2. Hotelbeoordelingen Kroatië

#1 van de 5 hotels in Starigrad-Paklenica

• Beoordeeld op: 16 augustus 2022

Prima!
    • Stacaravan

Ligt pal naast de weg, dus je hoort wel de auto’s snachts.

Het is een mooie moderne ingerichte mobile home. Het is een kleine camping met een aantal mobile homes, paar tent plekken en bus/camperplaatsen. Zit naast de supermarkt en 3 min lopen naar het strand. In het dorp is niet veel te beleven.

• Beoordeeld op: 31 augustus 2021

We zjjn er drie nachten geweest en de omgeving maakt veel goed maar niet voor herhaling vatbaar
    • Stacaravan

Locatie, aan de weg, dag en nacht veel verkeer en goed om te weten maar daar kan Katinka niets aan doen, de ingang van het NP is lopend veel te ver voor kinderen, er was in het hoogseizoen toen wij er waren voldoende parkeerplaats bij het NP dus wij hadden al vijf km gelopen toen we echt het NP ingingen en dat is met kinderen niet handig, want die moet je in de hitte ook terug, de verharde weg het NP in is dus heel lang en loopt na het loket waar je betaalt nog een lang stuk door en daardoor hebben wij maar een klein deel in de kloof zelf gelopen.

De mobile home is schoon en prima en we hadden dit geboekt om dicht bij het NP te zijn maar de reviews over de locatie naast de weg zijn niet zoals ik ze heb ervaren, ik vond de ligging naast de doorgaande weg verschrikkelijk, en het feit dat er in de zomer twee meter voor je veranda tenten en auto's staan wist ik niet en komt heel anders over dan de foto's waar je alleen de mobile homes ziet