2. Hotelbeoordelingen Hongarije

#5 van de 6 hotels in Alsóörs

7,5

• Beoordeeld op: 14 september 2023

• Stacaravan

Wij waren er begin september. Midden laagseizoen... Er was niets meer open qua horeca. Qua camping sfeer viel dit tegen. Camping zelf zag er niet meer zo florissant uit. Heeft her en der grote opknapbeurt nodig. Stacaravan gedateerd maar schoon. Goed qua prijs kwaliteit. Wij hadden bedlinnen + handdoek pakket gehuurd. Hier zat slechts 1 handdoek bij. Ook geen aanrechtspullen zoals vaatdoek en sponsje. Meestal ligt er in een stacaravan wel een basispakketje klaar.

Mooie ligging.

• Beoordeeld op: 3 september 2022

• Stacaravan

Was te kort, maar is eigen keuze!

Inchecken buiten de vaste tijden goed geregeld, sleutel meegekregen van nachtwaker.

• Beoordeeld op: 28 juli 2022

leuk voor een paar dagen
    • Stacaravan

druk, caravan heeft erg dunne matrassen. regelmatig geen warmwater

ligging aan het meer

• Beoordeeld op: 31 augustus 2023

Voor eenkeer en niet nog eenkeer
    • Stacaravan

Te druk .campers tenten te dicht bij de huisjes.Veel lawaai.

Voor kinderen was genoeg te doen

• Beoordeeld op: 14 augustus 2023

2,0
    Ongeschikt om tot rust te komen, eerste keer dat we ergens voortijdig zijn vertrokken.
    • Stacaravan

Weinig ruimte in verouderde gammele caravan en meubilair. Erg kleine plekken, te dicht bij luidruchtige Hongaarse/Tsjechische buren. Glijbanen zijn gesloten, zwembad is zo klein dat je er overheen stapt als je 'm niet op tijd opmerkt.

Het weggaan. (zijn dag eerder weggegaan dan wat we geboekt/betaald hebben). WC's waren schoon en voorzien van papier.

• Beoordeeld op: 30 juni 2023

Niet heen gaan!
    • Stacaravan

Stacaravans oud, echt vergane glorie. Staan heel dicht op elkaar. Dus geen privé en veel last van geluid van de buren. Voor dit geld op genoeg andere campings geweest met veel betere stacaravans en beter verzorgd terrein. Ook nog discussie gehad over airco. Zowel op de opdrachtbevestiging als in het persoonlijke bericht van Suzanna van NaturExpert staat dat de airco inclusief is. Blijkt op de camping dat we er toch voor moeten betalen. Suzanna gebeld en ik kreeg te horen dat dat mijn probleem is en ik moet het maar uitzoeken met Booking, daarna hing ze snel op. Is toch asociaal! Zelfs nog screenshots gestuurd van de bevestiging en haar bericht waarop staat dat de airco inclusief is en die naar haar doorgestuurd. Als ik dit van te voren had geweten, dan had ik voor een andere accommodatie gekozen.

Het enige leuke van deze camping is, dat ie aan het meer ligt. Verder zwaar tegen gevallen!

• Beoordeeld op: 24 augustus 2022

5 dagen geboekt, na 3 dagen vertrokken. het was erg luidruchtig. moet erbij vermelden dat dit voor ons een kennismaking
    • Stacaravan

chalets staan erg dicht op elkaar. airco werkte niet, dag 2 viel de stroom uit. dag 3 met regen lekte het boven eettafel binnen

afdakje

• Beoordeeld op: 18 augustus 2022

2,0
    nooit meer deze camping.
    • Stacaravan

- zeer onveilig / gevaarlijk met kleine kinderen: 1. de temperatuur van het water in de douche in de stacaravan kan niet fatsoenlijk afgesteld worden. of gloeiend heet of ijskoud 2. spijkers op de vlonder staken er aan de bovenkant nog uit - Zeer onhygiënisch: 1. overal op de camping is het een bende. Volle prullenbakken, rotzooi in de struiken, rotzooi op het strand, verlaten/vervallen caravans en tenten die er nog gewoon staan. Dit alles veroorzaakt stank. 2. aangezien de douche in de stacaravan gevaarlijk was besloten we eens te gaan douchen in de toiletgebouwen van de camping. DRAMA, alles vies, stank, kapot, nauwelijks water. - Campingwinkel; oud, vies, vervallen - Stacaravan; oud, vies, vervallen

de locatie aan het meer