2. Hotelbeoordelingen Indonesië

Beoordelingen over The Elementum 3 sterren

Jalan Pantai Bingin, 80361 Uluwatu, Indonesië

#6 van de 99 hotels in Uluwatu

• Beoordeeld op: 14 april 2024

Heerlijk verblijf, zeker aan te raden.

Eigenlijk niks

Het personeel was ontzettend vriendelijk en behulpzaam. De slaapkamer was heerlijk en ook de badkamer was prima.

• Beoordeeld op: 23 februari 2024

Eddy was altijd bereid om alle onze vragen te beantwoorden! En gaf ons het juiste advies kwa eten.
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op het Zwembad

De attentie van het personeel, het eten was uitstekend en de kamers comfortabel! We hebben een fantastische verblijf gehad!

• Beoordeeld op: 24 december 2023

Heel leuk en relaxed.
    • Deluxe Tweepersoonskamer

De locatie is raar bereikbaar. De toegang is in een smalle steeg en dat is de eerste keer in het donker niet prettig aankomen. De taxi ging er gelukkig helemaal in tot bij de deur.

Vriendelijk en dienstbaar personeel, heerlijk (vegan) modern ontbijt. Alles perfect verzorgd.

• Beoordeeld op: 29 september 2023

• Tweepersoonskamer met Uitzicht op het Zwembad

Mooie kamers, perfecte ligging en zeer gastvrij team inclusief een lekker ontbijt.

• Beoordeeld op: 21 september 2023

Goede service en zeer vriendelijk personeel!
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op het Zwembad

Dat er maar 4 ligbedden zijn aan het zwembed voor in totaal 9 kamers.

De goede service en de kamer waren top!

• Beoordeeld op: 21 september 2023

Super comfortabel verblijf met een uitstekende service.
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op het Zwembad

Het enige dat wij kunnen bedenken waar de accommodatie zelf iets aan kan doen is de hoeveelheid bedjes bij het zwembad. Er staan nu slechts 4 ligbedden. Deze waren ook niet super comfortabel, dus het was niet prettig hier lang op te liggen. Verder vonden wij de locatie minder leuk. Het is ideaal dat de accommodatie in de buurt van meerdere stranden ligt, maar Uluwatu blijkt niet echt onze bestemming, er zijn erg veel toeristen en daardoor gaat het echte Bali verloren. Wij zijn ergens binnendoor naar Dreamland beach gelopen en overal lag afval, sigaretten peuken, lege flesjes, etc. De accommodatie kan hier uiteraard niks aan doen. Voor mensen die niet surfen of duiken, raden wij aan Sidemen te bezoeken Uluwatu over te slaan.

Mooie kamer en een zwembad met een heerlijke temperatuur. Het all day breakfast was perfect. Daardoor kan je er ook voor kiezen ‘s ochtends vroeg op pad te gaan en ‘s middags bij terugkomst het ontbijt te nuttigen.

• Beoordeeld op: 27 augustus 2023

• Tweepersoonskamer met Uitzicht op het Zwembad

Een schitterende locatie met heel fijn personeel om onze rondreis door Bali te starten. Ondanks een late aankomst was het personeel nog in de weer om ons te verrassen met een drankje en lekker eten. Het is heerlijk ontspannen bij de infinity pool. Ik kan The Elementum aan iedereen aanbevelen.

• Beoordeeld op: 8 augustus 2023

Heel fijn hotel!

Heel fijn hotel!

• Beoordeeld op: 8 augustus 2023

Fijne tijd gehad
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op het Zwembad

In de buurt is buiten het strand niet veel te doen. Daar heb je wel een taxi voor nodig. Maar dat kost ook niet zo veel en het is ook wel lekker om tot rust te komen!

Het is een fijn kleinschalig hotel! Het ontbijt is echt super en het personeel heel aardig! Het ligt in de buurt van het strand waar een prachtige zonsondergang is. Fijne kamer en fijn zwembad. Zeker aan te raden!

• Beoordeeld op: 29 juli 2023

Meer dan fantastisch!
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op het Zwembad

Helemaal niets, alles was geweldig!

Dit was het beste hotel waar we geweest zijn op Bali! Alles klopte. De kamer was mooi, ruim, heel schoon en de bedden waren goed. Het personeel is onwijs lief en ze staan altijd voor je klaar. Het zwembad is ruim met voldoende ligbedjes / zitzakken. In het restaurant wat bij het hotel zit is voldoende keuze en het eten is heerlijk. Het ontbijt wat je erbij boekt, vonden wij echt fantastisch! Eigenlijk was dit echt een droom plekje... We willen heel graag nog eens terug komen.

• Beoordeeld op: 14 juli 2023

een droom
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op het Zwembad

prijs-kwaliteitverhouding scooter en spa kan beter.

geweldig zwembad en mooie kamers, fantastisch ontbijt!

• Beoordeeld op: 18 juni 2023

Ontspannen in een prachtige locatie

Niets.

Prachtige kamers met fijn zwembad in een relaxte omgeving. Ook het restaurant in het hotel prima en prijskwaliteit!

• Beoordeeld op: 24 maart 2023

Top
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op het Zwembad

Het ontbijt was erg goed. Het uitzicht vanaf de kamers is prachtig en het zwembad is heerlijk.

• Beoordeeld op: 8 maart 2023

personeel was top
    • Junior Suite met Uitzicht op de Oceaan

de locatie was niet voor ons: zonder scooter

personeel was top

• Beoordeeld op: 21 februari 2023

GEWELDIG, één van onze favoriete verblijven op Bali
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op het Zwembad

Het hout onder de douche is niet zo praktisch, betonnen vloer lijkt ons beter onder de douche.

Ons tweede keer in The Elementum, wat hebben we genoten! We verbleven hier 4 dagen (en hadden hier achteraf gezien wel langer kunnen blijven), Kamers, zwembad, locatie, hygiëne (erg schoon), wij zijn zelf heel kritisch en service is super! Wat werken hier lieve mensen. Dikke 10! We hebben scooter geregeld via hotel zodat we zelf op pad konden gaan. Alles ligt redelijk verspreid in Uluwatu , dit is niet negatief bedoel, juist fijn. Als je zelf rijden te eng vind, kan je ook een Gojek (scooter) of Go car bestellen via app (aanrader!). Wat ook erg prettig was, is dat ze in de avond je kamer komen sprayen (tegen de muggen), je laken netjes omslaan, gordijnen soort van dicht doen en lampje aanzetten, zodat je niet donker je kamer binnen komt. Elke avond weer, zo attent! In de buurt zijn er veel leuke restaurants, shops maar ook langs de hoofdweg. Bingin Beach, Pandawa beach, Beach, Melasti… zo mooi! We hadden verblijf met ontbijt…. zo lekker en meer dan voldoende keus! All day breakfast! ideaal en zo lekker! Avondeten, cocktails, toetjes zijn ook de moeite waard. We komen hier zeker weer terug en kunnen iedereen dit hotel van harte aanbevelen. Tot volgend jaar!

• Beoordeeld op: 28 januari 2023

Geweldig hotel, goed eten, top personeel.
    • Junior Suite met Uitzicht op de Oceaan

Wij hadden de suite boven geboekt, was een fantastische kamer. Alleen er zat een raam in het plafond waardoor het heel vroeg erg licht was. Dat was minder aangezien wij met 7 uur tijdverschil nu zo vroeg wakker werden.

Heerlijk relaxed kleinschalig boutique Hotel, super vriendelijk ontbijt. Top koffie

• Beoordeeld op: 23 september 2022

Echte aanrader!!
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op het Zwembad

De airco koelde niet onwijs goed, als we toch een puntje moeten aanwijzen. we hadden 1 avond en vroege ochtend geen water, ook dit werd netjes en snel opgelost en gecompenseerd.

Het beste en fijnste hotel van onze reis in Bali. Heerlijke bedden, onwijs fijne service. Kamer heel comfortabel met ook zogeheten “turn down service”. Heerlijk eten en drinken. Sfeervol restaurant. Uitstekend ontbijt, geen woorden voor!! zwembad ook heel fijn wat uurtjes aan te liggen.

• Beoordeeld op: 20 september 2022

gewoon super
    • Junior Suite met Uitzicht op de Oceaan

buiten geen ligzetels maar zitzakken

alles maar vooral de suite en het ontbijt a la carte

• Beoordeeld op: 14 september 2022

• Tweepersoonskamer met Uitzicht op het Zwembad

We waren 2,5 week in Bali en hebben verschillende hotels gehad maar dit was veruit de allerbeste. Het was mega schoon en netjes. Ik ben erg bang voor insecten maar ik heb er geen één gezien, ook niet in de buiten badkamer. Ze komen ook elke avond je kamer inspuiten met heerlijk ruikende muggenspray. Je kunt er ook gloednieuwe; veilige scooters huren voor een prima prijs en ook de massage was heerlijk en niet duur. Het zwembad is geweldig en van alle restaurants waar we geweest zijn in Uluwatu was het restaurant van ons verblijf het beste, en goedkoop! De ontbijtjes zijn ook heerlijk. En het personeel zijn de vriendelijkste mensen die je op heel Bali gaat ontmoeten.

• Beoordeeld op: 2 april 2024

• Deluxe Tweepersoonskamer

Deze beoordeling is verborgen omdat het niet voldoet aan onze richtlijnen.

• Beoordeeld op: 24 juni 2023

redelijk tot goed
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op het Zwembad

Ontbijt is kiezen uit een maaltijd met 1 bak koffie 😂 koffie hoort onbeperkt te zijn zeker voor deze prijs

Keurig verzorgs

• Beoordeeld op: 16 juni 2023

Fijn en mooi resort
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op het Zwembad

Het resort is best ver verwijderd van de stad. Bovendien is het ook slecht bereikbaar met Gojek of Grab, dit vonden wij erg onhandig. Het restaurant vonden we ook een beetje tegenvallen. Vrij duur voor wat je krijgt…

De locatie is heel mooi. Het zwembad heeft een prachtig uitzicht, echt een droom. De kamers zijn erg netjes en modern ingericht. Het personeel was ook ontzettend vriendelijk, erg fijn!

• Beoordeeld op: 1 november 2023

• Beoordeeld op: 26 oktober 2023