2. Hotelbeoordelingen Indonesië

#342 van de 714 B&B's en herbergen in Ubud

• Beoordeeld op: 28 mei 2024

Voldoende
    • Deluxe Kamer

AC werkte niet. Bij aankomst gemeld. Ze zouden dit laten makken maar hebben ze niet gedaan. Vervolgens 2 nachte in de hitten geslapen... Verder zijn de gordijnen te klein en doorschijnend. Ook niet allen ramen zijn bedekt. Andere gaste en de familie die er woont lopen vaak langs en kijken naar binnen. Dit was erg ongemakkelijk, vooral in de avond omdat ik mij heel bekeken voelden. Laatste dag heb ik een andere kamer gekregen. Deze was wel beter.

• Beoordeeld op: 6 mei 2023

Voldoende
    • Deluxe Kamer

De wifi was erg slecht als het überhaupt werkte. Meestal maar 2-5 Mbps. Het balkon=terras en was maar de helft van het balkon op de foto. Er was nauwelijks uitzicht doordat de meeste rolgordijnen op het balkon permanent dicht waren en het uitzicht was op daken met een paar bomen ertussen. De kamer voelt een stuk kleiner dan 20m2 door een schuin dak. Er kwam weinig daglicht binnen. Er waren maar twee stopcontacten, een voor de koelkast en een voor de lamp naast het bed.

De receptionisten deden hun best het verblijf aangenaam te maken. Goede, warme douche.