2. anmeldelser av hoteller i Indonesia

8,5

• WiFi (gratis)

9,1

100 % verifiserte omtaler

Ekte gjester. Ekte opphold. Ekte meninger.

Les mer- åpner en dialogboks
Skriv en omtale

Viser 1 – 10

• Vurdert: 15. oktober 2023

9,0
    «Flott hotell som passer for familier.»
    • Dobbeltrom Premium Deluxe med panoramautsikt
    • Innsendt fra mobil

Et lite stykke å gå opp til «hovedgaten» i Uluwatu. GRAB fungerer godt for transport til og fra hotellet.

Stedet har nydelig beliggenhet rett ved Impossible Beach og Bingin Beach. Stedet er lekkert og gullende rent. Frokosten er overdådig. Personalet er fantastisk!

Gjennomførte opphold i oktober 2023

• Vurdert: 28. september 2022

Fantastisk
    • Bodde 4 netter

ACen var umulig. Det var kjempevanskelig å stille på og jeg pådro meg en forkjølelse etter 4 netter her pga den kalde sterke luften. Spurte personalet om hjelp men de hadde ikke nok kunnskap.

Var i utgangspunktet skeptisk til å bo på en resort på Bali - men endret menig totalt da jeg kom til Radisson Uluwatu. Det var et kjempelekkert hotell som ikke bar preg av å være noe slitt eller med for mye barnefamilier. Det var voksent, moderne, rent med mange fine fasiliteter. Et sted som passet for alle og en hver. Veldig bra spa - hadde en nydelig massasje der, absolutt dyrere enn andre steder men var verdt med mtp renslighet og atmosfære! Stor frokostbuffet med masse å velge i. 24t roomservice ble også tatt i bruk. Bassenget var helt klasse. Anbefaler å ta stien ned til stranda rett ved hotellet, den oppdaget ikke vi før siste kvelden og det var synd.

Gjennomførte opphold i september 2022

• Vurdert: 30. juli 2022

8,0
    «Flott hotell, treg service.»

Veldig treg service.

Store fine rom. Store gode senger. Fin utsikt fra rommet. God plassering med kort avstand til surfestrender i Uluwatu.

• Vurdert: 1. januar 2024

5,0
    «Synd med dårlig service på et fint sted»
    • Bodde 2 netter
    • Innsendt fra mobil

AC VIRKET IKKE MÅTTE BYTTE ROM TIL DÅRLIGERE KATEGORI, treg innsjekk, dikk ikke det ene av 4 rom før 17:00

Rommene var flotte

Gjennomførte opphold i desember 2023

• Vurdert: 24. juli 2022

7,0
    «Flott men identitetsløst. Service midt på treet og dårlig mat.»
    • Ettromssuite
    • Bodde 3 netter

Hotellet ligger nokså langt fra allemannsvei. Det er lite i området rundt hotellet og det er ingen utsikt over havet, bortsett fra rommene som ligger i 3.etasje. Vi hadde håpet på utsikt over bølgesurferne fra hotellet. Man må da bo på Suarga like borte i gaten. Frokosten er under snittet for Bali, og vi anbefaler den ikke. Gå de 8 minuttene det tar opp til The Loft oppe ved hovedveien. Der får du fantastisk frokost! På hotellet får man sugerør i plastikk, noe vi ikke opplevde noe annet sted på øyen. Dette er ikke bra. Papirsugerør bør på plass. Vær obs på apekatter inne på hotellområdet og på romterrassene. De stjeler det de kommer over, alt fra mat/drikke til mobiler og solbriller. Dette erfarte dessverre vi. Taxi funker dårlig på Uluwatu, og hotellet tar "blodpris" for hotellbil sammenlignet med hva man betaler ellers på øyen. Vårt tips er å få kontakt med en sjåfør oppe langs veien, og kontakt ham på Whatsapp ved behov. Avtal priser i forkant. De ber alltid om dobbelt av hva de faktisk syns er greit. Service hos personale føltes ikke like autentisk som på andre resorter som Hyatt Regency og Indigo IHG

Store og flotte rom. Vi anbefaler rom i 3.etasje da de er store og luftige med utsikt. Primært østblokkene, da du får solnedgang på terrassen mens resten av hotellet ligger i skyggen. Stort og flott bassengområde, perfekt for barn. Barnerom/lekerom er positivt.

• Vurdert: 15. februar 2024

Gjennomførte opphold i februar 2024