2. Hotelbeoordelingen Indonesië

#17 van de 99 hotels in Uluwatu

• Beoordeeld op: 23 mei 2024

Bijzonder boomhuthotel
    • Deluxe Suite met Kingsize Bed

Je moet je goed realiseren dat je in de jungle slaapt en dat ondanks alle voorzorgsmaatregelen er diertjes in je kamer kunnen komen zoals gekko's, kevers en duizendpoten. Als je niet in het resort eet, kun je het beste een taxi nemen naar het centrum

De locatie is helemaal top. Ze hebben 7 echte boomhutten deze zijn om een boom gebouwd. Erg gaaf. Het resort ligt echt in de jungle dus heel erg stil waardoor je de geluiden van de natuur goed hoort. We hadden de suite dit was vroeger de spa van het resort ook deze is gebouwd om een boom maar wel met airco. De boomhutten hebben een van. Personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Eten is prima verzorgd

• Beoordeeld op: 15 mei 2024

Een originele overnachting vol creativiteit.
    • Deluxe Tweepersoonskamer

Een heerlijk eigenzinnige plek die creativiteit en vakmanschap ademt.

• Beoordeeld op: 12 april 2024

• Deluxe Suite met Kingsize Bed

Ecologisch, heel mooi verblijf, de bomen geïntegreerd in de huizen. Heerlijk ontbijt in mooie setting.

• Beoordeeld op: 20 november 2023

Fantastische plek van een oase van rust in chaos
    • Deluxe Suite met Kingsize Bed

De rust en hoe het er uit zag als een plaatje

• Beoordeeld op: 21 september 2023

Heel mooie ervaring!
    • Tweepersoonskamer met Balkon

De dranken- en menukaart mag iets uitgebreider. Een haardroger, waterkoker en vuilbakje in de kamer mist nog.

Een uiterst uitzonderlijke accommodatie. Een recent hotel waar alles zeer goed onderhouden wordt. Het was een heel mooie ervaring om hier te mogen verblijven!

• Beoordeeld op: 25 mei 2023

Super mooi en leuke ervaring om te slapen in een boomhut
    • Superior Tweepersoonskamer

We schrokken van de ruimte van de familie bungalow maar met logisch indelen hebben we een prettig verblijf gehad

Mooi aangelegd park met hele gave boomhutten! Ontbijt erg lekker en gastvrouw is altijd aanwezig als aanspreekpunt en lost vervolgens ook adequaat zaken op als dat nodig is!

• Beoordeeld op: 18 september 2023

Leuk voor een nachtje maar niets speciaals
    • Deluxe Suite met Kingsize Bed

We hadden de deluxe kamer maar deze bleek niet in een boom gemaakt te zijn. Dus de ervaring in een boomhut hebben we niet gehad. Dit was op de site niet goed aangegeven. De badkamer was ontzettend klein. Alles was wel netjes en het bed was prima

Leuk park opgezet. Zag er gezellig uit.

• Beoordeeld op: 1 mei 2023

Matig
    • Familiebungalow

Ons 3 persoon huis was vreselijk warm en erg benauwd en klein van formaat.De hitte in het huisje was ondragelijk,voor in de nacht .Mijn dochter en ik lagen badend in het zweet in bed.De fan hing boven je hoofd, vreselijk hard te draaien...door de warmte niet kunnen slapen.Smorgens ben ik meteen naar Anna gegaan dat ik weg wilde gaan.Zij heeft de boeking geannuleerd en heb mijn geld terug gekregen.We zouden 5 nachten blijven .We hebben haar advies gegeven om een airco op te hangen.Maar zei zei dat de warmte in het huisje komt doordat de bomen zijn gesnoeid.Maar dat geloven wij niet..Het is een houten huisje wat totaal niet ventileert.Ik zou het niemand aanraden zeker nu het alleen maar warmer en warmer wordt.Anna en haar broer runnen het daar...maar je kon heel goed t verschil merken van gastvrij heid door hun of wanneer je in een bali nees gerund accommodatie bent.Onze voorkeur gaat echt uit naar een Balinees gerund bedrijf..die gastvrijheid miste ik wel bij hun. We hebben ook een paar keer gezien dat ze haar bali nees personeel terplekke terecht wees waar wij bij waren.. Dat vind ik niet kunnen .

Om te zien ,was de plek geweldig.zo mooi opgezet en super goed en mooi onderhouden.Zeker gelet ook o details in het huis.het ontbijt was top... Eindelijk eens geen bali nees ontbijt met een ei.Maar nu lekker brood met advocado en yoghurt op het menu.Wat heerlijk is na een maand reizen door bali

• Beoordeeld op: 28 september 2022

Leuke beleving maar niet nog een keer.
    • Superior Tweepersoonskamer

Waar het andere personeel van iedere accommodatie super vriendelijk waren. Was hier een spaanse host die aan iedere indo die daar werkte ging uitleggen wat ze allemaal moesten doen , niet echt proffesioneel in onze ogen. Daarnaast kan je er niet lunchen en hebben ze maar 1 gerecht per avond op het menu waarvoor je moet reserveren. Verder is er in de nacht ook niemand aanwezig die je om hulp kan vragen als er wat is. Verder was er geen klamboe voor het bed terwijl het daar natuurlijk stikt van de muggen omdat het half open is.

De boomhut zelf is natuurlijk uniek om in te verblijven. Voor een gedeelte ook open waardoor je s avonds alles in het bos hoort. Ook de gekko die binnenkomt en levensgrote torren.

• Beoordeeld op: 30 oktober 2023

• Superior Familiekamer