2. Hotelbeoordelingen Indonesië
  3. Hotelbeoordelingen: West Java
  4. Hotelbeoordelingen Bogor
Indonesië Bogor Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• ibis Styles Bogor Pajajaran Beoordelingsscore: 8,5

“Zeer uitgebreid ontbijtbuffet zowel Westers als Indonesisch eten. Bijvoorbeeld glutenvrij brood was ook iedere dag aanwezig. Mooi zakelijk hotel goede ligging ten opzichte van de Botanische tuin (aan de overkant) Vriendelijk en behulpzaam personeel.”

• “Lekker rustig”

• Whiz Prime Hotel Pajajaran Bogor Beoordelingsscore: 7,7

“Heel vriendelijk personeel, fijne locatie en stille kamers. We mochten onze koffers na het uitchecken nog even laten staan zodat we nog even Bogor in konden lopen.”

• Villa Lumbung Salak Beoordelingsscore: 8,5

“Een supervriendelijke ontvangst ! Gastheer spreekt en begrijpt Nederlands en helpt je bij alles wat je vraagt. Haalde ons op bij de luchthaven, voerde ons rond waar we wilden, kortom een superverblijf of op mooie afgelegen rustige locatie 😍😍”

• Pullman Ciawi Vimala Hills Resort Beoordelingsscore: 8,8

“Het zeer uitgebreide ontbijt. Vriendelijk personeel. Dankzij Kiki en Yuri konden we vervoer krijgen naar Bandung met ook nog heel veel tips waar je goed kunt eten.”

• Lido Lake Resort by MNC Hotel Beoordelingsscore: 8,2

“Het hotel heeft een prachtige uitstraling en een fantastische omgeving. De kamers waren erg ruim en de bedden waren goed om in te slapen en hygiënisch. Het ontbijt was erg divers en het personeel heel behulpzaam. Naast het hotel bieden ze nog veel andere super leuke activiteiten voor het hele gezin. Ik beveel het erg aan om hier te verblijven.”

• The Mirah Bogor Beoordelingsscore: 7,7

“Fijn hotel, goed gelegen in de buurt van de botanische tuin. Ruime, schone kamers, heerlijk bed, prima zwembad en fantastisch ontbijt. Bijzonder vriendelijke staff!”

• The Mirah Bogor Beoordelingsscore: 7,7

“De luxe, de ligging en de vriendelijkheid van het personeel.”

• Swiss-Belhotel Bogor Beoordelingsscore: 7,8

“Vriendelijk”