2. Hotelbeoordelingen Indonesië

7,5

• Beoordeeld op: 9 mei 2024

Comfortabel hotel
    • Suite met 2 Slaapkamers

Badkamer is in verhouding met oppervlakte kamer uit portie. Schoonmaak en onderhoud rond zwembaden kan beter. Afval van bestelde lunches stond bijvoorbeeld hele middagen langs het zwembad.

Ruime kamers welke onderhouden worden en goed schoon zijn. Twee ruime zwembaden en 1 voor de kinderen. Inclusief glijbaan en groot buiten/binnen speelgedeelte voor (jonge) kinderen. Het is allemaal niet nieuw meer maar wel prima toeven. Personeel vriendelijk, vooral bij ontbijt heel vriendelijk.

• Beoordeeld op: 8 mei 2024

• Appartement met 1 Slaapkamer

Geweldig locatie en lieve fijne mensen personeel is behulpzaam en vriendelijk

• Beoordeeld op: 3 mei 2024

Over het algemeen top verblijf gehad, maar de prijs kwaliteit is wat uit verhouding
    • Suite met 2 Slaapkamers

De prijs kwaliteit verhouding is matig, ook die van het eten. Het eten in het restaurant is relatief duur en de porties en kwaliteit viel tegen. Ook de keuken in het appartement was viezig en verouderd. Het appartement zelf heeft geen enkele sfeer maar voldoet aan de normen. Op de badkamer hing een sterke urine lucht en uit de meterkast kwam wat. Naar de laatste is wel iemand komen kijken. Wij hadden geen balkon, dit zou ik met boeken wel aanvragen want dat zorgt voor iets meer sfeer en mogelijkheden in de avond. S avonds is er niks te doen, een hotelbar bij het zwembad waar een a twee mensen zitten.

Het is geen enorm zwemparadijs maar goed genoeg voor de kleintjes. Jammer dat de glijbaan niet direct in het zicht is waardoor je daar de andere kant van het hotel moet. Het personeel is super vriendelijk en flexibel. Ivm het slapen van onze baby was het zonder problemen mogelijk om iets later uit te checken. Ook de housekeeping is erg flexibel. Het ontbijt was prima maar niet top, iedere dag exact hetzelfde. De voorkant van het hotel zit aan een mega drukke weg, om bij het centrum van Sanur te komen moet je via d rechterkant door een vrij drukke steeg ongeveer tien minuten lopen. Dit is prima te doen. Handdoeken service bij het zwembad was top, je kan iedere dag een nieuwe badhanddoek gaan halen.

• Beoordeeld op: 11 februari 2024

Lekker aankomen op Bali !
    • Suite met 2 Slaapkamers

Iets wat verder van strand en centrum rijd wel iedere dag eenmpendel

Zwembad was super, helaas het kids gedeelte gesloten maar dat wisten we. Lekker restaurant personeel had rekening gehouden met onze jongste dochter der verjaardag !

• Beoordeeld op: 29 januari 2024

• Suite met 2 Slaapkamers

Groot hotel, véél gasten. Te weinig schaduwplekken aan het zwembad. Drukte bij het ontbijt (voelde als een all inclusive hotel).

Prima plek om paar dagen met de kids te verblijven voor terugvlucht. Leuke animatie, lekker zwembad, uitgebreid ontbijt. Zeer ruime kamer, netjes schoongemaakt.

• Beoordeeld op: 1 januari 2024

Leuke verblijf
    • Appartement met 2 Slaapkamers en Balkon

De achterdeur van het hotel sluit veel te vroeg

Kindvriendelijk Goede ligging

• Beoordeeld op: 28 december 2023

Prettig verblijf.
    • Appartement met 2 Slaapkamers en Balkon

Misschien iets gezelliger aankleden maar begrijp ook dat de inrichting hufter proof dient te zijn.

Drie keer verbleven in Prime Plaza Suites. Hier en daar een beetje gedateerd, maar ondanks dat een fijne en ruime accommodatie. Voordeel van de appartementen is dat er twee badkamers aanwezig zijn. Ook de ruime woonkamer is prettig.

• Beoordeeld op: 3 november 2023

• Appartement met 2 Slaapkamers en Balkon

Wellicht iets te prijzig voor wat het is.

Het is een mooi hotel met zeer grote kamers. Het zwembad en de speelhoek is fijn voor de kinderen. Het is wellicht allemaal een beetje standaard. Het personeel is vriendelijk en er is een shuttle bus naar het strand.

• Beoordeeld op: 25 september 2023

• Suite met 3 Slaapkamers en Balkon

De lunch en dinerkaart waren redelijk hetzelfde en er stonden vooral vette dingen op

• Beoordeeld op: 31 augustus 2023

We hebben genoten:-)
    • Appartement met 2 Slaapkamers en Balkon

Eten soms niet in verhouding tot restaurants buiten

Prima prijs kwaliteit, erg leuk met kinderen

• Beoordeeld op: 20 augustus 2023

Heerlijke tijd in een net complex met heel vriendelijk personeel
    • Appartement met 2 Slaapkamers en Balkon

Feit dat de ‘achterdeur’ na 1800 uur dichtgaat. ‘s avonds terug komen moet met taxi of via een wat onveilige weg.

Appartement was ruim en schoon, vriendelijk personeel, lekker zwembad.

• Beoordeeld op: 14 augustus 2023

• Suite met 3 Slaapkamers en Balkon

Douchegordijn in de badkamer, ik persoonlijk heb een hekel aan douchegordijden. Het ontbijt was wel oke, maar alleen bijvoorbeeld gewone koffie en thee, waarbij je niet zo goed kon zien of het nou koffie of thee was die in de pot zat. Lokatie is opzich goed, 10 minuten lopen naar het centrum, alleen gaat om 18.00 de "achterdeur" dicht en ben je genoodzaakt of om te lopen, of een taxi te nemen. Maar dat is ook geen probleem.

Mooi zwembad, veel faciliteiten, vooral ook voor jonge kinderen. Mooie ruime kamers, goede airconditioning, en housekeeping. Vriendelijk personeel, goede ligstoelen bij het zwembad, lekkere cocktails en veel avondactiviteiten zoals, openlucht bioscoop en livemuziek.

• Beoordeeld op: 12 augustus 2023

Prima voor een paar nachten
    • Suite met 3 Slaapkamers en Balkon

Grote keuken die we niet gebruikt hebben, badkamer vrij klein

De ligging is centraal, jammer dat de poort achter op slot gaat. Daardoor wel taxi nodig

• Beoordeeld op: 7 augustus 2023

Vakantie, waren van een vieze villa hierheen verhuist en werden super geholpen!
    • Suite met 3 Slaapkamers en Balkon

Kan schoner en mooi maken. Echt zonde van zo’n suite dat je het ziet verwaarlozen.

Ruime van de suite

• Beoordeeld op: 2 augustus 2023

Een fijne, schone en comfortabele accommodatie voor gezinnen met kinderen
    • Suite met 3 Slaapkamers en Balkon

Jammer dat de achteruitgang na 18:00 uur gesloten is. Zou makkelijk op te lossen zijn met een pasje voor de hotelgasten. Lopen naar het centrum is met kinderen ondoenlijk vanwege de slechte trottoirs en ontbrekende verlichting. Dan ben je afhankelijk van taxi’s

Comfortabel, schoon, ruime indeling van het appartement. Fijne zwembaden. Ruime keus bij het ontbijt en vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 1 augustus 2023

Heerlijk!
    • Suite met 2 Slaapkamers

Goede eerste plek als je net arriveert, superlieve mensen die er werken.

• Beoordeeld op: 30 juli 2023

• Suites met 3 Slaapkamers en Zolder

Het eten viel tegen, ontbijt was prima! Maar zat tentjes rond het hotel!

De zwembaden en animatie

• Beoordeeld op: 29 juli 2023

Prima verblijf om even bij te komen van een rondreis door Bali. De twee nachten die wij er waren vonden wij voldoende, z
    • Appartement met 2 Slaapkamers en Balkon

De appartementen zijn heel ruim en schoon, dat is fijn. Ze zijn wel wat verouderd maar dat maakte het niet minder comfortabel. Alles wat je nodig hebt is aanwezig. Het eten zouden wij niet aanbevelen, dat kan je op loopafstand in het centrum van Sanur vele malen beter!

De ligging is erg fijn, je wandelt zo Sanur in. Wij hadden een verblijf zonder ontbijt. Sochtends liepen we zo door de smalle straatjes naar de meest heerlijke tentjes om te eten in Sanur. Het ontbijt in het hotel zag er niet super uit vonden wij. De zwembaden zijn heerlijk!

• Beoordeeld op: 20 juli 2023

Fijn verblijf waar we graag terug komen.
    • Appartement met 2 Slaapkamers en Balkon

Er had iets meer afwisseling in het ontbijt mogen zijn.

De lieve mensen, het zwembad en onze ruime kamer met 2 badkamers Het personeel staat altijd voor je klaar met een lach. Leuk apart kinder zwembad met toezicht.

• Beoordeeld op: 10 juni 2023

Heerlijk verblijf voor gezinnen met kids
    • Suite met 2 Slaapkamers

Het was fijner geweest als de openingstijden van de achteruitgang met een aantal uur zouden kunnen worden verruimd zodat je ‘s avonds ook makkelijk terug kunt lopen naar het hotel.

Hele ruimte appartementen met meerdere slaapkamers wat ideaal is voor een gezin. De zwembaden zijn top en niet druk. Al het personeel was super lief en attent!

• Beoordeeld op: 3 mei 2023

Geweldig ruime suites en aardig personeel
    • Suite met 2 Slaapkamers

De 2 zwembaden en vooral de aardige en vrolijke badmeesters, Ook bediening was hetzelfde. Kamers/suites super groot

• Beoordeeld op: 21 april 2023

voelde vertrouwt en voelde me er thuis
    • Appartement met 2 Slaapkamers en Balkon

ontbijt, diner, douche en bad geen goede straal, klein en alleen een gordijn, in het algemeen verouderd onze voordeur was kapot, deur in slaapkamer. verder de locatie ver van alles, en de herrie van buiten je hoorde het verkeer heel goed ook al zit je iets vd straat.

de voorzieningen voor kids, de ballen en speelgoed, glijbaan, uitstekende nanny service, we waren erg blij met onze babysitter super lief en betrouwbaar, kidsclub hoewel de tijden en activiteiten meer voor oudere kids bedoeld zijn, de speeltuin. de ruimte was super groot, 2 kamers groot en ruim, comfortabele bedden en kussens. verder was de woonkamer ook super groot met fijne bank en keuken.

• Beoordeeld op: 17 maart 2023

prima verblijf maar het blijft buiten oppassen voor de gaten in het voetpad
    • Appartement met 1 Slaapkamer

buiten het hotel lag het strand vrij ver weg maar het ergste zijn de voetpaden die vol diepe gaten zitten en heel smal zijn zodat je er S’avonds bijna niet kan lopen. neem maar een taxi is het advies

de prima faciliteiten zoals het goede ontbijt en het zwembad. ook de behulpzaamheid en vriendelijkheid van het personeel

• Beoordeeld op: 27 februari 2023

Fijn resort de prijs mag wel lager
    • Appartement met 2 Slaapkamers en Balkon

Prijs Te weinig 1 slaapkamer suites Te weinig binnenspeeltuin voor de kinderen Buffet is te duur voor wat ze aanbieden

Leuk voor het gezin Behulpzaam personeel Leuke zwembaden 15 min lopen of even met de taxi naar het strand