2. Hotelbeoordelingen Indonesië

6,1

• Beoordeeld op: 17 september 2022

Erg matig
    • Standaard Tweepersoonskamer

Ik moest meer betalen dan ik bij Booking.com had overeengekomen. Men zei dat de prijs oud was op internet en ik moest bijna 2 keer zoveel betalen. De kamer was niet schoongemaakt.Meubilair was oud en vies. Om tv te kijken, moest ik de stekker vd koelkast eruit halen om de tv aan te sluiten. Vervolgens waren er geen zenders op de tv. Toen ik de kleine tv kast/koelkast naar voren schoof, om de stekker aan te sluiten, was er veel vuil op de vloer. Wc rolhouder was stuk zodat de (halve) toiletrol op de rand vd badkuip stond. Er was geen reserve wc rol. Badkuip was ook vies. Lampenkappen in de slaapkamer waren erg vies en stonden beiden scheef: ik heb ze opnieuw gemonteerd. Vitrage hing er half bij. Advies is: Controleer de kamer op defecten en hygiëne. Een eerste indruk bepaalt of een gast terugkomt of niet.

Personeel was hulpvaardig, waar nodig

• Beoordeeld op: 24 december 2022

Geniet hier van Rust en zee in Balinese sferen
    • Deluxe Suite

de kamers zijn oud, en de badkamer is niet comfortabel. Je moet douchen in het bad zonder gordijn. Bovendien is de slang te kort om staand te kunnen douchen. Voor ouderen ( zoals wij) is dit heel lastig. de schoonmaak laat te wensen over. De hoeken worden vergeten en liggen dus vol met dode insecten etc. Toen wij aankwamen was de kamer ronduit vies. De koelkast was beschimmeld en overal was het stoffig en vuil. waarschijnlijk is de kamer lang niet gebruikt en niet schoongemaakt voordat wij kwamen. Bij aankomst werd ons gezegd dat het hotel de reservering niet bevestigd had en dat we wel terecht konden tegen dubbele prijs. Dit is relatief nog niet veel (20€) maar natuurlijk niet oké.

de bungalow aan zee ligt fantastisch, in een mooie tuin op 20 meter afstand van de zee, die je s nachts kunt horen. Nog dichter bij zee staan gazebo’s ( overdekte verhogingen) waar je op kunt liggen. geweldig! De kamer is perfect ruim. Comfortabele stoelen, zowel binnen als buiten op het terras.

• Beoordeeld op: 4 juli 2022

1,0
    Erg slecht
    • Standaard Tweepersoonskamer

Ik had het hotel geboekt voor 1 nacht en ook al een bevestigingsmail gekregen. Daar aangekomen was mijn reservering echter niet bekend en was er ook geen kamer meer over. Toen ik vroeg waar ik dan terecht kon, wisten ze het ook niet. Ik moest maar zelf op de bonnefooi gaan lopen en kijken welk hotel een plekje had.

• Beoordeeld op: 24 juni 2022

• Beoordeeld op: 17 juni 2022