2. Hotelbeoordelingen Kroatië

6,6

6,6

• Beoordeeld op: 18 augustus 2022

Niet voor herhaling vatbaar

De prijs. In het appartement werd deze kamer aan geboden voor € 70,00 per nacht. Wij betaald via booking.com € 153,00 per nacht. Gezien het feit dat we over een kleine kamer beschikte en het internet niet heeft gewerkt is dit natuurlijk onacceptabel. Ook de klantservice van booking.com wilde in het geheel niet mee werken. We hebben een foto gestuurd van het € 70 bedrag en een daar gevonden boeking voor € 53,00 per nacht. Maar booking.com wil een website hebben. Het pensioen heeft geen vindbare website. In ons appartement werkte alles maar we hebben van verschillende andere gasten gehoord dat er veel mis was, koelkasten die niet werkte en spullen die ontbraken. Daarnaast is de check-in procedure totaal onduidelijk, omdat wij op de begaande grond zaten hebben wij tientallen gasten moeten door verwijzen naar een restaurant aan de haven waar de check-in kon worden gedaan.

De rustige omgeving met restaurant Goran om de hoek. Met name de dame die het dagelijks onderhoud en schoonmaak deed was erg prettig in zeer omgang

• Beoordeeld op: 9 augustus 2022

Informatie klopt niet!

Ten eerste moet je je sleutel ophalen in het centrum van Vrsar bij een ander restaurant. Het restaurant wat je op de foto’s ziet is gesloten en gebeurd niks meer mee. Dus dat was even zoeken. Er stond dat we uitzicht zouden hebben en een mooie foto van de haven. Dat is een leugen die foto is genomen vanaf het restaurant in het centrum. Je zit in een soort achterwijkje met geen uitzicht. In de informatie stond ook dat er een groot tweepersoonsbed zou zijn. Ook dat is niet waar. Er staan twee eenpersoonsbedden met verschikkelijke matrassen een soort dun lakentje als onderlaken en een veel te klein deken voor 2 personen. De badkamer is verouderd en uitgeleefd. En het meubilair is een bij elkaar geraapt zooitje. En de luiken naar het balkon waren niet helemaal dicht dus je hebt sochtends flinke lichtinval. De tussenlat van de luiken was los. Ben er 7 nachten geweest heb ontzettend last van mijn rug.

Airco was aanwezig en deed het goed, dat was erg prettig met de hoge tempraturen. Verder kregen we elke dag schone handdoeken. Vond de werkster sowieso erg vriendelijk! De kamer zit op een kwartier loopafstand vanaf het strand en het centrum. Ook rijdt er een toeristentreintje rond het dorp, met een station voor je accomodatie. Dus dat was wel ideaal. Parkeergelegenheid is gewoon in de straat en er was plek genoeg. Het is prima voor mensen die de hele dag op pad gaan. En alleen hier komen om te douchen en te slapen.

• Beoordeeld op: 19 augustus 2021

Wel mooi en leuk maar toch met een nare bijsmaak.

De eerste 3 dagen hadden we een "bezemkast" als kamer en als we niet hadden geklaagd hadden ze ons daarin laten zitten. Dat vind ik het ergst.

Gratis ontbijt elke dag, misschien als goedmakertje voor de slechte kamer.

• Beoordeeld op: 6 augustus 2023

Niet boeken als je langer blijft ,1 of 2 nachten kan net als je niet hoeft te koken ! 2 personen kan
    • Met huisdier
    • Appartement

De appartementen waren oud ,stucwerk eraf ,in ander appartement schimmel aan het plafond .geen gordijn in de woonkamer of zonwering in de woonkamer waar 2 personen moesten slapen . Gevaarlijke kapotte tuinstoelen op het balkon ,ijzeren pin die uitstak in de deuropening waar je je voeten aan open haalt , meubels van voor de oorlog ,kapot en vies ,parketvloer vies en beschadigd. Verschillende lampen deden het niet.staat nergens aangegeven dat het 3 hoog is zonder lift .het was vuil en keuken niet schoon ,vuil serviesgoed en pannen , glaswerk van onze voorgangers stond nog vuil in de keukenkast ,ijskast oud en niet schoon , op het achterbalkon stond vuil glaswerk en een volle asbak .kortom geen aanrader ,gelukkig waren we er maar 2 nachten. Het is een totaal ander gebouw als op de foto staat. Auto moet gewoon aan de straat staan en het was er tamelijk vol

Het uitzicht was erg mooi ,en de airco was prima ! Voldoende warm water om te douchen.keuken was redelijk,

• Beoordeeld op: 2 augustus 2023

vreselijk

Alles, het was vies - oud - kapot

• Beoordeeld op: 15 augustus 2022

2,0
    Een dramatische tegenvaller! Ik zou niemand aanraden hier heen te gaan!
    • Appartement

Alles viel tegen!!!! Van de aanmelding (niet in/bij de accommodatie maar in een plaatselijk restaurantje) waarbij we wat drinken kregen -dachten we, achteraf gewoon af rekenen- en eerst een halfuur hebben zitten wachten. Daarna kregen we briefje met een adres en bleken we dus helemaal niet te zitten in het gebouw dat op de foto's op Booking staat!! Aan de overkant van de straat, 3 hoog, geen lift... in een wat gedateerde kamer met een bed zo hard als een plank, niet schoon, overal stof en haren.. 3 lampen deden het niet, de luiken voor de balkondeur sloten niet goed en eentje was zelfs helemaal kapot! De koelkast was vies en in de keuken vonden we nog allerlei rommel van een vorige huurder. Er waren zeggen en schrijven 3 glazen en wat servies, maar goed, die keuken gingen we toch niet gebruiken. Hoewel een koffieapparaat wel prettig zou zijn. Op het balkon zit je naast de buitenunit van je airco met de aansluiting van de stroom open en bloot... Er ontbreekt een fatsoenlijk wasrek of iets anders om je zwembroek en handdoek te laten drogen.. De badkamer was erg simpel en ook niet schoon, ook hier deed de verlichting het deels niet en was de douchekop zo slecht dat het water er aan alle kanten uitspoot. Parkeren zou voor de deur kunnen, nou daar staan altijd auto's van bewoners of andere huurders en vuilcontainers... In 7 dagen hebben we nooit een schoonmaakster gezien of nieuwe lakens of handdoeken gekregen. Er staat dat er toiletartikelen zijn, in de praktijk is dit één zielig zeepje. We zijn normaal niet zulke klagers, maar dit was echt HEEL ERG SLECHT - Schaam je BOOKING!!

Eigenlijk was alleen het feit dat er airco was en dat deze functioneerde wat ons beviel. Verder was het uitzicht, vanaf het trieste balkon, op het plaatsje Vrsar en de zee wel heel mooi. Ook was er (voldoende) warm water. Maar hiermee is alles gezegd!

• Beoordeeld op: 7 augustus 2022

Nooit meer
    • Appartement

Het gehele apartment was uit geleefd, aftands en onvoldoende uitgerust, tevens zaten er op diverse plekken schimmel en rook het er op momenten ook aangenaam. Er was weinig tot geen servies of bestek, de vriezer was helemaal dicht gevroren, het meubilair op het balkon was gedeeltelijk kapot en was gevaarlijk omdat er scherpe randen aan zaten. 3 sterren zijn er 3 te veel. hier niet boeken, nog even verder zoeken!

Er was airco

• Beoordeeld op: 6 augustus 2022

2,0
    Ga hier niet heen, echt belachelijk slecht.

Het is een oude bende en vies. De badkamer was vies en de douche zat vol schimmel en bruine vlekken. Elke dag kwam er een “maid” maar die maakte helemaal niet schoon, ze legde alleen een paar handdoeken (wat eigenlijk badmatjes waren) met bruine vlekken op het bed en de wc-rol die er al hing werd opnieuw opgevouwen in een puntje. Alsof het een luxe hotel was, belachelijk. Dit werd overigens ook niet bijgevuld. Er stond gratis toiletartikelen maar er lag alleen 1 zeepje. Ook kwam er na het douchen of toiletgebruik een onwijs sterke vieze rioollucht uit de badkamer die heel de kamer liet stinken. Het bed was een dun matras waar je de vering doorheen voelt, het laken was veel te klein voor twee personen. De afstandsbediening van de airco was leeg. De sleutel moest opgehaald bij een restaurant wat helemaal niet in de buurt zat en we hadden een verkeerd adres doorgekregen, de sleutel was hier ook niet en hing in de deur van de kamer. Op het balkon stonden twee stoelen waarvan er eentje al helemaal was doorgezakt. Ook de deur naar het balkon hing helemaal los en moest opgetild worden om dicht te doen. In alle hoeken van de kamer lag wel stof of haar en op verschillende plekken (lees overal) zaten spinnenwebben. Er stond een klein koelkastje die je spullen helemaal niet koelde.

Het was fijn dat er airco aanwezig was, maar hier hadden we ook op gezocht. Voor de rest eigenlijk niks.

• Beoordeeld op: 4 augustus 2022

ga er nooit meer heen

prijs kwaliteit

ontvangst van de mevrouw

• Beoordeeld op: 1 augustus 2022

Alles

• Beoordeeld op: 26 augustus 2021

Een goede locatie, om van daaruit triplets te ondernemen !

• Beoordeeld op: 13 augustus 2021

1,0
    Oude bende alles is defect en het personeel is heel arrogant

Je moet de sleutel bij een restaurant ophalen en als je niks wilt eten of drinken laten ze je een half uur wachten op de sleutel. De kamer is oud en vies echt niet het geld waard. WC bril was gebroken, als je doucht stond de hele badkamer blank.

• Beoordeeld op: 12 augustus 2021

Prima kort verblijf tegen goede prijs-kwaliteit verhouding.

Ik had verwacht dat ontbijtmogelijkheid bij de overnachtingsplaats was. Dit was echter in het stadje.

Geboekt toen we al in Vsar waren, we konden binnen 1 uur terecht.

• Beoordeeld op: 11 augustus 2021

Geen warm water

Elke keer als we gingen douchen hadden we koud water. Dat is erg vervelend. Ook was de kamer niet super schoon…

Het lag op een mooie locatie

• Beoordeeld op: 29 juli 2021

T kan beter

- Handdoeken waren smerig - Douche kop vol met schimmel - Schreeuwende mensen midden in de nacht / schreeuwende kinderen - S'ochtends vroeg half 8 weer iemand aan het stofzuigen - Een totaal andere accomodatie gekregen als wat er afgebeeld is - ver weg parkeren terwijl dit bij de accomodatie was - Helemaal niet geluidsdicht, je hoort echt alles van het hele hotel

- De locatie was goed

• Beoordeeld op: 18 juli 2021

Kleine badkamer. Veel spinnen op de kamer.

Korting in het restaurant waar je moet inchecken. Lekker eten en goede service.

• Beoordeeld op: 4 augustus 2021