2. Hotelbeoordelingen Kroatië

• Beoordeeld op: 14 augustus 2023

Top adresje!
    • Appartement met 1 Slaapkamer met Terras en Uitzicht op Zee

Helemaal niets

Bij onze aankomst stond de gastvrouw ons al op te wachten en stonden er wat versnaperingen en drankjes in de ijskast. Wat na een lange reis als een warm welkom aanvoelde en we dankbaar in ontvangst namen. Het appartement is super netjes en proper. En het terras is ruim en biedt voldoende privacy. We hebben echt een fantastisch verblijf gehad. Zou zo terug willen keren.

• Beoordeeld op: 8 augustus 2022

Hele mooie locatie pal aan het strand: echte aanrader bij zeer gastvrij gezin!!!
    • Appartement met 1 Slaapkamer met Terras en Uitzicht op Zee

We zijn nu twee weken aan het rondtrekken in de Balkan en dit was de eerste maal dat we niet wouden vertrekken en langer wouden blijven. Dus zoals al gezegd: top locatie bij een zeer vriendelijk gezin dus een echte aanrader!!!!

Dit was een toplocatie!!! Appartement recht aan het strand, je kon de golven horen tot op het terras wat super rustgevend was. Het appartement is basic maar biedt alle comfort. Belangrijkste is dat de familie super gastvrij is. Bij aankomst hadden ze een hele lekker schotel met kaas en vlees voor ons gemaakt die ons samen met wat brood en een fris pintje uit hun frigo heerlijk heeft gesmaakt. Bij vertrek kregen we zelfgebakken koekjes van de mama alsook een lekkere fles witte wijn. Dank u wel voor jullie gastvrijheid, we vonden het heel fijn om in jullie appartement te verblijven en raden het aan iedereen aan!!