2. Hotelanmeldelser for Indonesien

9,2

9,8

8,1

• Anmeldt: 20. juli 2023

"Afslappende ophold med god service"
    • Deluxe-bungalow med udsigt over haven

intet!

Fantastisk personale og beliggenhed. Udsigt til den smukkeste solnedgang! Cykler var inkl. i prisen, så det var let at komme rundt.

Overnattede: juni 2023

• Anmeldt: 6. juli 2023

"Gili Airs bedste udsigt"
    • Deluxe-bungalow med udsigt over swimmingpoolen

Pga. tidevandet forsvinder vandet fra stranden først på eftermiddagen, så herefter er det ikke muligt at bade på stranden. Men så kan der cykles til østsiden af øen eller bades i poolen i stedet. Cyklerne var af ældre dato, men de var uden beregning, og de kunne køre fint.

Rolig beliggenhed med den skønneste udsigt til solnedgangen. Fantastisk service, lækre bungalows, dejlig morgenmad serveret på stranden, skøn pool med udsigt over strand og hav. Cykler til fri disposition. Arrangerede privat båd/snorkeltur samt privat transfer med speedbåd til Lombok med afhentning på stranden foran hotellet. Da jeg fik maveproblemer, var de meget hjælpsomme og ringede til apoteket for råd og hentede straks medicin til mig. Det bedste ophold på vores rundrejse på Bali/Gili/Lombok.

Overnattede: juli 2023

• Anmeldt: 7. august 2022

Fabelagtigt
    • Deluxe-bungalow med udsigt over haven

Se har ikke deres egen bar/restaurant, men det er nu intet problem for naboen har, og de arbejder sammen.

Fine bungalows ned til stranden. Alt fungerede godt. dejlig morgenmad. Lå lidt væk fra de bedste snorkelsteder, men vi havde til gengæld aftensol og roligt hav, hvilket var meget dejligt. Og super løsning med cykler til hver bungalow.

Overnattede: juli 2022

• Anmeldt: 30. maj 2022

Enestående
    • Deluxe-2-personersbungalow med udsigt til haven

Alt ved hotellet var super. Det skal bemærkes, at hotellet ikke har en restaurant. Der er en bar på nabohotellet, hvor man kan købe drikkelse og snacks, og så ligger den nærmeste restaurant 5 min væk på gåben. Generelt om Gili Air, så har øen været hårdt ramt af, at der ikke har været turister i to år pga. Covid19. Der er mange efterladte hoteller, og der er ikke særlig mange spisesteder, som har åben endnu. Der er dog mange steder, hvor der stille og roligt kommer folk tilbage, eller hvor man er i gang med at renovere/klargøre.

Vi havde et skønt ophold på Vyaana hotel (to voksne og en baby). Hotellet ligger et stenkast fra stranden, hvor man kan nyde de smukke solnedgange hver aften. Poolen var god med udsigt til stranden. Fra hotellet kan man gå eller cykle ind til øens centrum, hvor der er forskellige spisemuligheder. Personalet var meget imødekommende og hjælpsomme. De hjalp os med at arrangere snorkeltur med glasbåd samt transport til Gili T, begge med afgang fra stranden ude foran hotellet, så vi ikke skulle transporteres ned til havnen på øen. Virkelig et besøg værd! Særlig hvis du trænger til nogle dage med komplet afslapning, sol og skønne solnedgange.

Overnattede: maj 2022

• Anmeldt: 20. maj 2023