaar? Zeker boeken daar krijg je geen spijt van!

• Beoordeeld op: 7 juni 2023

fantastisch verblijf !
    • Appartement

de ruimte en het comfort van het appartement - het ruime terras met formidabel zeezicht - de vriendelijkheid van de gastheren - de garage - de rust - comfortabel bed - het beste appartement van onze reis !!!

• Beoordeeld op: 20 mei 2023

• Appartement

Super terras, lekkere bedden, heel schoon en compleet. Super vriendelijke eigenaar. Mooi uitzicht.

• Beoordeeld op: 4 mei 2023

feel at home while being on holiday in another country!
    • Appartement

De host was erg vriendelijk en verwelkomde ons hartelijk met wijn en een glimlach. Hij vertelde ons uitgebreid wat mogelijk was in en rondom Sibenik. Het appartement was compleet en modern. Parkeren kon in de garage (vrij smal) of langs de weg. Het uitzicht was erg mooi.

• Beoordeeld op: 7 september 2022

Werkelijks niets.

Heerlijk vertoefd in een ruim en geheel ingericht appartement, vriendelijke gastheer alles kon niets was te veel. Auto netjes in garage van eigenaar geparkeerd. Lekker dichtbij restaurants, bars en winkelcentrum. Veel mogelijkheden om vanuit hier wat te ondernemen bushalte voor de deur.

• Beoordeeld op: 26 juli 2022

• Appartement

De gastheer was vrolijk, zeer behulpzaam en terecht trots op zijn prachtige stad. Het appartement heeft een adembenemend uitzicht en is van alle gemakken voorzien. De gastheer heeft ons enorm geholpen toen onze auto niet startte. Niets is hem teveel. Het was een heerlijk verblijf!

• Beoordeeld op: 13 juli 2022

Mooi appartement met prachtig uitzicht!
    • Appartement

Onderaan het appartement loopt een drukke weg die soms voor wat verkeerslawaai kan zorgen.

Zeer vriendelijke gastheer en gastvrouw. Appartement heeft een goede ligging op wandelafstand van het oude centrum. Vooral het uitzicht vanaf het balkon is prachtig. Kamers zijn heel ruim en voorzien van alle comfort.

• Beoordeeld op: 6 mei 2022

prefect en supper genoten

niets. alles was top!!!

locatie in een woon omgeving met een pakeerplaats voor de deur. het is een volledig ingericht 4 persoons apartement( met wasmachine en vaatwasser) en een zeer groot balkon met zee zicht en de hale dag zon . alles was perfekt. de eigenaar woont beneden en dit is hun enige accomodatie in de verhuur. ze zijn zeer gast vriendelijk en de eigenaar spreekt engels. dit is voor sibenik een aanrader. wij komen hier zeer zeker terug . wij waren een stel met hond 🐕. dit is een blijvende herinnering.

• Beoordeeld op: 27 juli 2021

Apartman Betty - aanrader
    • Appartement

Was geen probleem voor ons en kan ook niet anders met het uitzicht, maar hou er rekening mee dat het behoorlijk dalen is naar strand en centrum en dus stijgen terug

Fantastisch uitzicht vanaf groot terras en ligging. Ideaal voor Lopen naar centrum en strand en toch ook makkelijk met auto weg naar Krka of steden als Trogir, Vodice en Zadar, of naar de ferry voor eilandjes bezoeken. Hele aardige hosts met veel tips en cadeaus (eten/drinken)

• Beoordeeld op: 4 oktober 2021

Heerlijk verblijf

Helemaal niks viel tegen

De locatie is een perfecte uitval basis voor de stad en het strand. Het uitzicht is een traktatie opzich, in een woord geweldig.De gastheer is fantastich, erg vriendelijk en behulpzaam. We hebben ons enorm thuis gevoeld. Bij aankomst was er fruit, koud bier, water en koekjes. Alle facaliteiten waren aanwezig. Wij zouden dit zo weer boeken als we nog eens richting Sibenik gaan.

• Beoordeeld op: 2 juli 2021