2. Hotelbeoordelingen Indonesië

Beoordelingen over Villa Alam Surya Ubud

Jalan Ki Pasung Grigis III 35A, Tengkulak Kaja, 80571 Ubud, Indonesië

#5 van de 741 vakantiewoningen in Ubud

• Beoordeeld op: 30 mei 2023

Bali zoals Bali hoort te zijn !
    • Villa met Eigen Zwembad

Als afsluiter van onze vakantie verbleven wij in Villa Alam Surya Ubud. En wat een mooie afsluiter is dit geworden !. De villa ligt, achter rijstvelden en een tempel uit de 11 eeuw, ongeveer 4 kilometer buiten Ubud zelf in een balinese gemeenschap. Tini maakt fantastische ontbijtjes klaar (veel te veel;-) en helpt je met al je vragen ! Putu de eigenaar is een fantastisch warm persoon (nog gefeliciteerd met het afstuderen van je dochter Putu !) De villa straalt echt Bali uit, er zijn de bekende tempel ornamenten in de prachtig aangelegde tuin waar een priester ook dagelijks offers neerlegt. De kamers zijn ruim en worden dagelijks schoongemaakt. Er is in de nabije omgeving niet echt veel te beleven en er zijn alleen warungs om te eten in de buurt maar met een grab taxi ben je goedkoop waar je wezen wil. Wij hebben via Tini 2 scooters gehuurd en zijn daarmee naar de rijstvelden, tempels, waterval en lake Batur gegaan. Dit is prima te doen zelfs beter dan via een tour deze plaatsen te bezoeken. En als je dan s' middags weer thuis komt is een plons in het zwembad de ultieme beloning !

• Beoordeeld op: 29 oktober 2022

Een fantastische ervaring die wij nooit zullen vergeten! 🍀🍀
    • Villa met Eigen Zwembad

Het is wel afgelegen. Realiseer je dat je voor alles een taxi nodig hebt en niet zo maar de deur uit kan lopen voor gezellig wat winkeltjes of een leuk restaurant. Maar een taxi is niet duur en zo geregeld.

De villa is fantastisch! Een geweldige plek met een prachtige tuin en een heerlijk zwembad. Het personeel maakte onze vakantie nog veel leuker. Tini kookt heerlijk en is super lief! Je kan voor een groot deel zelf bepalen wat je wilt eten. Putu regelt alles wat je nodig hebt. Van toffe excursies, tot een taxi, restaurant, massage aan huis of kapper. Met een grote glimlach en een warm hart. Precies waarom Bali zo bijzonder is. Ik kan deze accommodatie aan iedereen aanraden! Het is een stukje paradijs op aarde.

• Beoordeeld op: 30 september 2022

voor herhaling vatbaar !!
    • Villa met Eigen Zwembad

in de watten gelegd worden door Tiny!!

• Beoordeeld op: 4 januari 2023