2. Hotelbeoordelingen Indonesië

Jalan Gili Air, 80001 Gili Air, Indonesië

#11 van de 86 vakantiewoningen in Gili Air

7,5

• Beoordeeld op: 29 februari 2024

Deze plek heeft mijn verwachtingen op vele vlakken overtroffen.

Niks :)

Deze plek heeft mijn verwachtingen op vele vlakken overtroffen. Het complex bestaat uit 4 villa's met een groot zwembad. De villa is heel smaakvol ingericht en brandschoon. Het personeel is ontzettend vriendelijk en behulpzaam. Je kan er fietsen huren en ook een excursie (bijv. snorkelen) reserveren. Het ontbijt was het hoogtepunt van het verblijf. Het is erg uitgebreid met heerlijke koffie. Het zwembad is zo groot dat je er baantjes kan trekken. Ik heb ontzettend genoten van het verblijf bij Kaien Villas. Ik had er graag nog een paar nachtjes aan vastgeplakt.

• Beoordeeld op: 9 januari 2024

• Villa met 1 Slaapkamer

De huisjes zijn perfect ingericht rondom het zwembad. Het personeel is ontzettend aardig en behulpzaam, en ze speelden ook leuk met de kinderen, zelfs als ze elkaar niet konden verstaan. Dat was heel leuk en lief. De eigenaresse is ook heel aardig en heeft ons zelfs geholpen bij het huren van e-bikes en het regelen van paardrijden. De locatie is niet direct aan het strand, maar net erachter, wat perfect is om wat verder weg te zijn van het feestlawaai. Alles was zeer schoon en goed onderhouden. Het ontbijt was voortreffelijk, soms zelfs overvloedig. Geweldige service en zeker een aanrader!"

• Beoordeeld op: 25 december 2023

Perfect!
    • Villa met 1 Slaapkamer

We hebben een heerlijk verblijf gehad bij Kaien Villas. Het is een brandschoon kleinschalig en rustig verblijf met persoonlijke aandacht voor de gasten. Het personeel is fantastisch en staat altijd voor je klaar, ongeacht in welke situatie dan ook. Ook zijn ze in voor een gezellig praatje! De kamer was schoon, groot genoeg en zeer comfortabel. Het zwembad hadden wij op sommige dagen helemaal voor onszelf. Groot pluspunt is dat het zwembad ook in de late avond gebruikt mag worden, mits je de andere gasten geen overlast bezorgd. Zo namen wij in de late avonduurtjes nog wel even een duik om af te koelen. Wij hebben tijdens ons verblijf alleen gebruik gemaakt van het heerlijke ontbijt, maar weten vast en zeker dat de snacks en het andere eten wat er wordt aangeboden ook fantastisch is. Het wordt allemaal vers klaargemaakt door de kokkin. Tijdens ons verblijf was ook de eigenaresse aanwezig. Helaas hebben we elkaar niet meer kunnen spreken, maar op onze vragen die we stelden aan haar via booking werd snel en accuraat gereageerd. Er hing een hele relaxte en fijne sfeer. We komen vast en zeker in de toekomst terug!!

• Beoordeeld op: 15 september 2023

Heerlijke accomodatie.

Niets op aan te merken.

Prachtige kleinschalige accomodatie vlakbij de haven van Gili Air. Goed contact via de chat. Bij aankomst kregen we gelijk de sleutel van de kamer, en even later uitleg bij de kamer. Ook kregen we een mooie kaart van het eiland met daarop allerlei informatie. Het ontbijt was heerlijk, vers fruit, koffie en thee en keuze uit een breakfast menu. We wilden graag fietsen huren en dat werd gelijk geregeld. Binnen 10 minuten hadden we 2 fietsen ter beschikking. Ook uitchecken was goed geregeld. Fijne kamer en faciliteiten waren goed. Mooie zwembad met mooi groen eromheen. Geen last gehad van het geluid van de moskee op het eiland. Goede locatie, met de fiets ben je overal zo. Personeel en eigenaar waren super vriendelijk! Aanrader om hier te verblijven.

• Beoordeeld op: 26 juli 2023

- Vriendelijk personeel - mooi zwembad

• Beoordeeld op: 29 mei 2023

We hebben het heerlijk gehad! 😃
    • Villa met 1 Slaapkamer

Iets verder weg van het strand en centrum (7 minuten lopen) (tip! neem s’avonds de zaklamp mee, deze is beschikbaar in de kamer 👌)

Heerlijke oase van rust, heerlijk zwembad, leuk personeel. Lekker restaurant, bakkertje, massage en supermarkt(je) om de hoek

• Beoordeeld op: 29 januari 2023

• Villa met 1 Slaapkamer

Een kleine accommodatie met 4 heel mooie kamers. Gastvrouw Brooke maakt het heel persoonlijk

• Beoordeeld op: 29 september 2022

Heerlijke en schone accomodatie waar de eigenaresse en haar staff het verschil maken. Super!

Ik kan niks bedenken

De accommodatie is super. Mooie kamers, ruime badkamer, goede airco, iedere dag wordt het schoongemaakt en altijd vers drinkwater op de kamer. Maar het allerbeste aan deze accommodatie is de eigenaresse en de mensen die er werken. Zij maakten voor ons echt het verschil. Super open, warm en vriendelijk. Ze regelen alles voor je (fietsen, snorkelen, vervoer, advies voor restaurantjes etc.). Ze maken ook een heerlijk ontbijt, genoeg keuze en iedere dag vers gebak. De eigenaresse haalde zelfs speciaal pandan cake omdat ze wist dat ik dat heel lekker vond. Ik zou deze plek aan iedereen aanraden, wij hebben super dagen hier gehad.

• Beoordeeld op: 2 september 2022

Heerlijk relaxing
    • Villa met 1 Slaapkamer

Eigenlijk was alles helemaal prima, maar als we iets moeten opmerken is het toch de locatie (op gili air is iets minder te doen dan bijv gili T). Daarnaast hoor je het gebed via de megafoon meerdere malen per dag en ook snachts vanuit het verblijf. Maar daar kunnen zij natuurlijk weinig aan veranderen.

Bij aankomst kregen we een warm onthaal van het personeel, echt super vriendelijke mensen. Elke ochtend een lekker ontbijtje mét onze favoriete lokale donuts. Kamer was netjes en schoon en rook lekker fris. We hebben vrij veel aan het zwembad gelegen, kregen van een van de personeelsleden een frisbee en badmintonrackets aangeboden om onszelf mee te vermaken. Omdat het zo kleinschalig is (4 huisjes) hadden we het hele terrein en zwembad ongeveer voor onszelf. Misschien iets duurder dan het gemiddelde verblijf, maar dat was het helemaal waard.

• Beoordeeld op: 12 augustus 2022

fijne villa in Gili Air

alleen.jammer dat de zon weggaat om 17u

prima kamer, heel rustige plek. ruim zwembad, vanaf 17u moet je wel naar het strand vertrekken omdat dan de zon weg is bij het zwembad. fiets ter beschikking tegen betaling. ontbijt simpel maar prima. super lieve mensen die er werken

• Beoordeeld op: 10 augustus 2023

• Beoordeeld op: 27 juli 2022