2. Hotelbeoordelingen Indonesië

Bukit lawang, 20774 Bukit Lawang, Indonesië

#1 van de 53 hotels in Bukit Lawang

• Beoordeeld op: 19 mei 2024

• Deluxe Suite

Super lief personeel, die je overal mee hielpen. Schone en ruime kamers!

• Beoordeeld op: 6 mei 2024

• Deluxe Suite

De lodge en de tuin waren erg mooi en ook het ontbijt was smaakvol! De 2D/1N jungle trekking die geregeld was, was ook onvergetelijk!

• Beoordeeld op: 30 maart 2024

Het was een prachtig mooie accommodatie met een geweldige tuin!

Niets, het was perfect!

Prachtig in het groen en langs de grens van het National Park. Daarnaast aan de rustigere zijde van het dorp Bukit Lawang.

• Beoordeeld op: 25 maart 2024

Ideale locatie om op te laden voor de jungle tour
    • Deluxe Suite

Op de kamer was geen airco, maar alleen een ventilator. Hierdoor kan het wat warm worden in de kamer. Echter vonden wij dit zelf wel passend bij slapen naast de jungle!

De Green Travel Lodge is de perfecte plek om helemaal tot rust te komen en het ideale startpunt voor de Jungle trekking. Het team zorgt vanaf het moment dat je aankomt ervoor dat je je welkom voelt en zorgen dat alles perfect is geregeld. Je huisje grenst aan de prachtige rustige tuin, waar bij ons de eerste dag al een Oerang Oetang op bezoek kwam. Voor een drankje of eten loop je in 2 minuten over de brug naar het centrum. We hebben ook via hen de Jungle tocht geboekt en dit raden we iedereen aan. Dino en Chandra hebben constant hun uiterste best gedaan om zoveel mogelijk dieren te spotten, en met succes! Tijdens de gehele hike zorgt André ervoor dat je geen honger hebt, met als hoogtepunt de geweldige rijsttafel in het kamp! We hebben de gehele hike onwijs gelachen met de crew en konden ons geen betere wensen.

• Beoordeeld op: 19 maart 2024

Heerlijk verblijf!

We misten een waterkoker

Prachtige locatie

• Beoordeeld op: 26 november 2023

niks

Personeel is super. Ze regelen alles voor je. De Jungletrekking is zeker een aanrader. Wij hebben gekozen voor een 1daagse trekking en dit was helemaal top. Ook fijn dat ze een shuttle aanbieden vanaf luchthaven Medan naar de accomodatie. De accomodatie zelf is basic, maar goed genoeg. Binnen 5 minuten ben je in de Jungle. Aanrader.

• Beoordeeld op: 26 november 2023

niks

• Beoordeeld op: 9 november 2023

Fantastische start van onze jungletocht (ook door de lodge verzorgd en geweldig geweest)
    • Deluxe Suite

Super aardig personeel, heerlijke ontvangst, prachtige huisjes/ kamers

• Beoordeeld op: 5 november 2023

• Deluxe Suite

Erg goede service en heel vriendelijk personeel. Top locatie. De jungle trekking was super, echt een highlight van ons verblijf en de gidsen Johnny en Pi waren echt top! Wij raden deze accommodatie zeker aan!

• Beoordeeld op: 29 september 2023

Prima verblijf en top georganiseerde jungletrek!
    • Deluxe Suite

Klein ventilatortje is niet genoeg verkoeling.

Goede locatie, uitstekende tweedaagse jungletrek georganiseerd, vriendelijke mensen.

• Beoordeeld op: 26 september 2023

• Deluxe Suite

Erg vriendelijk personeel en ontvangst. Jungle trekking was het hoogtepunt van onze rondreis! Mooie locatie in de Jungle.

• Beoordeeld op: 25 september 2023

Super geweldig en een absolute aanrader. Life is good is niet voor niets hun motto.
    • Deluxe Suite

Er is werkelijk niets wat ons niet beviel. Alles is op en top geregeld.

De hele lodge, huisje, tuin en omgeving zijn zeer goed onderhouden. Het personeel is super vriendelijk en behulpzaam. Via Green travellodge ook een jungle trip geboekt van 3 dagen. Gidsen heeft de lodge zelf in dienst. Vraag naar Johnny en Jona (aka Indiana Jona). Deze twee weten veel van de jungle en hebben onderweg en op de slaapplekken werkelijk geweldige maaltijden weten te maken. Veel verschillende apen gezien en maar liefst 12 orang-oetangs. Ook het raften (jungle taxi) op de terugreis uit de jungle was geweldig.

• Beoordeeld op: 21 september 2023

Fantastische locatie en vriendelijke medewerkers.
    • Familiebungalow

Niets viel tegen. Het was een geweldige ervaring.

De ontvangst was heel warm. De locatie is prachtig en het ' huisje' en de omgeving zijn heel schoon. De medewerkers zijn heel vriendelijk, behulpzaam en belangstellend naar je ervaring in the jungle. Het ontbijt was prima. De menukaart was heel efficiënt.

• Beoordeeld op: 17 september 2023

Geweldige ervaring!
    • Deluxe Suite

Alles aan deze lodge was fantastisch. De accomodatie is super, het is een rustige plek aan de rand van de jungle. Leuke buitendouche bij de kamer. De jungle trek was perfect geregeld. Super gidsen die heel goed Engels spreken, heerlijk eten, goede begeleiding. Absolute aanrader!!

• Beoordeeld op: 7 september 2023

Mooie inrichting, super sfeer

• Beoordeeld op: 10 augustus 2023

Een aanrader!
    • Deluxe Suite

Erg sfeervolle huisjes op een mooie locatie.

• Beoordeeld op: 9 augustus 2023

Super verblijf en hele fijne plek!
    • Familiebungalow

Geen warm water, maar begrijpelijk en niet storend.

Goede ligging, personeel staat altijd voor je klaar en is heel vriendelijk. Raden zeker een kookcursus bij Siti aan.

• Beoordeeld op: 31 juli 2023

• Deluxe Suite

Niks. We zouden hier graag terug willen komen!

De fantastische gastheren en de goede verzorging. Wat een fijne plek! We kunnen Green Travelodge aan iedereen aanraden. We boekten bij hen een jungletocht van drie dagen en twee nachten. Wat was dat goed, tot in de puntjes, geregeld. Dino was een geweldige gids met veel kennis over de orang oetans, apen en andere dieren. We voelden ons erg veilig. De tweede dag was iets pittiger, maar Dino en Jona sleepten ons er goed doorheen. De waterval, het verse fruit, de nasi goreng en de heerlijke maaltijden aan de rivier waren de kers op de taart. Dankjewel Adam voor het heerlijke eten. Heel erg bedankt mannen, voor de geweldige tijd bij Green Travelodge!

• Beoordeeld op: 25 juli 2023

Topverblijf
    • Familiebungalow

Beetje warm op de kamers, maar met de ventilator aan goed te doen.

Wat een geweldig verblijf hebben we gehad. Heerlijk ontbijt, zeer vriendelijk ontvangen door Jay. De tweedaagse jungletocht onder leiding van Jhonny was onvergetelijk. Prachtige accomodatie.

• Beoordeeld op: 20 juli 2023

Top accommodatie naast de rivier

Ontbijt - personeel - service - kamer

• Beoordeeld op: 11 juli 2023

Echt een fantastische plek met super vriendelijke behulpzaam personeel
    • Familiebungalow

We misten alleen de airco maar voor de rest was alles perfect

Het unieke verblijf op een fantastische locatie met super vriendelijke mensen, erg behulpzaam

• Beoordeeld op: 6 juli 2023

Paradise!

Niks!

Green Travelodge is een fantastische accommodatie in Bukit Lawang. Er staan maar 3 hutjes, dus het voelt al gelijk als een paradijselijk plekje en het is heel persoonlijk. Het personeel wil je ook met alles helpen en doet er alles aan om jouw verblijf top te maken! Ontbijt werd elke ochtend goed verzorgd en was heerlijk. Het hutje zelf was heel sfeervol en het bed lag heerlijk. Douche was ook top en was mooi schoon! Er was een waaier en dat was voldoende. De tuin om de hutjes heen was echt prachtig. Qua ligging is deze accommodatie ook top, je loopt zo naar alle restaurantjes in Bukit Lawang en bent eigenlijk al binnen een paar seconden bij de rivier. Wij hebben de 2D1N tour gedaan bij de Green Travelodge en kunnen dit zeker aanraden! Onze gidsen waren Dino en Risky en ze spraken super goed Engels en konden veel vertellen over de natuur. We hebben orang-oetans gezien, white headed gibbons, black headed gibbons en nog andere soorten apen. Onderweg veel fruit en ander eten gehad, waar ze elke keer weer hun best voor deden zodat het er fantastisch uit zag. We sliepen in een soort kamp aan de rivier, en hebben hier heerlijk avond gegeten. Er was zelfs een (primitieve) wc op het kamp, wat wij erg fijn vonden. Na het slapen nog een paar uurtjes gewandeld in de jungle, en de terugweg was echt geweldig. Er werden raft boats voor ons klaargemaakt in de rivier, en we gingen raftend weer naar Bukit Lawang! Heerlijke afsluiter van de jungle tocht. Deze jungletocht was echt het hoogtepunt van onze hele reis!

• Beoordeeld op: 4 juli 2023

Fantastisch!
    • Familiebungalow

De staff was ontzettend aardig, de kamers zien er leuk uit van buiten en waren van alle gemakken voorzien. Ze denken goed met je mee, regelen taxi’s voor je en hun jungletour was ongelooflijk gaaf.

• Beoordeeld op: 20 juni 2023

• Deluxe Suite

We boekten de jungle trek met gids slaman en dit was geweldig