2. Hotelbeoordelingen Indonesië

Gebaseerd op 12 beoordelingen over deze B&B

• Beoordeeld op: 15 mei 2024

No stress!!
    • Deluxe Studio met Kingsize Bed

We kunnen niets bedenken.

We hebben een geweldige tijd gehad in Villa Costa Plenty. De uitbaters zijn ontzettend vriendelijk en zorgen ervoor dat je je echt op je gemak voelt. Villa Costa Plenty is gelegen in een rustige omgeving, op wandelafstand van de winkeltjes en het strand. Wij vonden dit een ideale locatie. Het ontbijt is uitgebreid en zorgt voor een perfecte start van de dag. En het zwembad ... daar kan je pas echt in chillen na een daguitstap. Hier komen we zeker terug!

• Beoordeeld op: 11 mei 2024

Geweldig!
    • Deluxe Suite met Kingsize Bed

Prachtige villa met grote kamers van alle gemakken voorzien. Een heerlijk zwembad, een oase van rust! Een hele fijne plek om te verblijven met vriendelijke eigenaren. Bedankt Sharyn en Terry. Op loopafstand van het centrum, soms wel een uitdaging om de drukke weg over te steken. Als wij weer naar Bali gaan, komen wij zeker terug naar Villa Costa Plenty!

• Beoordeeld op: 11 april 2024

Fantastisch verblijf
    • Deluxe Suite met Kingsize Bed

Een top locatie met zeer vriendelijke, gastvrije eigenaars en vriendelijk personeel. Gelegen in een woonwijk, net buiten het centrum. Een oase van rust. Schitterende villa met grote tuin en groot, schoon zwembad met ligstoelen en parasols. Veel zitjes en een grote ontbijttafel. Enorm ruime suite, mooi ingericht. Comfortabele bedden. Het meest uitgebreide ontbijt tijdens ons verblijf op Bali. Terry en Sharyn bedankt voor het gastvrije verblijf. We komen zeker terug

• Beoordeeld op: 25 februari 2024

Topservice, fantastisch ontbijt, heerlijke bedden, prachtige binnentuin en geweldig zwembad!
    • Deluxe Suite met Kingsize Bed

Niets! Integendeel: het was nog mooier en beter dan we hadden verwacht. Het was perfect! We hebben helemaal niets gemist!

De accommodatie overtrof al onze verwachtingen. Het was nóg mooier dan op de foto's, de service was fantastisch, het ontbijt was heerlijk en het appartement was heel netjes en schoon. We werden heel vriendelijk ontvangen door de eigenaresse/host en kregen een uitgebreide rondleiding. De binnenplaats met het zwembad is prachtig en is een oase van rust. Je raakt er niet uitgekeken. Er zijn een paar schildpadjes (in de vijver) en er vliegen allerlei vogeltjes rond. Ook de beplanting is fantastisch en het hele pand, inclusief binnenplaats, is prachtig gedecoreerd. Het zwembad is groot en vooral langgerekt, zodat je heerlijk kunt zwemmen of dobberen. Aangezien het altijd mooi weer is in Sanur, hebben we er veel gebruik van gemaakt. Wij hadden een ruim appartement met een aparte slaapkamer en een grote overdekte veranda bij de voordeur. Het plafond is vrij hoog, wat je niet op de foto's terugziet. Dit geeft een nog ruimere beleving. Wij waren er in het regenseizoen. Het heeft niet veel geregend, maar de twee keren dat het regende, hebben we heerlijk op de veranda gezeten, via grab iets besteld en genoten van de flinke, maar korte regenbui. Het ontbijt is fantastisch en zeer uitgebreid. Je keuze wordt ter plekke voor je bereid door de bediening. Kortom: wij hebben het ontzettend naar onze zin gehad en de 9,8 zou eigenlijk een 10+ moeten zijn. Bijna vergeten te zeggen: het strand is op loopafstand en je komt langs allemaal leuke winkeltjes. Ook zijn er ontzettend veel eetgelegenheden, de één nog beter dan de ander. Maar...omdat het zo heerlijk is bij het appartement, hoef je helemaal niet weg!

• Beoordeeld op: 21 december 2023

Relaxed en comfortabel
    • Deluxe Kamer met Queensize Bed

Heerlijke, rustige plek om na een lange vlucht bij te komen en te relaxen

• Beoordeeld op: 21 oktober 2023

1 woord: Geweldig
    • Deluxe Suite met Kingsize Bed

Geluid in de badkamer van de garage. Maar ik zeg dit om iets te zeggen want last hebben we er niet van gehad.

Alles, dat je water uit de kraan kan drinken, heerlijk ontbijt of prachtig zwembad. Alles was top.

• Beoordeeld op: 5 oktober 2023

• Deluxe Suite met Kingsize Bed

Hele mooie villa met grote aparte kamers voorzien van alle gemakken, heerlijk zwembad om in te dobberen en de eigenaren en het personeel zeer vriendelijk. Heerlijk einde van de vakantie....als ik terug kom naar bali kom ik ook terug naar villa costa plenty!

• Beoordeeld op: 4 oktober 2023

Een echte aanrader om een paar dagen heerlijk te genieten
    • Deluxe Studio met Kingsize Bed

Er was niets dat ons niet beviel

De gastvrouw en gastheer waren super vriendelijk en behulpzaam! Je voelde je meteen thuis. Ontbijt was goed, kamer was ruim met heerlijk bed, ruim terras, fijn zwembad met goede ligbedden. En het was er erg rustig en toch op loopafstand van de winkels en restaurants!! Sharyns en Terry: Bedankt voor de heerlijke dagen

• Beoordeeld op: 6 september 2023

• Deluxe Kamer met Queensize Bed

Onze princessenkamer was wel wat licht in de ochtend door de glazen bakstenen bovenin bij het plafond. Maar met een oogmasker prima op te lossen.

Het is een paradijsje. Prachtige tuin en zwembad met heerlijke zachte zonnebedden en een drijvende fatboy waar je zo op in slaap valt. Super netjes en schoon. Ruime slaapkamer met een binnen- en buitendouche. Heerlijke bedden met laken en sprei. De Australische gastvrouw doet alles om je het naar je zin te maken.. Vers gebakken koekjes en sap en melk op de slaapkamer. Je kan zelf je nespresso maken of thee op de slaapkamer.. In 10 minuten loop je naar het strand

• Beoordeeld op: 12 augustus 2023

Geweldig verblijf

Niets😊

Prachtig complex waar een serene rust heerst. Het ligt op loopafstand van het centrum van Sanur. De kamers zijn zeer ruim en schoon en van alle gemakken voorzien. De bedden zijn comfortabel. En als extra de heerlijke zelf gebakken koekjes van Sharyn! Er is een pooltafel en een gym. Het ontbijt is heel gevarieerd, uitgebreid en lekker. Het zwembad is heerlijk. Het personeel is zeer vriendelijk en de eigenaren heel hartelijk.

• Beoordeeld op: 6 oktober 2023