2. Hotelbeoordelingen Indonesië

Beoordelingen over Ubud Hidden Villa Yone village 4 sterren

Jl. Raya Andong, 80571 Ubud, Indonesië

#336 van de 697 vakantiewoningen in Ubud

• Beoordeeld op: 25 april 2024

Heerlijk verblijf in het drukke Ubud
    • Familiebungalow

Het huis is niet helemaal dicht. Elke nacht hadden we poep op de vloer. De eerste keer was dat even gek daarna weet je het en hoort het erbij.

Het was een oase van rust in t drukke Ubud. Super lief personeel. Kamer was fantastisch.

• Beoordeeld op: 20 maart 2024

Prima en lekker, maar wat tekortkomingen voor dit geld en de omschrijving
    • Bungalow met 1 Slaapkamer

Helaas is er wel echt wat aan te merken: Het bubbelbad doet het niet, ook al staat in de omschrijving van wel. We gaven dit aan maar de man van het hotel begreep het kennelijk niet. Hij zei tot 2x toe dat hij het wel deed maar dit was niet zo. Daarnaast - Geen (flatscreen) tv, staat wel in omschrijving - Negeren bordje om kamer niet schoon te maken - Klamboe sluit niet aan, muggen kunnen zo naar binnen - Veel beesten binnen omdat hut niet afgesloten is - De hele tijd locals die duidelijk niet in hotel verblijven die hier een beetje hangen en je aanstaren bij het zwembad en ook half in onze privé tuin van de villa zitten - Ik vroeg expliciet om een zacht gekookt ei maar dit werd duidelijk ook niet verstaan door de medewerker Gezien de prijs en de dingen die wel in de omschrijving staan maar er in werkelijkheid niet zijn toch een beetje gebaald.

Rustig plekje waar je je lekker in een stille tuin bevindt. Erg aardige mensen die je goed en lief helpen. Heel veel ruimte en mooi opgezet! Het bed is echt heerlijk

• Beoordeeld op: 21 november 2023

• Bungalow met 1 Slaapkamer

Prachtig verscholen pareltje in Ubud!

• Beoordeeld op: 24 juli 2023

Magische plek!
    • Deluxe Bungalow

Niets! Tip voor gasten; doen! We houden van deze plek in de natuur, daar horen soms ook insecten bij. Als je geen insecten wilt en alles helemaal schoon en super modern is dit niet de plek voor je.

Het serene uitzicht op de rijsvelden, het heerlijke ontbijt, vriendelijke personeel en heerlijke authetieke huisje! Daarnaast was het super dat Madi ons de omgeving heeft laten zien. Echt een aanrader!

• Beoordeeld op: 17 juli 2023

Heerlijk verblijf net buiten het drukke Ubud
    • Familiebungalow

Dat er geen drankjes en snacks te krijgen zijn.

De villa's die afgescheiden van de doorgaande weg lagen waren erg mooi. Het ontbijt en de service was top.

• Beoordeeld op: 3 juni 2023

Fantastisch verblijf
    • Deluxe Bungalow

Niet veel, een beetje veel mieren in de avond, maar daar hebben we niet heel veel hinder van gehad.

De locatie

• Beoordeeld op: 7 oktober 2022

• Bungalow met 1 Slaapkamer

Niet vlakbij Ubud centrum (20min wandelen) maar toch druk. Luide muziek nabij Best veel Mieren

Grote kamer met alle nodige voorzieningen Personeel was erg bwhulpzaam, hielpen ook om trip naar nusa eilanden te plannen

• Beoordeeld op: 18 augustus 2022

Heerlijk!
    • Bungalow met 1 Slaapkamer

Alles was goed. Een dressoir/bureautje was handig geweest voor spullen anders dan kleding

Prachtige plek, een oase in de stad. Mooi vrij uitzicht vanaf ons huisje. Super aardig personeel,

• Beoordeeld op: 28 september 2023

Een deceptie
    • Bungalow met 1 Slaapkamer

We boekten de bungalow met 1 slaapkamer voor een gezin met een 16 maand oud kind en zijn na welgeteld een half uur vertrokken. De bungalow was sterk verouderd met gebroken en onveilige vloertegels, een incompleet en vies uitziend bad, een sterk vervuild kinderbedje met schimmel in het matras en een vieze klamboe over beide bedden. Daarnaast was de klamboe over het grote bed te klein waardoor muggen alsnog alle kans hadden om je te prikken (iets wat op deze locatie toch echt moet beschermen). De schoonmaak liet ook te wensen over gezien de oude bloedvlekken op de vloer, vlekken op de gordijnen en het beddengoed. Ook het uitzicht op de rijstvelden was een enorme deceptie. Een, door plastic sterk vervuild, veld met een klein zichtbaar stukje rijstveld. Het zwembad zag er op het eerste gezicht ook niet schoon uit. Na contact gehad te hebben met de eigenaar, die ons overigens prettig te woord stond, en de gebreken aan te geven kwam hij wel met een voorstel (mat over de gebroken vloertegels en een ander matrasje) maar dit was voor ons niet voldoende. Voor een kind was de bungalow veel te onveilig en deze zou niet aan gezinnen verhuurd mogen worden. Na ontzettend mooie, en in prijs vergelijkbare accomodaties gezeten te hebben in Bali, zal uw keuze beter ergens anders moeten zitten. Aan de eigenaar de tip om de accomodatie een flinke opknapbeurt te geven en tot die tijd de prijs drastisch te verlagen. Er werd meermaals gehamerd op het feit dat er geen geld geretourneerd werd en we hopen maar dat dit gebruikt wordt om de accomodatie op te knappen. We zijn blij dat we zijn vertrokken.

De centrale ligging, het vriendelijke personeel en de ‘kosteloze’ trip naar een andere accomodatie.

• Beoordeeld op: 9 juni 2023

• Beoordeeld op: 22 mei 2023

Een oase van rust vlakbij het centrum, met super aardig personeel!