2. Hotellrecensioner Indonesien

8,0
    toppen!
    • Reser med vänner
    • Rum Deluxe Queen

att det låg ett tempel vägg i vägg som väckte oss på morgonen men det pågick inte så länge så man stog ut

väldigt mysigt hotell med härlig och omtänksam personal

Bodde här november 2022

• Recenserades: 17 april 2024

6,0
    Fint poolområde, men absolut Inte värt det dyra priset på grund av flera olägenheter listade nedan.
    • Par
    • Rum Deluxe Queen

Hundarna som skällde högt och bajsade ner hela gräsmattan. De skrämde oss rejält flera gånger. Bajset låg kvar flera timmar innan det plockades upp. Mycket dålig lukt från hundarna, som var närvarande nästan hela tiden. Fläckar på lakanen. Toaletten spolade inte ordentligt och det fixades inte trots att vi sa till första dagen. Saknades ingredienser till frukosten flera dagar. De sa till oss att de inte kunde hitta granola i en enda matbutik i området, när vi själva hittat i varenda butik vi varit i. Det tog 40-50 minuter att få frukost serverad varje morgon trots att det bara var vi där. Svårt att kommunicera med personalen på grund av bristande språkkunskaper. Böneutrop varje morgon och kväll klockan 6 i högtalare precis vid hotellet. Dåligt Wi-Fi stundtals på rummet. Mycket dyrt i jämförelse till standarden och alla våra andra boenden i Bali.

Fint polområde. Rymligt rum och badrum med bra förvaringsmöjligheter. God frukost, vi provade endast smoothie bowl, när de rätta ingredienserna fanns. Centralt läge. Gratis vatten.

Bodde här april 2024