2. Hotelbeoordelingen Hongarije

1053 Boedapest, 3 Múzeum körút, Hongarije

#175 van de 334 hotels in Boedapest

• Beoordeeld op: 29 september 2023

• Deluxe Tweepersoonskamer met Extra Bed

Locatie van het appartement. Daarnaast was het een fijn apartement die van alle gemakken waren voorzien. De gastheer was telefonisch goed te bereiken en gaf goede suggesties voor vermaak in de omgeving.

• Beoordeeld op: 7 juli 2023

Hele fijne locatie en bij problemen word je goed geholpen
    • Standaard Kamer met Queensize Bed

Wij hadden aangegeven dat er problemen waren met de gordijnen en met de hygiëne, maar dat is heel goed opgelost!

Het was een hele fijne locatie en een prachtige grote en moderne kamer. Het was van alle gemakken voorzien.

• Beoordeeld op: 5 juli 2023

Mooie locatie bijzonder host
    • Standaard Kamer met Queensize Bed

Het personeel dat op de gangen liep was zeer onvriendelijk en riep alleen maar “NO ENGLISH”. De host was tijdens en voor het verblijf zeer vriendelijk alleen achteraf zeer opdringerig over dat we hem een hele goede beoordeling moesten geven. Hij wou hier ons zelfs voor betalen. Hij zei achteraf dat het maar het maar beter was als we geen review wouden geven.

Locatie is top midden in het centrum met metro halte er naast. Het was een mooie nieuwe accommodatie met een moderne uitstraling.

• Beoordeeld op: 1 november 2022

Super voor een weekendje Boedapest!
    • Deluxe Kamer

Misschien ook mijn eigen fout en had dit beter uit kunnen zoeken maar het is een heel kleinschalig hotelletje. Je komt binnen in een soort hal van een appartementencomplex en pas op de tweede verdieping kom je dan in de kleine hal waar de kamers aan grenzen. Vanaf daar ziet het er wel super netjes uit overigens. Op zich niet super storend maar niet wat ik ervan had verwacht. Volgens mij qua prijs/kwaliteitverhouding wel een van de beste opties voor een weekendje Boedapest. Ontbijten kan niet maar dat wil je toch niet bij je hotel doen, er zit genoeg in de buurt!

Super centraal gelegen, we waren hier met 11 vrienden en hadden 5 kamers. De kamers waren super schoon en netjes, de bedden waren aan de harde kant maar we hebben hier prima geslapen. Eyal (de manager/eigenaar) nam vroegtijdig al contact met mij op via Whatsapp om extra informatie te sturen en of ik nog vragen had. Hij heeft voor ons de taxi's vanaf de Airport naar het hotel geregeld, aanrader! OV lees ik ook goede dingen over maar taxi in Boedapest is erg goedkoop en gewoon de makkelijkste manier om je te verplaatsen. EN huur stepjes, super leuke manier om de stad te verkennen en erg goedkoop!

• Beoordeeld op: 18 september 2022

prima verblijf, alles dicht bij. midden in de stad

voor me partner en mij was het bed te hard.

De locatie zag er ook zo uit als op de foto's. heel mooi. ruime badkamer, schoon. we zaten op 2 hoog aan een drukke kruising. OV voor de deur.

• Beoordeeld op: 26 juni 2022

centrale locatie voor stedentrip in Budapest

onpersoonlijk; alle communicatie ging per app. niemand van accommodatie gezien. sleutel zat in een sleutelkluis. de kamers ligt in een groot appartementencomplex. matige housekeeping; enkel handdoeken vernieuwd, bedlaken werd wel anders opgevouwen, maar hoofdkussen niet eens opgeschud. stof op de kamer.

- de locatie is echt perfect voor een stedentrip. - kregen suggesties per app wat er allemaal te doen in in Budapest

• Beoordeeld op: 22 augustus 2021

• Deluxe Kamer

Alleen uitzicht op patio.

• Beoordeeld op: 24 april 2024

2,0
    Geen aanrader. geen hotel, maar gewoon slaapkamers tussen andere woningen
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Extra Bed

Er was nooit iemand bij de receptie, als je iets nodig had of probleem had kon ja alleen via whatsapp contact krijgen met iemand. We hadden 1 bankbed, deze was zo hard dat we last van onze rug kregen. Toen we dit aangaven bij ons contactpersoon werd het een soort van ontkend en kregen we te horen dat ze nog nooit een klacht hadden gehad hierover. Het duurde 3 dagen voordat we een extra dekbed kregen om eronder te leggen. Geen goede oplossing. Daarbij lag de wasbak los, het kastje naast de koelkast was kapot. dus als we de koelkast open deden, viel het deurtje van de kast ernaast naar voren. Er was wel een tv maar geen afstandsbediening. Dit hebben we ook aangegeven, kregen te horen dat deze werd geregeld. Die afstandsbediening hebben we nooit gekregen. Het was geen hotel, maar appartementencomplex, hingen brievenbussen en een lift die goed kapot was van binnen. De kamers waren over diverse verdiepingen verspreid. Dus gewoon tussen woningen. Heel vaag.

De locatie was, top, we zaten vlakbij het openbaar vervoer en midden in het centrum. Daarbij was er bagageopslag, zodat we de koffers eerder konden brengen.

• Beoordeeld op: 8 november 2023

Leuk voor een keer, niet vaker.
    • Familiekamer

Het geluid van de weg!

De locatie was lekker centraal

• Beoordeeld op: 26 augustus 2023

Ontzettend gave plek midden in Budapest, erg luxe.
    • Superior Kamer met Queensize Bed

De ontvangstruimte kan misschien wat luxer.

Geweldige locatie, geweldige host, ontzettende luxe ervaring voor een erg goede prijs. Ik was erg blij met hoe de host mij begeleidde maar het is geen hotel qua lobby of faciliteiten, echt een appartement.

• Beoordeeld op: 9 mei 2023

Ik zal dit hotel aan niemand aanbevelen.
    • Standaard Kamer met Queensize Bed

Toen ik op wo 3 mei om 15.30 uur in het hotel kwam was de kamer nog niet schoongemaakt.. Een dame die flessen water moest opbergen heeft gebeld, antwoord: over een uur is de kamer gereed voor u. Toen ik om 17.30 uur weer terug kwam was de kamer schoongemaakt maar de lakens enz van de vorige nacht lag nog op een stoel en op het bed geen nieuwe. En toen ik aan een werkster om nieuwe lakens vroeg stak zij haar handen in de lucht zij had die niet!!!! Er is dan niemand die je kan helpen WAARDELOOS. De volgende middag was alles hersteld.

• Beoordeeld op: 25 april 2023

top

Top service! communicatie verliep via whatsapp en alles werd heel duidelijk tot in detail uitgelegd. Super vriendelijke host! ook de ligging en hygiëne van de kamer was top!

• Beoordeeld op: 23 februari 2023

Positief

goed bereikbaar. Midden in het centrum. Communicatie met de eigenaar is top en erg vriendelijk. Erg schoon

• Beoordeeld op: 15 november 2022

Helemaal top!
    • Deluxe Kamer

De host was super behulpzaam en attent. Er was contact via WhatsApp en hij gaf goede adviezen. De locatie was echt top.

• Beoordeeld op: 7 september 2022

een zalige reis in een topstad.
    • Deluxe Kamer

de gordijnen kunnen niet volledig over de ramen waardoor je al snel vroeg wakker wordt door het licht.

de ligging was zeer centraal en de kamer was ruim en comfortabel.

• Beoordeeld op: 6 augustus 2022

we hebben zo genoten van onze trip naar Boedapest, en dankzij de perfecte locatie van het appartement, was alles voor on

niks

alles beviel me, maar de locatie het meest! Eyal heeft er voor gezorgd dat alles naar wens was.

• Beoordeeld op: 26 juli 2022

Te kleine badkamer

comfortabele bedden

• Beoordeeld op: 29 mei 2022

Heerlijk schoon, modern verblijf in het centrum en van alle gemakken voorzien.

Mogelijk wat last van het verkeersgeluid op straat, maar dankzij een geplaatst rolluik hebben wij hier geen hinder van ondervonden.

Schoon, modern, van alle gemakken voorzien en complementair water in de koelkast. Midden in het centrum, waar de eetgelegenheden en gezelligheid om de hoek liggen. De eigenaar heeft nog zeer nuttige tips gestuurd voor in Boedapest en het parkeren. Het contact was makkelijk en snel gelegd. Fantastisch appartement met heerlijke ontbijt mogelijkheden naast de deur. TOP! Volgende keer weer.

• Beoordeeld op: 3 september 2021

• Deluxe Kamer

Kamers zagen er erg schoon en nieuw uit. Mooie badkamer en goede bedden! Ontbijt is in het restaurant naast het hotel en is erg lekker. Zeker aan te raden. Daarnaast zijn wij een telefoon verloren in Boedapest en het personeel helpt ons erg goed bij het terugbrengen van de telefoon naar Nederland!

• Beoordeeld op: 29 april 2024

• Beoordeeld op: 26 april 2024